Skocz do zawartości

Mortal Kombat

Featured Replies

Opublikowano

Zastanawiałem się czy nie kupić na premierę ale po tych wieściach o absurdalnych Time of Towers narazie się wstrzymam i poczekam na więcej opinii.

  • Odpowiedzi 2,7 tys.
  • Wyświetleń 388,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Sylvan Wielki
    Sylvan Wielki

    Platyna #131. Teraz zabieram się za 100% w najnowszym Dead or Alive. O Mortalu napisałem już wystarczająco dużo na forum. W skrócie - fantastycznie wygląda (najlepiej prezentujące się mordobicie i j

  • Sylvan Wielki
    Sylvan Wielki

    16 godzin gry za mną. Z czystym sumieniem mogę napisać, że nowy Mortal wypadł znakomicie. Jestem przekonany, że recenzenci nie będą skąpić pochwał i wzorem Mortal Kombat X oceny rzędu 8-9/10 często bę

  • Spędziłem z tą grą już trochę czasu. Rozegrałem ok 120 walk online. Gra się świetnie. Jeśli ktoś chce kupić tą grę aby grać przeciwko żywym przeciwnikom lub na tzw "kanapowe granie" to będzie się świe

Opublikowano

Areny w tym Mortalu są obłędne! Serio, nie przypominam sobie by inne mordobicie miało równie dobre (pod względem wizualnym) i zróżnicowane plansze. Nora z robalami, brrrr.... cudo!!

Opublikowano
  • Autor

Krypta jest ogromna. Kiedy wydaje Wam się, że zwiedziliście już wszystko wtedy okazuje się, że macie przedmiot, który otwiera

 

zejście do Goro's Lair a tam czeka na Was ogromne podziemie...

. Czeka nas potworny grindfest jeśli chcemy zebrać gear i dopałki w postaci kamieni, które umieszczamy w levelowanym przez nas sprzęcie. Różne rodzaje walut, matsy do craftingu...jest tego trochę...

 

PS Mercy na PS4 wykonuje się poprzez trzymanie L2 (4 razy doł) puszczamy L2

Edytowane przez ornit

Opublikowano

Wariacji postaci będzie więcej niż po 2. Mają dodawać je później, żeby były zbalansowane.

Chcą zobaczyć jak ludzie będą ogrywać postaci.

 

 

IGN 9/10. Najs.

Edytowane przez Drantzell

Opublikowano

Świetnie wygląda ten Mortal i w arenach nie jest nasrane niepotrzebnych efektów jak było w X.

Opublikowano
  • Autor

@Drantzell Grałeś w tą grę czy każdą negatywną opinię traktujesz jakby ci ktoś ojca i matkę za(pipi)ał? Serio jesteś upośledzony. Mortal ma dużo wad. Słaby roster, loot boxy, dziwne affixy w wieżach a trzecia oficjalna wariacja ci się chyba przyśniła bo nikt o niczym takim nie wspomina.

 

Chyba, że zazdrościsz, że ktoś już gra i może mieć własną opinię inną niż twojsza:rayos:

Nie mogę się doczekać kiedy dodadzą Asha, Spawna, Shaggyego i ci pupcia pęknie:yao:

Edytowane przez ornit

Opublikowano

Przecież w jednym Kombat Kaście mówili, że póki co są 2 wariacje w trybach rankingowych/turniejach, ale potem dodadzą więcej.

Opublikowano
  • Autor

Mój błąd! Będą w dodatku:yao:

Opublikowano

Co z nim nie tak, oglądałem i nie rozumiem o co szum? Przecież wszystkie zakończenia z wież arcade są w takim obciachowym stylu.

Opublikowano
  • Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem.

usNpAfm.jpg
 

16 godzin gry za mną. Z czystym sumieniem mogę napisać, że nowy Mortal wypadł znakomicie. Jestem przekonany, że recenzenci nie będą skąpić pochwał i wzorem Mortal Kombat X oceny rzędu 8-9/10 często będą mu wystawiane.
 

