Skocz do zawartości

Zdjęcia naszych aut


Lain

Rekomendowane odpowiedzi

1 godzinę temu, Fanek napisał:

Ta fiesta to benzyna 1.0 trzy cylindry 100km z malym turbo tak? Do setki rozpedza sie pewnie jakies 13 sekund, to wczesniej jeszcze czyms wolniejszym jezdziles? 

Tak pytam bo nie potrafie zrozumiec jak relatywnie mloda osoba bo zakladam ze na forum o gierkach dziadkami nie jestesmy jesscze :) kupuje auto za pewnie 80k dla seniora. No sorry stary nie potrafie tego zrozumiec :D

jak w trasie moze byc wygodne. No ale chyba kupiles auto strictle na miasto, ale i tak no kurde :D w wwa jest gdzie pocisnac.

 

Sam mam sedana w tej chwili 5 letniego,

ktory robi setke w 7 sek i zmieniajac napewno nie bralbym nic wolniejszego.

 

 

 

Niektórzy wyrośli już z wyścigów spod świateł i zapierda....bo "jest gdzie"

ProTip-to nie zależy od wieku ;)

 

Odnośnik do komentarza
1 godzinę temu, Fanek napisał:

jak w trasie moze byc wygodne. No ale chyba kupiles auto strictle na miasto, ale i tak no kurde :D w wwa jest gdzie pocisnac.

No można, tylko nie każdego to jara. Mam diesla 116 koni. Czy chciałbym mieć więcej? Tak, do zabawy. Czy potrzebuję więcej do normalnej jazdy? Nie.

1 godzinę temu, Fanek napisał:

Piszesz 7 lat gwarancji, ale chyba nie zamierzasz cale zycie fiesta jezdzic, szczegolnie jak napisales ze dobrze zarabiasz. 

To też jakieś dziwne podejście, a czemu miałby nie jeździć?

 

Poza tym sprawdziłem ogłoszenia i te A3 o których wspominasz w większości nie mają obecnych w tej Fieście aktywnego tempomatu, kamery cofania czy Android Auto.

Odnośnik do komentarza
A to moja niebieska kura. 
Wypucowana by jutro ładnie prezentować się w Czechach.
 
Jak na silniczek z kosiarki jeździ się nim całkiem dynamicznie - 1.0 95KM 
 
20k na liczniku.
 
9907e01286649684.jpg31f11f1286649654.jpg
Jeździłem seatem Ibiza gdy tylko wyszedł w 2017 z tym silnikiem ale 115 koni. W takiej małej budzie to niezle jedzie. Nawet nie wiedziałem kiedy a na blacie 170km/h a w kabinie cisza.
Odnośnik do komentarza
9 godzin temu, Fanek napisał:

Ta fiesta to benzyna 1.0 trzy cylindry 100km z malym turbo tak? Do setki rozpedza sie pewnie jakies 13 sekund, to wczesniej jeszcze czyms wolniejszym jezdziles? 

Tak pytam bo nie potrafie zrozumiec jak relatywnie mloda osoba bo zakladam ze na forum o gierkach dziadkami nie jestesmy jesscze :) kupuje auto za pewnie 80k dla seniora. No sorry stary nie potrafie tego zrozumiec :D

jak w trasie moze byc wygodne. No ale chyba kupiles auto strictle na miasto, ale i tak no kurde :D w wwa jest gdzie pocisnac.

 

Sam mam sedana w tej chwili 5 letniego,

ktory robi setke w 7 sek i zmieniajac napewno nie bralbym nic wolniejszego.

 

Ale juz nawet pomijajac osiagi, za 80k mozna przykladowo kupic Audi a3 jesli ma byc w miare miejski, 2-3letni z przebiegiem 50-70k igla bogato wyposazony, a to juz zupelnie inna klasa auta niz ford.

 

Na te argumenty wyzej ze auto nie pierdziane, progi zwalniajace i inna paranoja, ten leasing to kazdy z odrobina rozsadku chyba nie wezmie na powaznie stojac przed zakupem auta. Bierze sie mechanika ktory zna sie na tym i oceni stan.

 

Piszesz 7 lat gwarancji, ale chyba nie zamierzasz cale zycie fiesta jezdzic, szczegolnie jak napisales ze dobrze zarabiasz. 

 

No ale enjoy, kazdy ma swoje przekonania :D

 

//wyslane z tel.

Rozpędza się do 100 w 11s, 140 na autostradzie osiąga bez żadnego problemu, a w środku panuje cisza. Mam 31 lat i serio, nic więcej mi nie trzeba do szczęścia, nie potrzebuję zapieprzac ile fabryka dała i ruszać z pod świateł z paleniem gumy.

Spoko, Ty byś kupił używane A3, nic mi do tego. Ja mam nowe miejskie, fajne auto jakie chciałem i zamierzam nim jeździć 6 lat, wówczas oddam dealerowi w rozliczeniu i będzie wkład w nowy samochód. Ogólnie nie mam ochoty nikogo na siłę przekonywać, że 80 tys za segment B to spoko opcja. Kupiłem to auto z pełną świadomością czego chcę i tyle.

  • Plusik 5
Odnośnik do komentarza

Wobec ostatniej dyskusji, nadszedł chyba dobry moment na wpis o moim służbowym A3 1.6 TDI z 2017 po 2 latach użytkowania i 64 tysiącach przebiegu.

