Opublikowano 23 czerwca23 cze Dlatego jak podchodziłem z umiarkowanym optymizmem po pierwszym revealu to wlepiłeś mi klauna? Blubery wykazały się Silentem w opór, ale tam czuwał nad nimi japoński bat i mieli gotowe ramy w których się poruszali. Nie będę teraz popadać w fatalizm bo to doświadczenie które nabyli podczas develipingu remaku nie wyparuje w ciągu nocy i pokazali, że potrafią zrobić horror pierwszej klasy. Może nie będzie takich uniesień jak podczas podróży w zwichrowany umysł Jamesa, ale liczę na co najmniej solidną gierkę z dobrymi motywami straszącymi. Optymizm nadal hamuję, ale jestem dobrej myśli.
Opublikowano 23 czerwca23 cze Autor 17 minut temu, Bzduras napisał(a):Dlatego jak podchodziłem z umiarkowanym optymizmem po pierwszym revealu to wlepiłeś mi klauna? Nie wiem o czym mówisz Po pierwszym revealu było podpalonko, bo klimat tego CGI i pomysły na fabułkę super, ale im dalej tym słabiej z małymi wyjątkami. Trzeba poczekać i sprawdzić samemu wiadomo.
Opublikowano 23 czerwca23 cze Mnie tam się podoba to co widzę bo wciąż takich tytułów jest bardzo mało i chyba wezmę na premierę.
Opublikowano 10 lipca10 lip Gierkę w Krakowie obecnie ogrywają youtuberki, więc, za niedługo powinno być więcej info.
Opublikowano 10 lipca10 lip 5 minut temu, Donatello1991 napisał(a):Gierkę w Krakowie obecnie ogrywają youtuberki, więc, za niedługo powinno być więcej info.Pewnie wygląd hełmu głównego bohatera je zaintrygował
Opublikowano 11 lipca11 lip Nie ogarniam, gra ma wyjść w tym roku, mamy lipiec a tu nadal cena nieznana i preorderów nie można składać. A później będzie udawany sukces jak przy The Alters i 280 tys kopii sprzedanych na 3 platformach :p
Opublikowano 11 lipca11 lip 1 minutę temu, SnoD napisał(a):Nie ogarniam, gra ma wyjść w tym roku, mamy lipiec a tu nadal cena nieznana i preorderów nie można składać. A później będzie udawany sukces jak przy The Alters i 280 tys kopii sprzedanych na 3 platformach :pPrzecież ta gra nie celuje w 1kk egzemplarzy. 500k i będzie sukces.
Opublikowano 11 lipca11 lip Może planują krótką, ale intensywną kampanię marketingową. Optymalnie pewnie byłoby wypuścić w okolicach Halloween.
Opublikowano 12 lipca12 lip Super pomysł z tym eventem w Nowej Hucie. Myślę, że Blooberzy są bardzo pewni swego. Kilka fotek z Xa:
Opublikowano 12 lipca12 lip 20 godzin temu, SnoD napisał(a):Budżet podobno 100 mln zł.Hmm no to sporo, ale SH2 miał większy. 40 mln USD podobno po poprawkach, natomiast tam kasa płynęła też od Sony i Konami. The Medium 7 mln dolców.
Opublikowano 12 lipca12 lip Co chwila przewija mi się jakiś post na fb od blooberów, więc marketing jest raczej widoczny.Jakiś typek rozkminiał zerojedynkowo binarny kod, ukryty w którymś z materiałów i wyszło mu niby, że premiera 17.10.2025.Data na horror spoko, idealnie tuż przed moimi urodzinami, ale byłaby beka, bo podobno pudełkowe wydanie zremasterowanego Obliviona też celuje w ten dzień.
Opublikowano 23 lipca23 lip Wygląda nieźle, widać dużą inspirację Dead Space jeśli chodzi o walkę. Gra może być tym czym chciało być Callisto Protocol.
Opublikowano 23 lipca23 lip Wygląda świetnie, ale już poważnie, mogli sobie dać spokój z tymi zamkniętymi na kłódkę drzwiami. Postać ma na sobie skafander z metalu, postać ma morfującą broń z rakietami, ale niestety, kłódka niet.
Opublikowano 25 lipca25 lip Horrory to nie mój gatunek, ale podoba mi się to co tu widzę. Cronos faktycznie trochę wygląda jak Dead Space z twistem. Dobre udźwiękowienie, podobają mi się takie detale jak łuski wylatujące z broni -- w tym do góry :) jak się stoi na suficie. Ten gimmick z chodzeniem po suficie i ścianach też jest fajny. Ciekawe bronie. No i oczywiście cała ta polska otoczka, jakieś budynki rodem z PRL, polskie napisy, itd. Jestem ciekaw co Bloober zrobi z własnym IP.Na tę kłódkę również zwróciłem uwagę :) Jeżeli czytają komentarze, to jest jeszcze szansa, żeby coś z tym zrobić. Nawet podmiana modelu drzwi na jakieś masywne metalowe już by poprawiła odbiór tej sceny. Aczkolwiek ja mam wysoką tolerancję na takie gamizmy, więc jak nic z tym nie zrobią, to zauważę, może skomentuję (już skomentowałem), po czym wzruszę ramionami i pójdę szukać klucza. Ot, gra wideo.
Opublikowano wtorek o 15:242 dni 17.10.2025 - ciekawe, czy to będzie naprawdę data premiery, bo wciąż cisza oficjalnie.https://www.eurogamer.pl/gralismy-w-cronos-the-new-dawn-nowa-gra-bloober-team-potrafi-nastraszyc-i-ocieka-gestym-klimatemCiekawe, czy dziennikarzom z IGN udało sie odpalić malucha xD.
