Opublikowano 15 maja15 maj Obrazki wrzuciłeś w kontekście E33 więc liczyłem że zrobisz jakiś komentarz wyjaśniający bardziej czemu gra mogła zrobić taki wynik na Steam mimo bycia w GP beż tendencyjnego "E33 super, murzyn i Ubi chujowe". Coś jak ja w odpowiedzi do Josha jak się zastanawiałem czy jrpg to jeszcze bardziej konsole czy to się już bardziej rozłożyło że rynek się zmienia. Wbrew pozorom takie rozkminy są całkiem interesujące bo ludzie mogą mieć różną wiedzę i zawsze dodać dodatkowy kontekst.
Opublikowano 15 maja15 maj 4 minutes ago, suteq said:Obrazki wrzuciłeś w kontekście E33 więc liczyłem że zrobisz jakiś komentarz wyjaśniający bardziej czemu gra mogła zrobić taki wynik na Steam mimo bycia w GP beż tendencyjnego "E33 super, murzyn i Ubi chujowe". Coś jak ja w odpowiedzi do Josha jak się zastanawiałem czy jrpg to jeszcze bardziej konsole czy to się już bardziej rozłożyło że rynek się zmienia. Wbrew pozorom takie rozkminy są całkiem interesujące bo ludzie mogą mieć różną wiedzę i zawsze dodać dodatkowy kontekst.Dziwi mnie narracja o tym, że będący od 20 lat obecny na PC Assassin to nagle marka typowo konsolowa żeby tylko "usprawiedliwić" sprzedażową klęskę tej gry. Że to dlatego, że w abonamencie. A tu nagle wchodzi jrpg, nowa marka. Też w abonamencie, nie dość, że w abonamencie na PC to jeszcze w abonamencie na konsoli. I ten jrpg zrobił dwukrotnie lepszy wynik na Steamie. Autorzy potrafili normalnie podać sprzedaż (btw. zawsze pod pojęciem sprzedaż jest ilość wysłanych pudełek, bo to się liczy jako sprzedane egzemplarze). Zupełnie nie rozumiem tej zmasowanej obrony Ubi
Opublikowano 15 maja15 maj Ubisoft poinformowal, ze zagralo 3 mln graczy i na tym sie poki co zatrzymalo. Moge wiec zalozyc, ze gra sprzedala sie do 3 mln egzemplarzy. Zadne tezy, ze to druga najlepsza sprzedajaca sie gra po Monster Hunter w marcu czy, ze to jakis rekord dla Ubisoftu na PSN tego nie zaslonia.Open worldy Sony schodza tam w okolicach 10 mln albo i wiecej (nie wszystkie oczywiscie). Ghost of Tsushima to 13 mln sprzedanych sztuk. Expedition to tez przyklad duzego sukcesu, ktory zmiotl tego assassyna. O grach Nintendo pokroju Zeldy nie wspomne. Chyba tworzac takiego giganta tyle lat, liczysz na taki wlasnie sukces. Nawet sobie nie moge wyobrazic ile Ubisoft musial wydac na wyplaty dla tych wszystkich tysiecy pracownikow, ktorzy tyle lat pracuja nad kolejnym assassynem. Te 3-5 mln to zaden sukces, chyba ze kazdy z tych posiadaczy wydaje krocie w mikrotransakcjach.Jestem ciekaw wynikow sprzedazy gier w USA za kwiecien. Z tego co widze ta lista jeszcze nie zostala opublikowana. Zobaczymy wtedy czy Shadows mocno spadlo czy nadal sie utrzymuje gdzies w okolicach pierwszej trojki. Wtedy bedzie mozna jakies wnioski wyciagnac na temat tego czy Ubisoft przestalo podawac kolejnych informacji odnosnie liczby graczy od tak, czy juz nie ma czym sie chwalic, bo do 4 mln ta liczba nie dobila. Edytowane 15 maja15 maj przez Lukas_AT
Opublikowano 16 maja16 maj Jestem w stanie się założyć, że dobiła liczba graczy do tych 4 milionów, ale dynamika tego wzrostu jest tak słaba, że nie ma się czym chwalić.
