Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Forum PSX Extreme

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Onimusha: Way of the Sword

Featured Replies

Opublikowano

W tym trailerze coś skopali z gammą/jasnością/kontrastem/nasyceniem bo wszystkie scenki z rozgrywki są szare i zlewają się w jeden obraz bez detali. Same lokacje też nie wyglądają tak klimatycznie jak w Onimushy 1 i 2, jak by mi ktoś powiedział że są to miejscówki z NiOha to bym uwierzył.

  • Odpowiedzi 65
  • Wyświetleń 4,9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Czy ten zagrajmer w ogóle grał kiedyś w gry ? :o 

  • Zwyrodnialec
    Zwyrodnialec

    Może za bardzo oczekujesz, że to będzie dynamiczny slasher, a Onimusha taka nie była. Np w czwórce ładowanie ataków specjalnych spowalniało czas. To nie miał być kolejny DMC.

  • Najpierw Silent, teraz Onimusha. Zaraz się dowiem, że w Pac-mana albo Tetrisa też nie grałeś   Ale dobrze chociaż, że masz świadomość swoich niedoskonałości i chcesz się poprawić, taką post

Opublikowano

A mi się nawet podoba niki nie wygląda to jakoś spektakularnie, ale mam wrażenie że będzie się w to dobrze grało

Opublikowano

Tez jestem zadowolony. Czekam ale jeszcze nie wiem ile jestem w stanie za to zaplacic. Przyda sie wiecej info.

Opublikowano

Czuć w tym trochę ducha starej Onimushy w nowoczesnym wydaniu, lekko dygnął.

Opublikowano

Dobrze że capcom lubi dema to jest szansa że będzie można samemu potestować przed zakupem

Opublikowano

9:20 - trzeba przyznać, że w animacje to Capcom umie obama bardzo płynnie i naturalnie to wygląda.

Opublikowano

Podoba mi się bardzo, fajnie że nie zrobili z tego kolejnej gry z otwartym światem, tylko wąskie ścieżki, jak w oryginałach za czasów PS2. Wizualnie gra dzięki temu mocno zyskuje, wygląda bardzo ładnie, oby jeszcze system walki nie zawiódł, a Capcom odświeży niemal zapomnianą serię z sukcesem, co miejmy nadzieję przełoży się na kolejne tytuły, nie tylko te od Capcom, bo jest masa serii z czasów PS2, które chętnie bym widział na obecnym sprzęcie.

Opublikowano

To co mi się obecnie nie podoba, to kolory, strasznie wyblakłe, poza tym, czekam równie mocno co na nowego RE.

Opublikowano

Dalej nie czuję klimatu Onimushy, bardziej Dark Souls, nawet te ikonki przedmiotów w rogu ekranu kojarzą się z From Software :/ Ale walka wygląda spoko, przynajmniej nie ma zjebanej staminy.

Opublikowano

Wkońcu jakiś trailer, który choć trochę się podoba i ma coś wspólnego z Oni. Mimo to, to nadal chyba najsłabsze co ma Capcom w najbliższym czasie

Opublikowano

Ale na oficjalny kanał to mogli wziąć gameplay z kimś kto potrafi grać xD No taka tam spoko gierka sie zapowiada na ten moment do backloga jak będzie na promocji

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Zaczynam się coraz bardziej przekonywać do tego systemu walki. Wygląda to mega płynnie, są criticale z poprzednich części, a nawet coś na wzór precyzyjnego ciachania w czułe punkty a'la Metal Gear Rising.

Opublikowano

Dwie rzeczy tarmoszą siusiaka na tych materiałach:

  • natychmiastowa transmisja niczym z Dragon Ball Z

  • niesamowita fizyka ciosów i ubrań w ruchu

Mają moją uwagę.

Opublikowano

Fajny pacing, jest nadzieja na old school quality, chociaż martwi mnie, że do tej pory nie widziałem żadnej transformacji ;>.

Ostatnio zdałem sobie sprawę, że ograniczone technologicznie gierki lat 2000 wymuszały większą kreatywność twórców. Taka refleksja dzięki MGS Delta, gdzie mamy tryb Classic i Modern. Dzisiaj żadnym problemem nie jest zrobienie gry TPP, na przykładzie Delty świetnie widać, że tryb klasyczny to nie tylko archaizm kamery i sterowania ale też paradoksalnie większa kreatywność w wykorzystywaniu dostępnych narzędzi w celu zapewnienia dobrego Gameplayu. Takim sposobem w trybie Classic każde ujęcie kamery ma znaczenie. Widzę dziurę w murze? To nie jest zwykła dziura w murze, przez nią widzę jak porusza się przeciwnik! Łatwo to przeoczyć ale spostrzegawczość wynagradza. To samo z przyklejaniem się do osłon/murków - stadardowa kamera wisi na szynach i pokazuje widok z góry, przyklejenie do murku pozwala na zmianę perspektywy i zmianę ujęcia na takie, które pokaże co jest z przodu przed postacią. Tryb modern to hamska kamera TPP i gra obdarta z głębi, no ale niby więcej możliwości, super duper nowoczesny tech itd.

Seria Onimusha zawsze była specyficzna, mam nadzieję, że tak zostanie bo nie potrzebujemy kolejnego generic-tpp slashera z kamerą zza pleców.

Opublikowano

To właśnie wygląda jak najwierniejszy powrót do korzeni serii z next-genowym zacięciem.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.