Zacznę może od szaty graficznej. Tak jak wspominałem przedwczoraj - gra wygląda kapitalnie.:yahoo: Tła dosłownie toną w detalach, dodatkowo są ciekawe i różnorodne - kwatera sił specjalnych, fabryka cyber Lin Kuei, gdzie wzorem Westworld przyglądamy się produkcji sztucznej inteligencji (w tym wypadku Cyraxa/Sektora), koloseum Kotala, świątynia kości Shinnoka, gniazdo Kytinn z olbrzymimi, podziemnymi stworzeniami, klepsydra Kroniki w kilku wariantach, wyspa Shanga Tsunga, tarkański obóz, Morze Krwi, dwie groty, współczesna alejka, wojskowy hangar, klatka Czarnego Smoka, czy też arena nazwana po prostu "turniej", gdzie w tle widzimy 4 automaty Mortal Kombat, na których prezentowana jest rozgrywka z różnych części. Na wielu coś się dzieje. Pradawna istotna przygląda się potyczce, Kano żłopie wodę ognistą, materializują się portale do innego wymiaru, tarkańscy wojownicy smażą wysokobiałkowy posiłek niekoniecznie pochodzenia zwierzęcego. No i to szalenie klimatyczne miejsce spoczynku Goro.... :cray:
 

Świetnie wypadły również same modele postaci, które mogą poszczycić się ogromna ilością szczegółów, no i dziewczyny mają ładnie wymodelowane twarze. Animacja Mortala, to dalej drewno okrutne, ale taki już urok serii. Miłośnicy HaDeeRów przy tych wszystkich pląsach Raidena i pluciu ogniem przez Skorpiona będą usatysfakcjonowani. Niezwykle efektowna rozgrywka.
 

Podoba mi się także sfera audio. Wiadomo, kultowe FINISH HIM/HER tudzież FATALITY brzmi, jak brzmieć powinny. Nie sposób kręcić nosem na same odgłosy walki. No i muzyka po zakończeniu pojedynku - Bioszok jak się patrzy  :music:
 

W kwestii samej rozgrywki, to całość jest zbliżona do tego, co MK X prezentowało. Generalnie jeżeli komuś poprzedniczka bardzo się podobała, nie powinien się nawet zastanawiać nad zakupem, gra się bowiem bardzo przyjemnie, tytuł wspaniale wygląda i choć na długo przed premierą wiedzieliśmy, że w przyszłości dodatkowe postacie się pojawią, to kupując nowego Mortala nie ma się uczucia, że nabyło się wzorem SF V niekompletny produkt. Dwadzieścia jeden aren zmagań (kilka do zdobycia w trybie fabularnym), dwadzieścia pięć postaci (Frost do odkrycia w trybie fabularnym). Rozbudowany samouczek - podstawy systemu (poruszanie się, podstawowe ataki, elementy interaktywne, ciosy specjalne), opcje zaawansowane - informacje o klatkach (przewagi przy trafieniu, bloku, karanie, anatomia ruchu), zaawansowana ofensywa oraz defensywa (doskonały blok, ucieczki), kombosy dla postaci, strategie podzielone na kontrolę pola i ciosy kończące jako zakończenie kombinacji ataków, lekcje postaci. Sparingi, trening FATALITY. Jest tego sporo. :good2:
 

Do tego dochodzą wieże, ale te już ornit dokładnie opisywał stronę wcześniej. Dla przypomnienia występują klasyczne i czasowe z różnymi modyfikatorami walk.
Od siebie dodam, że warto przechodzić te klasyczne, ponieważ po jej końcu czeka nas podana w formie obrazkowej historia postaci i jej losy po pokonaniu Kroniki.
Zaliczyłem już 16 przejść i póki co dobrze wypadają, jak w kultowym drugim Twisted Metal, ale tu Calypso nie robi gracza w przysłowiowego konia. :wio:
Ot dostają nieopisaną moc i wykorzystują ją na swój sposób - pamiętajcie, to tylko mordobicie.

