Skocz do zawartości

Dark Souls


McDrive

Rekomendowane odpowiedzi

BHK moja ulubiona bron, akurat wydropienie to nie jest wielki problem, dostanie sie do blakc knighta to kilkanascie minut, a potem gre sie przechodzi jak przecinak.

  

z 5 humanity ma chyba jakieś 30% dropa, więc............to może być problem, kiedy jesteś zmuszany do więlokrotnego restartowania gry. ja miałem 12 podejść. kwestia szczęścia

no i nie, zaraz po dropie nie ma żadnego przecinania, tylko najpierw 22 str (2H) i 18 dex. no i WAGA, a więc glass cannon mode do nabicia staminy    

Odnośnik do komentarza

Zwei 10kg - GS 12kg - ''w uj lzejszy'' 

 

Dalsze roznice to jedynie R2, bo basowy dmg po upgrade identyczny. R2 ma lepszy GS, bo ma thrust czyli dzgniecie co z Leo Ring robi wielka robote. Poza tym to samo. Zwei ma minimalnie wiekszy zasieg.

Co kto woli, ale pisanie, ze Zwei jest duzo lepszy to tak jak pisalem - brak ogrania i doswiadczenia. 

Pisanie, ze jeden trudniej zrobic czy z upgradeowac to nic nie znaczy dla dobrego gracza w Soulsy dla ktorego to zaden problem.

Edytowane przez Jerome
  • Minusik 1
Odnośnik do komentarza

aha, nie miałem na myśli żadnego sępienia na backstaby z hornet buildem (huyowy exploit), tylko.....hmmmm.....normalne granie. no i tu bronie dex zwyczajnie rządzą i nie ma większego znaczenia, że najlepsi gracze na świecie mordują przy użyciu lizaka i czapeczki z daszkiem     

Wcześniej napisałeś, że "w pvp liczy sie tylko dex" stąd moja odpowiedź udowadniająca, że nie tylko. To wszystko. Zresztą tym razem mozesz przemyśleć bardziej tego builda i wpaść jutro do lasku jeszcze raz (sprzęt/dusze moge dropnąć). Bede sie bawił głównie biuldami na C/C oraz int. Reszta ludzi (o ile wieczór wypali) tez na pewno zróżnicuje buildy.

 

 

Z zweihandera korzysta Giantdad także ten, można zamykać

Giandad to taka maskotka soulsów. Takie urocze mięso armatnie. Teraz można.

Edytowane przez Lipert
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Zwei 10kg - GS 12kg - ''w uj lzejszy'' 

 

Dalsze roznice to jedynie R2, bo basowy dmg po upgrade identyczny. R2 ma lepszy GS, bo ma thrust czyli dzgniecie co z Leo Ring robi wielka robote. Poza tym to samo. Zwei ma minimalnie wiekszy zasieg.

Co kto woli, ale pisanie, ze Zwei jest duzo lepszy to tak jak pisalem - brak ogrania i doswiadczenia. 

Pisanie, ze jeden trudniej zrobic czy z upgradeowac to nic nie znaczy dla dobrego gracza w Soulsy dla ktorego to zaden problem.

 

faktycznie waży 12, coś mi sie uroiło, że 14. to wciąż niemała różnica

 

cały czas pisze o PVE, więc nie wiem, na co ci to dźgnięcie z leo ringiem (swoją drogą, to atak jest za wolny na efektywne korzystanie z countera imo). zweiem trafiasz jednym R2, który stageruje większość mniejszych przeciwników (gleba) i zabijasz drugim (kontynuacja, która jest mocniejsza). zasięg jest ogromny z dodatkowym ghost range. jak spudłujesz, to atak robi małą, stagerującą falę uderzeniową wokół miecza. gdzie z tym huyowym dźgnięciem, panie ?     

 

jak już pisałem, oceniam bronie biorąc pod uwagę wszystkie aspekty, a nie to, czy coś jest dla kogoś problemem, czy nie 

 

 

 

 

Giandad to taka maskotka soulsów. Takie urocze mięso armatnie.

 

a nie jest tak, że zanim ludzie sie na to ograli to sprawiał kłopoty ? nie mówie o ślepym mashowaniu R1, bo tu chyba kazdy od razu wpadał na fantastyczny pomysł wciśnięcia parry

Edytowane przez Kazub
Odnośnik do komentarza

Teoretycznie powinien sprawiać bo łączy w sobie wszystko co oczywiste. Wysokie defy, pełne poise i broń z dużym dmg. Jednak w praktyce to nie parry jest jego przekleństwem a backstaby własnie. Przez Zwaia sie banalnie przeskakuje. Nie ma w grze broni którą się łatwiej roll bs'uje. Może przed patchem osłabiającym Dark Wood Grain Ring, GiantDad był groźniejszy, bo wtedy do pełni wypasu mógł dołożyć jeszcze dwgr własnie albo hornet ale tego nie pamiętam bo i tak wszyscy wtedy grali Moonlight Greatswordami.

