Skocz do zawartości

Metal Gear Solid Δ: Snake Eater

Featured Replies

Opublikowano
53 minuty temu, Josh napisał(a):

Fajnie że dali kaczki zamiast żabek.  Przecież tych skurwysynów nie było widać, zwłaszcza podczas końcowej sekwencji na motorze. 

No był hardcore jeszcze miałem opis w PlaystationPlus, który musiałem poprawiać 

  • Odpowiedzi 566
  • Wyświetleń 46,9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Folie se przyklej na telewizor, albo na okulary.   Już nie macie się do czego przyjebać, prawda?

  • Grafika steela snake eatera z PS2:     Grafika subsistence (bez steela ale grafika juz inna):     I teraz po najmniejszej linii oporu znowu wrócili do snake e

  • Ktoś pyta dlaczego popiersie nie ma rąk, a ktoś mu odpowiada że tak wygląda Bomberman. I tak to się żyje na tym forumku 

Opublikowano
57 minut temu, Rtooj napisał(a):

Szkoda że cała kampania wokół gry jest tak bez polotu, te trailery to ani grama nie mają tych robionych przez Kojimę, pytanie, czy bez niego sama gra też nie zrobi się nijaka.

Nie przekonuje mnie ten remake, jeżeli będzie 1:1 to dla mnie te ograniczone tereny to będzie zderzenie z rzeczywistością, i żadna grafika nie pomoże.

Może poziomy podczas "snu" rozbudują z 5 minut do 6 godzin, to byłby chyba największa niespodzianka w historii remasterów ;]

Nic nie rozbudują, to jest remake pokroju The Last of Us Part 1, zmieniona oprawa graficzna i leciutko animacje, tyle. 

 

To jest wręcz niesamowite, że rozdmuchali promocje tego tytułu na tyle lat i eventów... i tak kupię, bo MGS 3 kocham, ale tak to już będzie z tym remakiem, old school gameplayowy pełną gębą. 

Opublikowano

Mnie najbardziej drażni ten cały remake dla gry, któremu daleko do tego rimejku i jest to bardzo krzywdzące dla takich gier jak właśnie TLOU czy RE2 i RE3, tam gry to były porządnie zrobione i to jest już REMAKE. Już prędzej nazwałbym to master duper remaster. Jeszcze technicznie ta gra to też niedomaga przy obecnej generacji, jak mają problem dać betonowe 60 klatek.

Opublikowano
2 minuty temu, Faka napisał(a):

Mnie najbardziej drażni ten cały remake dla gry, któremu daleko do tego rimejku i jest to bardzo krzywdzące dla takich gier jak właśnie TLOU czy RE2 i RE3, tam gry to były porządnie zrobione i to jest już REMAKE. Już prędzej nazwałbym to master duper remaster. Jeszcze technicznie ta gra to też niedomaga przy obecnej generacji, jak mają problem dać betonowe 60 klatek.

Przy tym co tutaj robią w MGS3, to Bloober odjebał kawał roboty jednak. 

Opublikowano

Właściwie to o czym mu tu gadamy? Jak oni nawet zjebane wersje tych odświeżonych MGS vol1, vol2 czy jak tam to się nazywało też technicznie odjebali. Widocznie oni nie umieją w technikalia i lepiej marki outsorcingować i tyle, już inne firmy się o to lepiej postarają. 

Opublikowano

XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

 

A ruskie ścierwojady dostaną. Czyli gra już całkowicie zniknęła z mojego radaru. 

Opublikowano

Jestes milionerem, daj stowe paieru jakiemus studenciakowi filologii to ci bedzie tlumaczyl symultanicznie.

Opublikowano

Wolę dać na powodzian (zresztą nawet i tak przelałem).

Opublikowano
2 godziny temu, BRY@N napisał(a):

No był hardcore jeszcze miałem opis w PlaystationPlus, który musiałem poprawiać 


Rozmieszczenie żab różniło się trochę pomiędzy wersjami gry - Snake Eater vs Subsistence, PALowa wersja SE miała chyba też takie jak ta druga. Stąd mogą być rozjazdy z poradnikiem.

Opublikowano
2 godziny temu, Faka napisał(a):

Mnie najbardziej drażni ten cały remake dla gry, któremu daleko do tego rimejku i jest to bardzo krzywdzące dla takich gier jak właśnie TLOU czy RE2 i RE3, tam gry to były porządnie zrobione i to jest już REMAKE.


Akurat to będzie właśnie poziom TLoU, więc może to usuń ze swojego porównania (bo z Residentami sie zgadzam).

Opublikowano
3 godziny temu, wojtas011 napisał(a):

Potwierdzenie od cenegi, że nie będzie polskiego

 

Dość żenujące podejście, biorąc pod uwagę fakt, że wcześniej język polski był zapowiadany. 

