Opublikowano 17 października 202417 paź Autor Już co nieco potrafią potężne Bloobery. Zobaczymy czy im wyjdzie ze story. Sądzę, że po przygodzie z Japońcami, wyjdzie
Opublikowano 17 października 202417 paź Dead Space od Blooberów nachodzi. Biorę pudełko na premierę i postawię sobie obok SH2R.
Opublikowano 17 października 202417 paź Poziom zaufania do Mistrzów z Krakowa diametralnie wzrósł po Silencie. Wygląda jak cross DeadSpace'a z Returnalnem. Miałem ciary.
Opublikowano 17 października 202417 paź Mega klimat. Trailer intrygujący. No takiej świeżości mi było brak w tej generacji.
Opublikowano 17 października 202417 paź Kurde no... patrze, ładnie to wygląda, ciekawy design i klimat (z początku przez ten strój skojarzyło mi się z Bioshockiem) i na końcu jakież zdziwko jak zobaczyłem, że to Bloobery (przewijając za pierwszym razem pominąłem moment jak na początku było ich logo). Się chłopaki rozkręcają.
Opublikowano 17 października 202417 paź Teraz jestem ostrożnie optymistyczny co do nowej gry, dawać krakowiaki do pieca autorskim projektem.
Opublikowano 17 października 202417 paź Żeby mi ktoś pół roku temu powiedział, że będę się jarał zapowiedzią nowej gry bloober team to bym tylko popukał się w czoło Mega intrygujący klimacik, a nawet i gameplay na koniec trailerka się załapał.
Opublikowano 17 października 202417 paź Trailer ma klimat. Choć gameplayowo już pewnie bardziej w strzelanie pójdzie.
Opublikowano 17 października 202417 paź Zajebiście, że polskie klimaty i ogólny pomysł mega oryginalny. Fajnie, bo widać, ze ten Silent Hill 2 był dla nich taką przepustką, żeby móc robić to, co się chce - poziom zaufania do ich teamu wzrósł niewyobrażalnie, wystarczy poczytać komentarze pod tym trailerem na ich kanale YT.
Opublikowano 17 października 202417 paź Bloober się nie zatrzymuje, mistrzowie horroru. Do tego polskie vibe, więc będzie 9/10 od polskich portali growych. Prócz Dead Space to Somę tutaj widzę. Wishlisted.
Opublikowano 17 października 202417 paź Cytat Prócz Dead Space to Somę tutaj widzę. Ze szczyptą Bioshocka i Kojimy.
Opublikowano 17 października 202417 paź Fajnie, artystycznie wygląda intrygująco. Hełm tylko słaby "Zmierzy się z przytłaczającą siłą licznych wrogów" - czyżby gra a'la RE4 & Dead Space zamiast survival horroru? Edytowane 17 października 202417 paź przez Nyu
Opublikowano 17 października 202417 paź Grubo, bardzo grubo. Ten Bloober Team to chyba największy upgrade w historii giereczkingu, żeby z takiego syfu jak Basement Crawl, a później tony kiepskich samograjów awansować do pierwszej ligi survival horrorów to tego nawet najstarsi górale szarpiący na konsoli nie widzieli. Silenta ogarnęli niemalże perfect, teraz zrobią swojego Dead Space, a może z czasem i coś w stylu RE wysmażą. Tak czy inaczej Cronos wrzucony na wishlistę i będę czekał motzno.
Opublikowano 17 października 202417 paź - mamo chcę nowe Dead Space!! - przecież mamy Dead Space w domu czyli to będzie ta gra o której mówili w wywiadach że "nie było jeszcze gry gdzie Polska byłaby ukazana w godny sposób, myślę, że potrafilibyśmy to zrobić" grafa już wygląda wykurwiście, setting i tematyka rewelacja (jeszcze timetravel do Polska 1980?! no wow) i coś czuję że będzie brakujący element z SH2 czyli jeszcze bardziej soczysta walka i rozczłonkowywanie tam nie pasował ale tutaj wręcz obowiązek tak w ogóle to propsy dla Bloobera za płodność bo większość devsów wypluwa teraz góra jedną gre na generację i to w wielkich bólach.. #1 na liście najbardziej oczekiwanych w '25
Opublikowano 18 października 202418 paź Bardzo podoba mi się design głównej postaci, taki zasyfiony retrofuturyzm. Nie chcę popadać w hurra optymizm itp., ale po POTĘŻNYM SH2 mają u mnie spory kredyt zaufania i wierzę, że dowiozą sztosa.
Opublikowano 18 października 202418 paź Ostatnio wrzucałem info o tym nowym dofinansowaniu na unikalny system przepoczwarzania wrogów, kolejne dofinansowanie z UE dla Bloobera, to już wiadomo o jaką grę chodziło :). Cytat Celem projektu opracowanie i wdrożenie innowacyjnego, modularnego systemu ewolucji przeciwników w połączeniu z nowatorskimi elementami rozgrywki i systemem łączenia umiejętności przeciwników. W ramach projektu zostaną przeprowadzone 4 zadania mające charakter prac rozwojowych: System ewolucji i manipulacji geometrią przeciwników; Budowa i implementacja środowiska testowego dla projektowanych elementów; System weak-pointów (słabych punktów) przeciwników oraz System rozwoju i łączenia umiejętności przeciwników.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.