Opublikowano 16 maja16 maj 10 godzin temu, Homelander napisał(a):Dziwi mnie narracja o tym, że będący od 20 lat obecny na PC Assassin to nagle marka typowo konsolowa żeby tylko "usprawiedliwić" sprzedażową klęskę tej gry. Nie wiem jak skomentować to zdanie bo ono pokazuje że albo zapomniałeś jak ta seria zaczynała i jak się rozwijała albo to totalnie ignorujesz więc czas na trochę historii. Pierwsza część wyszła w 2007 roku na X360 i PS3. W tamtym czasie PC w porównaniu do konsol nie dość że były w kurwę drogie to dużo studiów miało na nie wyjebane (kasa była na konsolach) przez co nie dostarczały takich doznań wizualnych jak gry na konsole. Jak w tamtym czasie chciałeś zagrać w nowości w miarę tanio to X360 był fantastycznym wyborem. Jedynka na PC wyszła pół roku po wersjach konsolowych. Dwójka to samo. Przy kolejnych odsłonach już te premiery były w miarę w podobnym terminie (konsole zaczynały niedomagać a PC zaczął zyskiwać na rynku) ale rynek PC stał się naprawdę naprawdę znaczący dla gier single dopiero kilka lat temu i teraz nikt nie myśli o niewydawaniu gier na PC. Już prędzej gra nie wyjdzie na xboxie niż na PC. W 2012 roku, AC 3 było 4 najlepiej sprzedającą się grą w USA gdzie królowały konsole: NPD December: Black Ops 2 tops month, year | VG247AC 3 gdy była tylko na konsolach sprzedała się w 3,5 mln w pierwszym tygodniu: 3,5 miliona sprzedanych egzemplarzy Assassin’s Creed III w pierwszym tygodniuPo miesiącu było to już 7 mln a patrząc na powyższy link jestem przekonany że większość to konsole: Assassin's Creed III Sales Hit 7 Million - Game InformerBlack Flag sprzedało się w 11 mln w maju 2014: Assassin's Creed 4 Ships 11 Million Copies - IGNNiestety nie znalazłem bardziej dokładnych informacji, nawet w sprawozdaniu finansowym Ubi ale patrząc na trend z III, jestem święcie przekonany że na konsolach sprzedało się najwięcej sztuk (4 konsole vs 1 PC).Była masa linków z wynikami szczegółowymi ale to bylo na vgchartz a wszyscy wiemy jaką ta strona ma wiarygodność. Natomiast o ile dokładne wyniki pewnie o kant dupy można rozbić tak tendencja wzrostowa na korzyść konsol była widoczna nawet tam. Trend w oparciu o konsole był tylko wzrostowy wraz z popularnością konsol 8 generacji u masowego odbiorcy i wejściu gamingu na totalnie nowy poziom na świecie. Chciałbym też przypomnieć że Asasyn to marka dla masowego odbiory a masowy odbiorca jest na konsolach. Więc Asasyn nie stał się NAGLE marką typowo konsolową, on nią był niemal od zawsze. P.S Fifa i CoD zaczynały na PC a gdzie teraz mają największą popularność? (pytanie retoryczne bo wszyscy znamy odpowiedź)10 godzin temu, Homelander napisał(a):Że to dlatego, że w abonamencie. A tu nagle wchodzi jrpg, nowa marka. Też w abonamencie, nie dość, że w abonamencie na PC to jeszcze w abonamencie na konsoli. I ten jrpg zrobił dwukrotnie lepszy wynik na Steamie. No i spoko. Dla mnie po prostu sytuacja jest bardziej złożona od dwóch obrazków z liczbami na steam i powiedzenia 'to dobre, a to be'. Mnie interesuje czemu tak się stało i jakie czynniki na to wpłynęły (np. mało jrpg na rynku, przesyt grami Ubi, akcje marketingowe - dobre/złe itp) bo dopiero wtedy można wydawać jakiekolwiek sensowne wyroki. 10 godzin temu, Homelander napisał(a):Autorzy potrafili normalnie podać sprzedaż (btw. zawsze pod pojęciem sprzedaż jest ilość wysłanych pudełek, bo to się liczy jako sprzedane egzemplarze). No nie. Sprzedane to sprzedane do klientów, shipped to sklepy i magazyny. Przecież niesprzedane sztuki sklep może odesłać do wydawcy i wtedy nie ma żadnego zysku a nawet straty (wszystko ofc zależy od umowy sklep-wydawca). Nie bez powodu twórcy E33 zaznaczyli w odpowiedzi że to wysłane do sklepów no bo jakby było tak jak piszesz to po co by to mieli pisać? 10 godzin temu, Homelander napisał(a):Zupełnie nie rozumiem tej zmasowanej obrony UbiPo prostu cenię sobie rzetelność i nieprzekłamywanie faktów aby tylko podeprzeć jakąś tezę jak się czegoś nie lubi. I nie ma tutaj znaczenia czy to Ubisoft, Rockstar, CDPR czy mały indie wydawca. Nie lubię rzucania hasełkami bez żadnych konkretów/źródeł/dowodów jak jakiś memcen na tik toku. Momentami to się tutaj robi resetcwela w przeinaczaniu a chyba nie o to chodzi. A teraz w końcu idę grać bo Henryczek musi pomóc chłopstwu.
Opublikowano 16 maja16 maj Wrzucam dla beki i dla mnie EoT, wszystko i tak wyjdzie na jaw w ciągu najbliższych paru miesięcy, to sobie wtedy wrócimy do tematu z zabawnymi memami odnośnie stanu Ubisoftu. Sam fakt, że do dzisiaj nie podali faktycznych danych odnośnie sprzedaży, lecą w kulki z inwestorami, a akcje cały czas im spadają mówi wystarczająco. Mimo wszystko serduszko dla Ciebie suteq, że chce Ci się tej gry, jak i samych zagrywek Żabojadów bronić (i nawet próbujesz to jakoś argumentować) <3
Opublikowano 16 maja16 maj Człowiek wchodzi poczytać o głupotach z PPE, a tu jakieś dyskusje o Asasynach...
Opublikowano 16 maja16 maj to jest dobre:Next-genowy Xbox na ARM i bez ws...Next-genowy Xbox na ARM i bez wstecznej kompatybilności?...Pojawiła się dzisiaj ciekawa plotka dotycząca next-genowego Xboksa, ale bardzo szybko została opublikowana dodatkowa wiadomość, która powinna uspokoić graczy.najpierw wrzucają plotkę i od razu ją dementują , a na drugi dzień, jak gdyby nigdy nic, wrzucją tę samą plotkę już bez wyjaśnień że nie chodzi o konsole. Xbox wykorzysta podzespoły gigan...Xbox wykorzysta podzespoły giganta branży? Nowa oferta pr...Wygląda na to, że kolejna generacja sprzętów Xbox może porzucić x86 na rzecz architektury ARM i platformy Snapdragon. W sieci zauważono interesującą ofertę pracy od Qualcomma, która może zdradzać p...Sami własnych newsów nie czytają
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.