O trybie fabularnym wspominałem już ostatnio. Gdyby ktoś na poprzednią stronę nie zaglądał, to tak na szybko - jest i ma się całkiem dobrze.
Należy pamiętać, że to mordobicie. Mordobicie, w którym śmiertelnik częstuje podbródkowym pradawne bóstwa, więc nie ma tu raczej miejsca na rozważania i analizy, jak po ostatnim odcinku Rodziny Soprano. :hi:Napiszę tak, dobrze, że takie coś jest, bo raz, że wypadło w porządku, dwa to grubo ponad 4 godziny zabawy.

Kryptę co stronę ładnie opisuje ornit, więc nie zamierzam się powtarzać. Niemniej po dodatkowych kilku godzinach walk powiem wam, że niestety całość brzydko pachnie mikropłatnościami. :down:

Zaliczyłem wszystkie opcje treningu na 100%. Od podstawowego do zaawansowanego. Przeszedłem cały tryb fabularny, który zajmuje przecież kilka godzin. Ukończyłem kilkadziesiąt różnych wież i poznałem historie większości postaci. Dało mi to łącznie ponad 400 tys. monet. Za wygraną walkę możemy dostać ok. 1400 monet. Po ukończeniu wieży wpadają bonusy. Za rozbicie elementów otoczenia w krypcie otrzymujemy kilka sztuk złota, a koszt otwarcia skrzyni to kilka(naście) tysięcy, niektóre kosztują kilkadziesiąt tys. dodatkowo, by odblokować niektóre wieże trzeba słono zapłacić - przykładowo wieża postaci to wydatek ponad sześciuset tys. sztuk złota.
 

W MK X było to o wiele lepiej rozwiązane ponieważ dany przedmiot/fatal był ściśle połączony z daną skrzynia, więc relatywnie szybko szło kupić, to co chcieliśmy. Jak wieść niesie w MK11 nagrody są losowe, więc jeżeli lubisz Sub Zero i chcesz się jego wykończeniami cieszyć, może zdarzyć się tak, że nawet po 40 godzinach gry nie zobaczysz drugiego fatala.
Dodam, że ja po tych kilkunastu godzinach gry odszukałem całe 4 dodatkowe FATALITY, kilka brutalitów i kilkadziesiąt dodatkowych skórek - a tych jest półtora tysiąca....:shok:


Zdziwiony też jestem, że Kroniki nie da się odblokować. Z wyglądu niepozorna, ale to tani boss i ma rewelacyjnego fatala. Co do wykończeń, to zarówno FATALITY, jak i BRUTALITY zjawiskowo się prezentują :diablo: Centrion nagrała się przy jednym w Asura's Wrath , ale za to podstawowy ma ekstremalnie brutalny i idealnie pod nią skrojony bez udziwnień.


Reasumując miłośnicy serii, którzy bardzo dobrze przy MK X się bawili mogą nowe MK śmiało na premierę brać. :drinks:

4 zrzuty mojego autorstwa, by urozmaicić nieco stronę. :potter:


iTmnTid.jpg
ycVWbHG.jpg
d65JUI6.jpg
7dMq9kX.jpg


Tutaj natomiast zdjęcia (głównie z trybu fabularnego), które wykonywałem podczas dotychczasowej rozgrywki.
 

Ngrfa6t.jpg


wzR1x7R.jpg
MbAgKN3.jpg
VabVenM.jpg
DEyQLuf.jpg
8NpM8Py.jpg
bOxifwz.jpg
HWm9jJH.jpg
hK5QkE4.jpg
0mET18u.jpg
iXyOhV7.jpg
kzMJSAi.jpg
WCxQF0b.jpg
QZbaf1c.jpg
F8zPhYn.jpg
iqFlpB7.jpg
KMrMo7u.jpg
xaqDMUt.jpg
3zICwRc.jpg
RAso91N.jpg
Iw0CxDr.jpg
Oh3G1Jy.jpg
VNEVuSn.jpg
nGuEMrP.jpg
XvFrAzD.jpg
ycVWbHG.jpg
DzvxjMu.jpg
9wMbGvL.jpg
nXbCFgW.jpg
zMxi2JJ.jpg
IMjnM7S.jpg
3c5KKTo.jpg
7WMyMsw.jpg
UN3nE9u.jpg

Opublikowano
  • Autor

Ja jeszcze dodam, że w trybie krypty każdą skrzynię resetujemy pojedynczo!:yao: za każde ponowne napełnienie płacimy koinami!

