Opublikowano 1 marca 201114 l Zapewne mała ilość osób wie ,że jest już dostępny. Kurcze chciałem zobaczyć czy "nowa wersja" nie zawiesza mi już konsoli ,a tu zonk nikogo nie ma........
Opublikowano 1 marca 201114 l mnie 2x wywalilo z meczu, z powodu rozlaczenia sie graczy, tak wiec na razie do wieczora odpuszczam:-)
Opublikowano 1 marca 201114 l Ja sobie zagralem jeden meczyk na Pier 17. Caly czas nie moge wyjsc z podziwu jak swietnie to wyglada. Jestem swiezo po Killzone 3 i powiem szczerze, ze jezeli chodzi o oprawe w multi to wieksze wrazenie robi na mnie Crysis 2. Poki co nie mialem za bardzo mozliwosc sprawdzenia melee, ciekawe czy poprawili. Edytowane 1 marca 201114 l przez Ins
Opublikowano 1 marca 201114 l Melee już nie zabija jednym walnięciem, więc poprawili to. Na pier 17 mnie tylko irytuje pop up który za czesto rzuca się w oczy Ale to tylko multi i to od miernot z Crytek UK.
Opublikowano 1 marca 201114 l Nie będzie Online Pass w Crysis 2: http://www.eurogamer.net/articles/2011-03-01-no-ea-online-pass-for-crysis-2 Brawo Crytek
Opublikowano 2 marca 201114 l Po wczorajszych zagrywkach z demem mam jednak obawy co do pełnej wersji, pomimo że gra cholernie uzależnia to jednak gryzie mnie wciąż niedopracowana animacja, której od czasów bety nic praktycznie nie poprawiono, podobnie wygląda sytuacja z lagami, jak już sygnał spadnie do 2 kresek to tak naprawdę z dojsciem na szczyt pozycji zaczynają się zwyczajnie schody, uderzenia i strzały wychodzą z WIELKIM opóźnieniem.Oprócz tego kiepska odwzorowana woda nie naturalna ,rtęciowa i dziwnie animacja się zacina.Reszta ujdzie ale spodziwałem się naprawdę mocnego kopa tak odnośnie poprawek, a tu dupa. Co nie zmienia faktu że gra nadal mi się podoba, a szczególnie gdy pojawia się ratio 14-0... banan jest wtedy jak cholera Edytowane 2 marca 201114 l przez Bushisan
Opublikowano 2 marca 201114 l Mam podobne wrazenie co przedpisca. Coz z tego, ze gra wyglada bardzo dobrze, skoro animacja nie wyrabia? Po 3-4 meczykach oczy do wymiany... <_<
Opublikowano 2 marca 201114 l Zaraz zaraz, mowicie o animacji postaci czy frameracie ? Bo jezeli chodzi o to drugie to gra u mnie trzyma 30 klatek i do tej pory nie widzialem ani jednego zwolnienia (animacja postaci jest ok, ale nic specjalnego). Edytowane 2 marca 201114 l przez Ins
Opublikowano 2 marca 201114 l Ja tez nie dostrzeglem spadku framrate i żadnych lagow nie uswiadczylem, pewne zastrzeżenia mam do kolorystyki tych dwóch map jakoś to wszystko się zlewa Co do zakupu to raczej biorę tylko zobaczę jak sytuacja się rozwinie
Opublikowano 2 marca 201114 l Ja chciałbym zauwazyć ,iż grając w owy "kryzys" wytwarza się u mnie niepohamowana agresja w stosunku do innych graczy. To samo miałem grając w Modern Warfare. Zdecydowanie nie powinienem grać w takie tytuły.
Opublikowano 2 marca 201114 l Bardzo Was prosze. Nie robcie sobie jaj! Zagrajcie pol godziny na multi w Black Ops, a potem odpalcie to nowe demo Crysis 2.I co...naprawde nie widac roznicy?!Ja wiem, ze grafika w C2 jest lepsza, mapy wieksze i wiecej na nich szczegolow , ale ja w to osobiscie wbijam!Wolalbym, zeby Crysis byl brzydszy, ale plyniejszy.O wiele plynniejsze od Crysisa 2 w multi jest Killzone 3, przy znacznie lepszej grafice...
Opublikowano 2 marca 201114 l Trzeba bylo mowic, ze chodzi tobie o to, ze Crysis 2 chodzi w 30 klatkach tak jak 95% gier w tej generacji ;P Tak, Killzone 3 jest dokladnie TAK SAMO plynny jak C2, rowniez chodzi w 30 klatkach. Mam KZ3 i gralem w bete C2, wiem co widze. Co wiecej, KZ3 w multi nie ma znacznie lepszej grafiki, obie gry prezentuja sie swietnie i kwestia gustu jest to, ktora sie bardziej podoba. Edytowane 2 marca 201114 l przez Ins
Opublikowano 2 marca 201114 l Ins, jesli w Killzone 3 jest 30 klatek, to naprawde jest to 30 i ani tyci mniej.Tymczasem w Crysis 2 mam wrazenie, ze gra chodzi gora w 20-24 fps-ach.Przeciez to wyraznie czuc!Ja wiem, ze wszedzie pisze, ze w C2 jest 30 klatek, ale ja w te bujdy nie wierze.Poza tym sprobuj chwycic do lapy snajperke i pare razy ja przytkanac do oka i odetknac.I jak wrazenia?Ten ruch jest plynny? No wlasnie... Aha...oczywiscie chodzi mi o multi, bo filmiki z singla pokazuja, ze w tym wzgledzie jest znacznie lepiej... Edytowane 2 marca 201114 l przez Czezare
Opublikowano 3 marca 201114 l Z tego co pamiętam to w Lens of Truth sprawdzali chyba framerate bety multi C2 i było stałe 30 FPS jeśli dobrze pamiętam.
