Opublikowano 17 października 20241 r Autor Już co nieco potrafią potężne Bloobery. Zobaczymy czy im wyjdzie ze story. Sądzę, że po przygodzie z Japońcami, wyjdzie
Opublikowano 17 października 20241 r Dead Space od Blooberów nachodzi. Biorę pudełko na premierę i postawię sobie obok SH2R.
Opublikowano 17 października 20241 r Poziom zaufania do Mistrzów z Krakowa diametralnie wzrósł po Silencie. Wygląda jak cross DeadSpace'a z Returnalnem. Miałem ciary.
Opublikowano 17 października 20241 r Mega klimat. Trailer intrygujący. No takiej świeżości mi było brak w tej generacji.
Opublikowano 17 października 20241 r Kurde no... patrze, ładnie to wygląda, ciekawy design i klimat (z początku przez ten strój skojarzyło mi się z Bioshockiem) i na końcu jakież zdziwko jak zobaczyłem, że to Bloobery (przewijając za pierwszym razem pominąłem moment jak na początku było ich logo). Się chłopaki rozkręcają.
Opublikowano 17 października 20241 r Teraz jestem ostrożnie optymistyczny co do nowej gry, dawać krakowiaki do pieca autorskim projektem.
Opublikowano 17 października 20241 r Żeby mi ktoś pół roku temu powiedział, że będę się jarał zapowiedzią nowej gry bloober team to bym tylko popukał się w czoło Mega intrygujący klimacik, a nawet i gameplay na koniec trailerka się załapał.
Opublikowano 17 października 20241 r Trailer ma klimat. Choć gameplayowo już pewnie bardziej w strzelanie pójdzie.
Opublikowano 17 października 20241 r Zajebiście, że polskie klimaty i ogólny pomysł mega oryginalny. Fajnie, bo widać, ze ten Silent Hill 2 był dla nich taką przepustką, żeby móc robić to, co się chce - poziom zaufania do ich teamu wzrósł niewyobrażalnie, wystarczy poczytać komentarze pod tym trailerem na ich kanale YT.
Opublikowano 17 października 20241 r Bloober się nie zatrzymuje, mistrzowie horroru. Do tego polskie vibe, więc będzie 9/10 od polskich portali growych. Prócz Dead Space to Somę tutaj widzę. Wishlisted.
Opublikowano 17 października 20241 r Cytat Prócz Dead Space to Somę tutaj widzę. Ze szczyptą Bioshocka i Kojimy.
Opublikowano 17 października 20241 r Fajnie, artystycznie wygląda intrygująco. Hełm tylko słaby "Zmierzy się z przytłaczającą siłą licznych wrogów" - czyżby gra a'la RE4 & Dead Space zamiast survival horroru? Edytowane 17 października 20241 r przez Nyu
Opublikowano 17 października 20241 r Grubo, bardzo grubo. Ten Bloober Team to chyba największy upgrade w historii giereczkingu, żeby z takiego syfu jak Basement Crawl, a później tony kiepskich samograjów awansować do pierwszej ligi survival horrorów to tego nawet najstarsi górale szarpiący na konsoli nie widzieli. Silenta ogarnęli niemalże perfect, teraz zrobią swojego Dead Space, a może z czasem i coś w stylu RE wysmażą. Tak czy inaczej Cronos wrzucony na wishlistę i będę czekał motzno.
Opublikowano 17 października 20241 r - mamo chcę nowe Dead Space!! - przecież mamy Dead Space w domu czyli to będzie ta gra o której mówili w wywiadach że "nie było jeszcze gry gdzie Polska byłaby ukazana w godny sposób, myślę, że potrafilibyśmy to zrobić" grafa już wygląda wykurwiście, setting i tematyka rewelacja (jeszcze timetravel do Polska 1980?! no wow) i coś czuję że będzie brakujący element z SH2 czyli jeszcze bardziej soczysta walka i rozczłonkowywanie tam nie pasował ale tutaj wręcz obowiązek tak w ogóle to propsy dla Bloobera za płodność bo większość devsów wypluwa teraz góra jedną gre na generację i to w wielkich bólach.. #1 na liście najbardziej oczekiwanych w '25
Opublikowano 18 października 20241 r Bardzo podoba mi się design głównej postaci, taki zasyfiony retrofuturyzm. Nie chcę popadać w hurra optymizm itp., ale po POTĘŻNYM SH2 mają u mnie spory kredyt zaufania i wierzę, że dowiozą sztosa.
Opublikowano 18 października 20241 r Ostatnio wrzucałem info o tym nowym dofinansowaniu na unikalny system przepoczwarzania wrogów, kolejne dofinansowanie z UE dla Bloobera, to już wiadomo o jaką grę chodziło :). Cytat Celem projektu opracowanie i wdrożenie innowacyjnego, modularnego systemu ewolucji przeciwników w połączeniu z nowatorskimi elementami rozgrywki i systemem łączenia umiejętności przeciwników. W ramach projektu zostaną przeprowadzone 4 zadania mające charakter prac rozwojowych: System ewolucji i manipulacji geometrią przeciwników; Budowa i implementacja środowiska testowego dla projektowanych elementów; System weak-pointów (słabych punktów) przeciwników oraz System rozwoju i łączenia umiejętności przeciwników.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.