Gdyby ze skrzyń w krypcie nie wypadały żadne śmiecie do użycia jedynie w trybie wież to jeszcze bym to przeżył ale na ilość godzin i setki tysięcy wydanych monet nie dostałem jeszcze ani jednego intra ani outra dla jakiejkolwiek postaci!:yao:

Btw jeśli ktoś gra online to radzę w opcjach zmienić wyświetlanie jakości połączenia na pingi. Gra się bardzo dobrze (masochiści mogą włączyć symulację laga w offline...). Ja np nie mam problemów ze znalezieniem ludzi poniżej 60 ms:)

Edytowane przez ornit

Opublikowano

A jak sam odkryje drugiego  fatala, którego nie odblokowałem w tej grinderskiej krypcie, to będę go miał zapisanego w spisie ciosów?

Opublikowano
1 godzinę temu, devilbot napisał:

Co z nim nie tak, oglądałem i nie rozumiem o co szum? Przecież wszystkie zakończenia z wież arcade są w takim obciachowym stylu.

 

Kolejny przykład wciskania polityki do gry i mamy Jaxa rzucającego "woke" https://www.urbandictionary.com/define.php?term=woke

 

Ogólnie żenada jak burki i pokazuje że nieźle politycznie zafiksowane dzbany zostały dopuszczone do produkcji.

Opublikowano
  • Autor
41 minut temu, SlimShady napisał:

A jak sam odkryje drugiego  fatala, którego nie odblokowałem w tej grinderskiej krypcie, to będę go miał zapisanego w spisie ciosów?

Możesz wykonać drugiego fatala nawet kiedy go nie odkryjesz ale żeby Ci się zapisał na liście ciosów musisz go najpierw znaleźć w krypcie:yao:

Opublikowano
Godzinę temu, ornit napisał:

Możesz wykonać drugiego fatala nawet kiedy go nie odkryjesz ale żeby Ci się zapisał na liście ciosów musisz go najpierw znaleźć w krypcie:yao:

W MK9 i MK10 tak nie było z tego, co kojarzę.

Nie licząc singla, krypty były moim ulubionym trybem, widać pazerne świnie przesuwają granice coraz dalej.

W takim razie można ograć story i do widzenia, ewentualnie poczekać na odrobaczoną  wersje(GOTY albo coś w tym stylu).

Edytowane przez SlimShady

Opublikowano
4 godziny temu, ornit napisał:

@Drantzell Grałeś w tą grę czy każdą negatywną opinię traktujesz jakby ci ktoś ojca i matkę za(pipi)ał? Serio jesteś upośledzony. Mortal ma dużo wad. Słaby roster, loot boxy, dziwne affixy w wieżach a trzecia oficjalna wariacja ci się chyba przyśniła bo nikt o niczym takim nie wspomina.

 

Chyba, że zazdrościsz, że ktoś już gra i może mieć własną opinię inną niż twojsza:rayos:

Nie mogę się doczekać kiedy dodadzą Asha, Spawna, Shaggyego i ci pupcia pęknie:yao:


Po prostu durne opinie dzieciaka, który cały czas strzela durnymi emotkami są dla mnie raczej g warte. Pomyśl i doinformuj się pajacu zanim następnym razem napiszesz jakąś bzdurę... Dodatkowe wariacje w dodatkach... Bosz co za zyeb.

Edytowane przez Drantzell

Opublikowano
1 godzinę temu, SlimShady napisał:

pazerne świnie przesuwają granice coraz dalej.

Ornit pisal, ze z checia wspiero boona za jego wklad w prace nad gra ale tego chyba nie przewidzial :kaz:

Opublikowano
2 minuty temu, Mejm napisał:

Ornit pisal, ze z checia wspiero boona za jego wklad w prace nad gra ale tego chyba nie przewidzial :kaz:

Tym bardziej szkoda, bo z tego, co sobie poczytałem, gra jest fajna, tylko jest popsuta poprzez wydawnicze(?) praktyki, a może to jednak developer zapragnął swojego GTA Online...

