Skocz do zawartości

PERSONA 3


JanzKijan

Rekomendowane odpowiedzi

Ja dopiero na początku maja.

No super mi ta gierka pasuje, jestem psychofanem czwórki i też bardzo lubię piątkę.

Ta część zdecydowanie bliżej czwórki, ale ten rimejk bierze z obu kolejnych części najlepsze elementy.

Wszystko mi tu siedzi, chociaż obecnie czekam na jakiś rozwój fabuły.

Odnośnik do komentarza

Chyba każdy jak pierwszy raz grał w Personę to myślał na początku, że będzie levelować persony które ma hehe.

 

No nie, to nigdy daleko nie zachodzi. Persony co prawda zyskują statsy, i przez kilka pierwszych leveli nowe ataki, ale zyskują levele baaardzo powoli i nigdy nie będą miały żadnych szans z nowymi personami, które już złapiesz/zfuzjujesz na wyższym poziomie. Co więcej, w Personie kluczowe jest używanie typów ataków, a jesteśmy jeszcze bardziej ograniczeni niż w głównym SMT, bo masz tylko kilka person do założenia, więc fuzje pozwalają na najważniejszą codzienną rzecz - posiadanie jednej persony, która np. ma atak lodowy, ognisty i elektryczny, zajmując jedno miejsce. Inaczej niż w Pokemonach, tutaj nie ma sensu się przywiązywać do nich. Na swój sposób to dobrze, bo nie trzeba wybierać spośród stu równie mocnych pokemonów hehe.

 

Jest tylko sens trzymać stare persony, żeby zyskały parę poziomów i się nauczyły jakiegoś dobrego ataku, które następca "odziedziczy" w fuzji, ale tak naprawdę i tutaj można zastanowić się, czy jest to warte czasu, jaki zajmuje levelowanie - jak dla mnie prawie nigdy nie, bo te ataki też będą niedługo zastąpione lepszymi albo dostępne od razu.

 

Fuzje będą główną metodą wzmacniania ekipy, czasami jedno porządne przysiądnięcie nad fuzjami zmieni twój team z takiego, który dostawał w ryj, do takiego, który będzie demolował dane piętra bez problemu. Zwłaszcza potem w grze, gdy masz wiele bonusów. Popatrz, co jest możliwe, popatrz na ich statsy, ataki - fuzje są główną metodą, by to mieć.

 

 

 

 

Warto też od początku gry pamiętać, że social linki bardzo zyskują, gdy podchodzimy do rozmowy, mając założoną personę z danym arkanem. Na samym początku jest to ciężkie, ale postaranie się o posiedzenie z kompendium i ciągłe dostosowanie tego aspektu daje wiele punktów relacji.

Odnośnik do komentarza
3 minuty temu, Faka napisał:

Ten tartarus to się coś będzie zmieniał, czy cały czas taki sam do porzygu? XD Póki, co to zatrzymałem się na 22 piętrze, bo jest blokada w postaci postawionych tam klocków. 

Pięter będzie jeszcze kilkaset, co jakiś czas bossowie, ale schemat ten sam. Dungeony z prawdziwego zdarzenia to w P5 dopiero. 

Odnośnik do komentarza
8 minut temu, KrYcHu_89 napisał:

Pięter będzie jeszcze kilkaset, co jakiś czas bossowie, ale schemat ten sam. Dungeony z prawdziwego zdarzenia to w P5 dopiero. 

 

Ok, to zobaczę ten P5, a czym się różni tam Tactica od Royal? To jest to samo czy jak?

Odnośnik do komentarza

Jest chyba 5 różnych motywów graficznych w tartarusie.

 

Dzisiaj skończyłem gierkę po prawie 70 godzinach. Zakończenie jest piękne.

Gameplay to też top jrpg. Doskonały i płynny, zarówno same walki jak i eksploracja tartarusa. Chciałoby się więcej pięter albo jakiś dodatkowy dungeon bo dochodzą fajne persony pod koniec a nie ma co z nimi robić.

Grałem jak pan Bóg przykazał czyli po polsku z jp dubbingiem.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...