Opublikowano 3 marca 201114 l A mnie najbardziej wkurza detekcja kolizji i wystepujące przy tym bugi, a tu raptem 20 dni do premiery i wyjdzie na to że bez łatania się nie obędzie Edytowane 3 marca 201114 l przez Bushisan
Opublikowano 3 marca 201114 l Z tego co pamiętam to w Lens of Truth sprawdzali chyba framerate bety multi C2 i było stałe 30 FPS jeśli dobrze pamiętam. Nie wiem jaka metode pomiaru zastosowalo LOT. Wazne jest jak te "30 fps" wyglada w praniu, a porownujac to z Killzone 3 to naprawde nie wyglada za dobrze...Problemem dla mnie jest tez "plywajacy" celownik.Jakkolwiek bym go nie ustawial to zawsze przy celowaniu jest jakis drobny bezwladny "przyruch" utrudniajacy celowanie wlasnie.Nie wiem jak to dokladniej wytlumaczyc. O precyzji znanej z Black Opsa mozna zapomniec...Tyczy sie to glownie snajperki, ale nie tylko.
Opublikowano 3 marca 201114 l Stary pierdzielisz jak potluczony, cisne tego KZ3 i nie widze zadnej roznicy jezeli chodzi o plynnosc gry (moze chodzi o blura?). Roznica jest jedynie w animacji postaci, ta jest lepiej odwzorowana w KZ3. Tak samo jak wszelakie przelodawania broni, przyblizanie celownika i inne pierdoły, ktore w multi nie maja zadnego znaczenia. Z celowaniem w obu grach nie mam absolutnie zadnego problemu. Widocznie musisz sie przyzwyczaic. W Black Ops jest "wieksza precyzja" bo gra jest w 60 klatkach, dzieki temu lag w sterowaniu jest znacznie mniejszy niz tytulach chodzacych w 30 klatkach. Mimo tego, dla mnie precyzja w takim 30 klatkowym Halo Reach/Halo 3 bije na leb kazda czesc Call of Duty. Ogolnie zmierzam do tego, ze problemy, o ktorych piszesz podchodza pod zwykle preferencje. Pewnie nawet nie zauwazyles, ze w KZ3 lag w sterowaniu jest wiekszy niz w C2. Edytowane 3 marca 201114 l przez Ins
Opublikowano 3 marca 201114 l Czezare: Jeżeli maksymalny framerate w grze jest zablokowany do 30 FPS (czyli, że gra newt jakby silnik wyrobił to powyżej tej granicy framerate nie podskoczy) tak jak to jest w C2 i z pomiaru masz średnią 30 FPS to znaczy, że nie ma żadnych spadków animacji (ewentualny spadek 2-3 klatek co 3 sekundy jest nie do zauważenia). Tutaj masz analizę bety i KZ3 http://www.lensoftruth.com/head2head/demo/head2head-killzone-3-beta-vs-crysis-2-demo-performance-analysis/. Obie gry mają identyczny framerate. Edytowane 3 marca 201114 l przez donsterydo
Opublikowano 3 marca 201114 l Pier 17 na 50 calach wygląda niesamowicie... nawet pop-up nie przeszkadza aż tak. Tekstury miejscami to na prawdę wysoka półka, a przecież to tylko multi i to nie od niemieckiego Cryteka
Opublikowano 3 marca 201114 l A ja będę się srał z tym moim 21" monitorem pewnie jeszcze ze 2 lata Ciekaw jestem jak ta gra w ruchu wygląda i na żywo. Niech pójdą po rozum do głowy i dadzą demko singla.
Opublikowano 4 marca 201114 l Wczoraj miałem okazje przysiąśc do porannej sesji i o dziwo na animacje wody na którą ostatnio narzekałem, ślad błedów po niej zaginął i było już bez żadnych zacieć :o , wyglądało to o wiele ciekawiej.I mapy ładują się zdecydowanie szybciej Pier 17 na 50 calach wygląda niesamowicie... nawet pop-up nie przeszkadza aż tak. Tekstury miejscami to na prawdę wysoka półka, a przecież to tylko multi i to nie od niemieckiego Cryteka Swoją droga na codzien męcze crt 21 cali bo nie ogarniam w multi przy 40 ...Aż z ciekawości dzisiaj podepnę pod Led-a Edytowane 4 marca 201114 l przez Bushisan
Opublikowano 5 marca 201114 l http://www.xbox360achievements.org/game/crysis-2/achievements/ Obadajcie jak przycięli w chuja z achievementem Dedication Edytowane 5 marca 201114 l przez MaZZeo
Opublikowano 5 marca 201114 l W Lost Planet 2 tez bylo cos podobnego, ale tam mozna bylo offlinowo przestawic date w konsoli i wpadal ten glupi achievement ;P Tutaj sie wysprytnili i trzeba zagrac online xD
Opublikowano 5 marca 201114 l Wiele złych rzeczy można o CODzie mówić, ale w nim przynajmniej próbowano zredukować różnice w pingach. W Crysis 2 natomiast jeżeli mam 3 kreski a przeciwnik 4 to nigdy nie wygram z nim. Dzisiaj to już doszło do tak psychicznej sytuacji, że jeden gość miał 4 kreski i statsy na poziomie 15-3 co rundę. Raz nawet zobaczyłem go 2s przed nim a i tak zginąłem.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.