Opublikowano wtorek o 16:402 dni Kto by pomyślał te parę lat temu, że studio, robiące nudnawe symulatory chodzenia (tylko pierwsze Layers of Fear mi podeszło z tych gier), wyciągnie markę Silent Hill z bagna, a potem jeszcze wypełnią pustkę w sercach fanów horroru sci-fi, którzy raczej nie doczekają się na kolejną odsłonę Dead Space.Jakieś tam zarzuty się pojawiają w pierwszych recenzjach, że przeciwnicy są zbyt gąbczaści, że amunicji jest naprawdę mało i przydałyby się jakieś poziomy trudności albo modyfikatory rozgrywki zwiększające ilość zasobów (ja bym wprowadził modyfikator dla dziennikarzy, że przeciwnicy sami padają na widok sterowanej przez nas postaci), że ten ładowany strzał zadaje większe obrażenia niż ten zwykły, zużywając przy tym tyle samo amunicji, więc szkoda marnować pociski na nieładowany atak, albo że stompy i uderzenia z piąchy zadają nikłe obrażenia (chyba zapomnieli, że w Dead Space też służyły tylko do dobitki mocno zranionych wrogów), tak więc coś tam pewnie jeszcze poprawią do premiery. Mi się to podoba, że rozgrywka wymaga od gracza oszczędzania zasobów, a przy tym szybkiego i strategicznego myślenia podczas walki. To w końcu ma być coś bliżej Dead Space albo serii RE, czyli pełnokrwisty survival horror, a nie strzelanka jak Returnal.Warto jeszcze dodać, że walka z bossem była chwalona za to, że wymagała myślenia i znalezienia na niego sposobu, a nie po prostu władowania w niego jak największej ilości pocisków. Do tego w demie do odblokowania były tylko dwie pukawki, w postaci pistoletu i strzelby, a widać, że są cztery sloty na broń (na jednym z materiałów pojawił się jeszcze karabin) ciekawe czy to będą cztery bronie, z których będziemy korzystać na przestrzeni całej gry czy będzie ich więcej jak w Dead Space i będziemy wybierać, które zostawiamy w skrzynce, a które bierzemy ze sobą.Już na pierwszy rzut oka widać, że lokacje wyglądają klimatycznie, udźwiękowienie to top, jak w SH2R, walka też mi się podoba, ale tutaj ciężko dojść do jakichś konkretnych wniosków, jak się samemu nie miało pada w ręku. Ja tam czekam mocno na nową produkcję Blooberów, bo sci-fi horror potrzebuje nowego, mocnego IP po Alien Isolation i Dead Space. Callisto nie podołało, więc liczę na to, że Cronos zrobi robotę. Edytowane wtorek o 16:402 dni przez Czokosz
Opublikowano wtorek o 18:062 dni Rysław to jest przykład człowieka, co pomimo tego, że gra ponad 40 lat, to momentami pieprzy od rzeczy, jak gość, który przeszedł dwie gry w swoim życiu i próbuje zgrywać eksperta. Odpaliłem ten film i narzeka, że starcia są zbyt frustrujące, że brakuje mu amunicji i jego zdaniem balans jest skopany. Wczoraj obejrzałem recenzje z tych większych, anglojęzycznych kanałów i tam opinie były podzielone. Jeden gość gadał, że szybko zrozumiał mechanikę gry i następne starcia obyły się bez większych problemów, inny miał podobne pretensje, jak Rysław. Pewnie, jak zwykle, wszystko zależy od stylu gry, a na pokazie był jeden, domyślny poziom dla wszystkich, więc tu rodzi się pytanie, czy będą jakieś poziomy trudności do wyboru w końcowym produkcie, czy pójdą w kierunku Dark Souls (wspominali o tym zresztą, że po części inspirują się mechanikami z tej serii) i wyzwanie będzie dla wszystkich jednakowe.W sumie dobrze, że zrobili ten pokaz teraz, bo to daje Blooberom 3–4 miesiące na poprawki, albo i nawet więcej czasu, jeśli przełożą Cronosa na przyszły rok. Jeżeli nie będzie klasycznego wyboru poziomu trudności, to niech chociaż wprowadzą te modyfikatory, zwiększające ilość i częstotliwość zasobów, żeby taki Rysław znajdował dodatkową amunicję co 5 kroków i nie był za bardzo sfrustrowany. Te narzekanie na brak uników przez tego Kondora też śmieszy, bo nie pamiętam, żeby były w Dead Space. Tam był ten sam model rozgrywki, polegający na uciekaniu na bezpieczną odległość, wystrzeleniu kilku pocisków, a potem znów do biegu i tak przez całą grę. Tam jakoś to nie przeszkadzało, a w Cronosie jest wadą i źle wpływa na rozgrywkę. Ja po Callisto mam dość uników w tego typu grach na następną dekadę, ale co kto lubi.Fajnie, jakby graczom udostępnili jakieś 2-godzinne demo, jak na pokazie, to by było więcej wiadomo. W innym wypadku trzeba się zdać na recenzje dziennikarzyn, a wiadomo, jak to z nimi bywa w tej branży. Edytowane wtorek o 18:092 dni przez Czokosz
Opublikowano wtorek o 18:142 dni 53 minuty temu, Donatello1991 napisał(a):Rysław po SH2 remake może swoje wrażenia sobie w dupsko wsadzić.Prawda czasem boli ale nie warto sie od niej odwracać
Opublikowano wtorek o 18:432 dni Kurde Pupcio, niby nie chcesz, żebyśmy co chwilę Ci wypominali lamerstwo, ignoranctwo oraz tchórzostwo spowodowane nie zagraniem w żadnego Silent Hilla, ale tak pięknie sam się nadstawiasz, że aż szkoda nie skorzystać
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.