Opublikowano
3 godziny temu, wojtas011 napisał(a):

Potwierdzenie od cenegi, że nie będzie polskiego

 

 

Czyli kurwisko zawsze pozostanie kurwiskiem a nazywa się to Konami 2024. Pomijam PL, bo te dauny totalnie maja wyjebane czy to RU,PL,UA i co tam innego. W yebanym excelu analityk SUMIMASE przyszedł do zarządu, ukłonił się i przedstawił tabelkę, że ruskim posługuje sie jakieś 258 mln ludzi, a polskim... no tyle co w Polsce i na wygnajewie z Polski. 

 

Moich pieniążków nie zobaczą nie z tego względu, że nie ma PL, ale dlatego ten mocap wygląda obrzydliwie, zrobiony na totalnej wyjebce.

Opublikowano

Od dawna wychodzę z założenia, że nie ma polskich napisów w grach na polskim rynku, to nie ma moich pieniążków, pomijam fakt, że nie mam problemów z angielskim tylko o te pierdolone olewactwo na nasz rynek i jeszcze śmią wołać pełną cenę za grę. 

Opublikowano
1 godzinę temu, oFi napisał(a):

 

Czyli kurwisko zawsze pozostanie kurwiskiem a nazywa się to Konami 2024. Pomijam PL, bo te dauny totalnie maja wyjebane czy to RU,PL,UA i co tam innego. W yebanym excelu analityk SUMIMASE przyszedł do zarządu, ukłonił się i przedstawił tabelkę, że ruskim posługuje sie jakieś 258 mln ludzi, a polskim... no tyle co w Polsce i na wygnajewie z Polski. 

 

Moich pieniążków nie zobaczą nie z tego względu, że nie ma PL, ale dlatego ten mocap wygląda obrzydliwie, zrobiony na totalnej wyjebce.

Mocne słowa jak na 15-latka. :fsg:

Opublikowano

Szkoda, że po Final Fantasy, kolejna legendarna marka nie otrzyma polskiej lokalizacji.

 

Po obejrzeniu najnowszych filmików, podoba mi się wykonanie otoczenia, ale niektóre modele postaci wyglądają słabo. Najbardziej podobni do oryginału są Sokolov i Volgin, Eva i Snake to nowe modele, które wyglądają poprawnie. Najgorzej został wykonany Ocelot, który w ogóle nie przypomina postaci z pierwotnej gry, nawet kolor włosów ma ciemniejszy.   

Opublikowano
4 godziny temu, Ddes napisał(a):

Szkoda, że po Final Fantasy, kolejna legendarna marka nie otrzyma polskiej lokalizacji.

 

REm4ke też nie miał :/

Opublikowano

No szkoda że pl nie ma.
Ale wygląda i brzmi fenomenalnie.
Dokładając do tego fabułę i te epickie starcia , bossami to ta 20 letnia gra zawstydza 90% obecnie robionych gierek.

Wysłane z pixela przez taptalk bo mnie stać

Opublikowano

 

Oczywiście każdy kto grał wie, że cutscenki są klatka w klatkę zgodne z oryginałem. A-ale jednak Hideo to robił lepiej, w tym nowym to jakoś słaba reżyseria, ech.

Opublikowano

Ale Ocelot wygląda chujowo, Boss też nienajlepiej (coś za bardzo do Snake'a podobna, a za mało kobieca), a Ewka... ją też wolałem z oryginału.
No ale będzie grane na premierę, nie ma innej opcji :fsg:

Opublikowano

Remake a'la Demon's Souls. Nowa graficzka i tyle. Szkoda, ale i tak mam ochotę pograć. Bez hajpu, na promocję wejdzie. 

Opublikowano

Nie grałem w remake Demon's Souls, ale tam chyba poprawili tylko grafikę, natomiast gameplayowo wszystko zostało po staremu, włącznie z bugami? W Delcie Snake ma dostać nowe ruchy, będzie trochę uprzyjemniaczy w stylu szybszej zmiany kamuflaży bez wchodzenia do menu czy bardziej widocznych kaczek w miejsce totalnie niewidocznych żabek, kamera ma być jak w Subsistence, nie wiadomo czy z racji tego, że bohater będzie bardziej mobilny czy przy okazji nie pozmieniają nieco układu wartowników albo czy nie dodadzą ich więcej (żeby poziom trudności nagle nie padł na ryj). Wiadomo, dalej nie brzmi to jak odświeżone RE2, może raczej jak low-budget remake with extra steps. 

Opublikowano

Demon's też miał kilka uprzyjemniaczy jak np automatyczne wysyłanie przedmiotów do Thomasa jak przekroczymy limit. To nie była tylko poprawiona grafika, fizyka i fxy, animacje.

Opublikowano

Akurat rimejki mgsów które nie są przeniesieniem gry 1:1 nie mają sensu bez Kojimy więc dobrze że zrobili to tak jak zrobili

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.