Niesamowicie mnie to irytuje, to jest tytuł AAA(chyba jedyna prawdziwie wysokobudżetowa bijatyka), a w praktyce ma w sobie mechanizmy rodem z mobilek czy innych F2P.

Mam nadzieję, że zostaną za to skarceni w recenzjach i przede wszystkim przez (nie)głosowanie portfelem.

Opublikowano

Kupiłem, gram, gra jest zayeeeeebysta. Nigdy nie byłem fanem MK. Skilowałem Tekkena, Soul Calibura, VF. Do DoA mi nie po drodze, bo  nie jestem stulejarzem. SF lubię, ale za trudne. Jakby te powyższe były zrobione chociaż  z odrobiną zaangażowania jak ten nowy MK to byłbym w 7-niebie. Mamy akurat odrodzenie bijatyk a chińczyki wciskają nam grafikę z ps3, kocie uszy i majtki dla 14-latek jako dodatki, rzygam już tym. Skiluję dalej SC  i T7, ale to nowy MK pokazał, jak powinno się robić bijatyki. Kiedyś wyznaczały standardy graficzne, a od T7 (mimo, że to super część lepsza od T6) mamy festiwal zażenowania i wyciskanie kasy z teksturami rodem z PSP. 

 

Gram od 2 dni i bawię się super. Może nie będę skilował przez 1000 godzin jednej postaci jak w Tekken 3-5 i SC2, ale gra się tak koorewsko miło, tak że chyba spędzę z nią łącznie więcej godzin. Gra jest tak prosta, widowiskowa i fajna. Niech Namco się uczy - może Tekken 8 będzie lepszy? Bo dla SC już za późno. 

 

W KM11 są rzeczy do poprawy i rak, ale pokazali chociaż, jak się robi bijatykę naszej generacji. 

Opublikowano

Można też dodać do postu powyżej, że ta generacja jest pierwszą w historii gdy całe top 3 najlepiej sprzedających się serii bijatyk nie jest rodem z Japonii, a zestawienie wygląda tak:

 

1. Mortal Kombat

2. Killer Instinct

3. Injustice

 

a poprzednie generacje wyglądały tak:

 

 

4th gen (in terms of sales/popularity) it was:
 

  1. Street Fighter
  2. Mortal Kombat
  3. Killer Instinct

5th gen it was:
 

  1. Tekken
  2. Mortal Kombat
  3. Virtua Fighter

6th gen it was:
 

  1. Tekken
  2. Mortal Kombat
  3. Soul Calibur

7th gen it was:
 

  1. Street Fighter
  2. Mortal Kombat
  3. Tekken

 

Edytowane przez devilbot

Opublikowano
Godzinę temu, devilbot napisał:

Można też dodać do postu powyżej, że ta generacja jest pierwszą w historii gdy całe top 3 najlepiej sprzedających się serii bijatyk nie jest rodem z Japonii

Zapodaj link.

Opublikowano
8 godzin temu, devilbot napisał:

Można też dodać do postu powyżej, że ta generacja jest pierwszą w historii gdy całe top 3 najlepiej sprzedających się serii bijatyk nie jest rodem z Japonii, a zestawienie wygląda tak:

 

1. Mortal Kombat

2. Killer Instinct

3. Injustice

 

a poprzednie generacje wyglądały tak:

 

 

4th gen (in terms of sales/popularity) it was:
 

  1. Street Fighter
  2. Mortal Kombat
  3. Killer Instinct

5th gen it was:
 

  1. Tekken
  2. Mortal Kombat
  3. Virtua Fighter

6th gen it was:
 

  1. Tekken
  2. Mortal Kombat
  3. Soul Calibur

7th gen it was:
 

  1. Street Fighter
  2. Mortal Kombat
  3. Tekken

 

Kto ustalal to top3? Wysoka sprzedaz = dobra gra?

Tekken i Dragon Ball mialy bardzo wysoka sprzedaz, nie chce mi sie wierzyc, ze drewniane Injustice lepiej sie sprzedalo

Edytowane przez Shen

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.