 

Więc tak, mechaniczne pomimo regularnego kręcenia silnika i przestrzegania absurdalnie długich okresów międzyprzeglądowych (co 30k) nic się nie wydarzyło, 0 problemów. Manualna skrzynia biegów chodzi precyzyjnie. Samochód nadal też prowadzi się świetnie, okazując limity stabilności dopiero na łukach autostrady przy prędkościach od około 170-180.

 

Wnętrze wygląda jak nowe. Porównując przednie fotele można dostrzec minimalne ślady zużycia na boku fotela kierowcy, ale trzeba naprawdę się przyjrzeć. Absolutnie zero zużycia przycisków czy nawet przetarć na kierownicy. Do tego design dalej mi się podoba, a jakość np. wykończonych metalem przełączników klimatyzacji nadal sprawia przyjemne wrażenie.

 

Wobec tak dobrego wyniku, piętą achillesową okazał się wysuwany ekran. Gadżet, na początku wydawał się całkiem cool, po roku zaczął wydawać czasem trzaski w pozycji wysuniętej, kłócące się z idealnym brakiem stuków z innych miejsc. Odgłosy nie pojawiają się zawsze, przez co nie udało mi się oczywiście zademonstrować ich w ASO (gdzie są średnio zachwyceni perspektywą wymiany całego mechanizmu), ale na tyle często, żeby nie dało się o nich zupełnie zapomnieć. Trochę upierdliwe, zważywszy, że premium miało chyba coś oznaczać. Aha, podobno były też przypadki kompletnego blokowania się ekranu - to będzie pewnie typowy problematyczny element A3 tej generacji. Jakby ktoś kupował używkę - sprawdźcie pod kątem stuków i pracy mechanizmu przy wysuwaniu.

 

Poza tym okazjonalne bugi Android Auto i twardy, trzeszczący pod naciskiem tunel środkowy (też trochę słabo jak na premium), ale to pierdoły bez znaczenia.

 

Podsumowując jestem zadowolony z samochodu, niemniej pojedyncze detale kłócą się trochę z wizerunkiem premium. Audi wycofało się już z wysuwanych ekranów, więc coś jednak było na rzeczy. Zamawiając dzisiaj brałbym też światła LED lub Matrix LED. Podstawowe ksenony wydają się być tylko przeciętne na światłach mijania i łączone są z mało premium wyglądającymi tylnymi lampami na żarówkach; LED poprawia tutaj jednak stylizację i zapewne komfort jazdy w nocy. BTW nie jest to jakaś wybitna cebula Audi, bo BMW 1 i Mercedes A nadal mogą mieć standardowe halogeny, a Audi w A3 i A4 jednak już zrezygnowało z takiego skąpstwa.

  • Lubię! 1
Odnośnik do komentarza

Nope, wymiana oleju co 30k albo wg wskazań komputera. Dziwnie mi tak rzadko wymieniać, ale i tak nie planuję odkupywać tego auta, więc robię jak mówią.

 

Oleju nie bierze, AdBlue nie ma, leję 40-45 litrów diesla co 700-800 kilometrów (co oznacza średnie realne spalanie poniżej 6 litrów) i tyle.

Edytowane przez Mustang
Odnośnik do komentarza

Nie no jasne, że jak to służbowe, to też miałbym wyje. bane na to jaja, ale na przykład tak jak Shago, kupuje sobie nową Fieste prywatnie i weź tam olej wymieniaj co 30kkm, bo producent tak każe. :yao: a filtr powietrza co 50tyś najlepiej, żeby turbina jakiegoś syfu zaciągnęła. Masakra co Ci producenci odpier. dalają, niech żrą gruz. 

Odnośnik do komentarza

Przy 55k zaczęło okazjonalnie śmierdzieć z klimy. Myślę, podjadę, może wymienią mi filtr kabinowy od ręki. Nie, proszę się umówić, zostawić samochód na cały dzień, sprawdzimy. Dobra, to już poczekałem do przeglądu.

 

Za rzadko to jest, wolałbym co 20-25. Nawet w służbówce, gdzie teoretycznie im rzadziej poświęcam czas na serwis, tym lepiej.

Odnośnik do komentarza

JA wymieniam olej co 15 tys km i Octavia III 20 TDI z 2017 roku chodzi jak zła. Nic sie kompletnie nie dzialo przez 160 000 KM jakie zrobilem w 2 lata

Mam juz nowa, stara wykupilem i oddalem rodzicom. 2 letnie auto po pelnym przegladzie , wszytko wmienione na czas, bedzie im sluzylo dluuugie lata przy ich rocznych przebiegach rzedu 10 tys km. 

Odnośnik do komentarza

Dobra opcja coś takiego, powinni rzeczywiście mieć kilka lat bez problemów, szczególnie z tym bardzo udanym silnikiem. Przy tego typu eksploatacji ma szansę spokojnie dociągnąć do 300k, może z wymianą turbiny i filtra po drodze. Z Passatem B7 2.0 TDI taty nie było żadnych mechanicznych historii przez 7 lat i 210k, aż wymienił go na nowe auto tuż przed ostatecznym terminem wymiany rozrządu.

Odnośnik do komentarza

Jak to jest z tymi gwarancjami aut ze sie wszyscy tak podniecaja? Wymieniaja zuzyte klocki, olej za darmo, wahacze? Jakies powazne awarie ktorych nowy samochod nie powinien miec? 

Co dokladnie znaczy gwarancja w wypadku nowego auta? Pytam powaznie bo slyszalem rozne wersje. A to super sprawa a to tani slogan wiec pytam ekspertow.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...