Skocz do zawartości

Hi-Fi Rush


Figaro

Rekomendowane odpowiedzi

Godzinę temu, Daffy napisał:

Czy tylko mnie czasem wkurvvia ta minigierka rytmiczna qte występująca czasem przy jakiś przełącznikach/guzikach? Xddd

 

O Jezu, tak. Przy jednym chyba z 15 razy próbowałem, bo trzeba było wcisnąć kilka różnych kombinacji, potem przytrzymać przycisk, puścić, znów wcisnąć inny, potem jeszcze jeden.

 

 

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

A wiecie, że w opcjach możecie sobie włączyć "One-button QTE" i wtedy do tych rytmicznych fragmentów z generatorami i inne takie używacie tylko X? Nie ma za co :lapka:

 

jakby co to nie włączałem, bo jestem zagrajmerem, a nie zagrywem :sonkassie:

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza

Gierka elegancka i w miarę prosta, ale dotarłem do sekcji z parowaniem i za cholerę jednego rytmu powtórzyć nie mogę przez co ginę (laserek po arenie z przeciwnikami). Spróbuję na słuchawkach po jacku bo przez soundbar chyba mam delikatny lag i nawet kalibracja tutaj nie pomaga.

Odnośnik do komentarza
11 godzin temu, Czoperrr napisał:

Gierka elegancka i w miarę prosta, ale dotarłem do sekcji z parowaniem i za cholerę jednego rytmu powtórzyć nie mogę przez co ginę (laserek po arenie z przeciwnikami). Spróbuję na słuchawkach po jacku bo przez soundbar chyba mam delikatny lag i nawet kalibracja tutaj nie pomaga.

Ja na laserach zawsze mash'uje i wchodzi za kazdym razem, ale potem za rytmicznosc ocena D  :Coolface:

Odnośnik do komentarza

Największą zaletę tej gry jest właśnie to, że jest inna. I mam wrażenie, że to przykrywa wszelkie inne mankamenty, co widać po ogólnych zachwycie nie tylko w tym temacie, ale też patrząc na oceny. 

Z mojej perspektywy to jest gra na ocenę 7+, no może 8 - przyjemna, ładna, czasami jest nawet trochę śmiesznie, ale tak ogólnie to jest sporo rzeczy, do których można się przyczepić, przynajmniej po tych 2 czy 3 godzinach, które póki co spędziłem. Ślamazarność poruszania się wyjaśniono, słusznie, konceptem i "rytmiką", no ale schematyczność pomieszczeń (już mnie cofa jak trafiam na kolejne pseudo rozwidlenie z kilkoma skrzyniami do rozwalenia i "oryginalnie" ukrytymi zębatkami za rurami czy jakąś beczką) czy też brak zdecydowania jaki gatunek reprezentuje ta gra (sekcje platformowe są proste; walki przynajmniej początkowo schematyczne - mam na myśli nie system, bo ten jest rozbudowany, ale te takie "kill roomy"; rytmiczność z kolei dotyczy de facto tylko walk, ale poprawność wykonywania kombinacji nie jest elementem niezbędnym, zatem ciężko potraktować ten tytuł jako przedstawiciela sub gatunku gier rytmicznych) mi osobiście przeszkadzają i mam wrażenie, że gdyby Hi-Fi Rush było wydane w takiej samej formie kilka lat wcześniej (czyli zanim wszystko musiało być open worldem), to zachwytów byśmy nie uświadczyli.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Tez racja, oprawa i klimat bardzo dużo maskują w tej gierce. Słabych elementów imo gierka nie ma ale obiektywnie nic tu topka nie jest rozbijając tytuł na czynniki. Mnie np miejscami nudzi bieganie po tych korytarzach i rytmiczne qte przy guzikach ale jak wleci walka (która też nie jest jakaś top), przerywniki i humor to zaraz ciepłej na serduszku. Dobra gierka i tyle, wiadomo że jej się wybacza dość sporo bo coraz mniej takich na dużych konsolach ale mi to nie przeszkadza.

Odnośnik do komentarza

Jestem na etapie parowania i denerwuje mnie to… mam mobka którego muszę idealnie sparować a potem zadać kontrę, no i paruje idealnie mam okienko żeby oddać naciskam atak to lekko czy ciezki i nic się nie dzieje na dziś daje se luz bo 3 razy to powtarzałem i gra zaczęła mnie irytować

Odnośnik do komentarza
7 hours ago, Banan91PL said:

Jestem na etapie parowania i denerwuje mnie to… mam mobka którego muszę idealnie sparować a potem zadać kontrę, no i paruje idealnie mam okienko żeby oddać naciskam atak to lekko czy ciezki i nic się nie dzieje na dziś daje se luz bo 3 razy to powtarzałem i gra zaczęła mnie irytować

Mam to samo, tylko z jednym laserem po pokonaniu wszystkich przeciwników na arenie.

Odnośnik do komentarza

Jak dla mnie wszystko jest tu bardzo dobrze zrobione. Gra jest na 10-11h, wiec w moim przypadku nie czuje zmeczenia materialu lokacjami, skakaniem, czy elementami platformowymi 2D.  Lokacje w pozniejszych etapach sa bardziej rozbudowane vide dojscie do 3 bossa. Jakbym sie nudzil to bym moze na takie rzeczy zwrocil uwage, ale nie mialem czasu rozbierac gry na czynniki pierwsze, gdyz co chwila czyms zaskakuje i cos sie dzieje. 

Edytowane przez bebbop
  • Plusik 1
  • Lubię! 1
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...