Odnośnik do komentarza

Dla spragnionych wrazen - polecam obczaic filmiki dwoch kolesi ( Oroboro i Peevepeverson, znani w kregach soulsow ) zrobili coop playthrough na perma gravelordzie ( sprawia ze niektorzy przeciwnicy sa znacznie silniejsi ) i z agression mod ktory powieksza zasieg agro do takiej skali, ze czesto wszyscy przeciwnicy z danego level atakuja na raz ;) Do tego czeste glitche zwiazane z owymi modami.

 

Niesamowity fun, naprawde polecam, jesli nie wiecie czego oczekiwac, polecam 13:50 w tym filmiku:

 

Odnośnik do komentarza
  • 4 tygodnie później...

Trochę ciekawego contentu z wersji debugowej:

 

Grywalni przeciwnicy:

http://webmup.com/scqiS/vid.webm [mimic]

http://webmup.com/JL5KH/vid.webm [silver knight]

http://webmup.com/fqM6A/vid.webm [ornstein]

http://webmup.com/zzfbt/vid.webm [duch z new londo]

https://www.youtube.com/watch?v=L52BEdfvNHM [sif]

 

capra vs. taurus:

http://webmup.com/YTiRX/vid.webm

 

fenomenalna nieużyta cutscenka (ten fist pump!)

http://webmup.com/dJm84/vid.webm

 

ustawienia barw

http://webmup.com/PF5pn/vid.webm

 

podjaśnione abyss

http://webmup.com/fzzZA/vid.webm

 

Twarze npców:

 

AAr0e5C.png

VCxwPg0.png

WcawtUZ.png

gR05pRb.png

 

reszta twarzy: http://imgur.com/a/NzlkQ

 

 

Tutaj starsze rzeczy, ale dalej ciekawe jesli ktoś się z nimi jeszcze nie spotkał:

 

 

I reszta tego typu filmików: https://www.youtube.com/user/110133130/videos

Odnośnik do komentarza

Szukam nówki Limited Edition na PS3 ze steel boxem, niestety tylko wydania US takowe miały. Nidzie nie mogę znaleźć, pozostaje tylko amerykański ebay i ryzyko ze stanem faktycznym(bo nowych nie ma) i wysyłką.

Za to wydania europejskie nowe gdzie jest (phi)karton zamiast steel boxa są nawet w Polsce. Może ma ktoś takie wydanie i chce się go pozbyć? :oh_you: 

Odnośnik do komentarza

Ta nieuzyta scenka to chyba tylko wersja robocza CGI z trailera? Wyglada fajnie chociaz w grze by raczej przeszkadzala.

 

Nie widziałem żadnych trailerów, bądź co bądź wygląda nieźle. 

 

6OkSqYD.gif

 

e: jeśli gif się nie wczytuje, link: http://i.imgur.com/6OkSqYD.gif

 

No i dzięki wersji debugowej, ktoś miał możliwość dokładniej sprawdzić jak działają vagranty, tutaj post:

 

 

I haven't updated the wiki page just yet, I'll probably do that in a couple days, so this serves as a good comparison to what we've since learned:

http://darksouls.wikidot.com/vagrant

If you're wondering how we knew all that prior to debug testing, I wrote how I began testing Vagrants -here- if you care to go down that rabbit hole.

As someone who put a lot of time into figuring out how they work, it was hugely satisfying to get confirmation on things I suspected but couldn't totally prove. And also getting new information that was previously impossible to figure out.

What we learned

  • 1 - There is a queue system in place for sending and receiving Vagrants. When you receive the data for a drift item bag or a Vagrant, it's in your incoming queue and isn't actually in your world yet. You have to reload the area to get it out from the queue and into your world.

I also knew it had to work this way, but you can literally see this with the debug menu.

  • 2 - There is a timer system that freezes your queue. It triggers when you kill a Vagrant, or pick up a Drift Item Bag. There are two timers, one is set to 30 minutes, the other is set to 50 minutes. Both timers must be exhausted before incoming items can exit the queue to spawn in your world.

I had no idea about this. I don't fully understand the difference between the two timers, hopefully a translation of the text will help explain them.

I also have a vague memory of being able to find some more Drift Item bags in my world not that long after having picked up some others. Either I'm mistaken, or there's some way to affect the timers. I'm not sure.

  • 3 - A Drift Item Bag must be passed around to different worlds, without ever being picked up, 10 times before it'll spawn in as a Good Vagrant.

I suspected it worked this way, but had no way to know the exact amount of passes needed. I thought it might be somewhere around 5.

  • 4 - Both Vagrant types, once spawned from humanity or drift item bags, can also be passed around after spawned. When a player abandons a living Vagrant (by dying, reloading the area, etc), the Vagrant is still passed around to more worlds. This includes the Good Vagrant running off and disappearing like a Crystal Lizard.

I knew this was the case for Evil Vagrants, because that was the only explanation for how I was self-spawning them before. I had no idea about the Good Vagrants though, good to know that someone else gets them if they disappear on you.

  • 5 - The Evil Vagrant spawns immediately after someone else loses their bloodstain with humanity in it.

The aforementioned queue is still in effect, but what this means is that Player A dies and loses their bloodstain, and this immediately sends a Vagrant to player B's incoming queue. Player B will see the Vagrant when they reload the area.

  • 6 - Both Vagrant types turn into their Black Phantom versions after having been passed around 20 times. This includes the initial 10 passes for the drift item form of the Good Vagrant.

Before I wasn't sure what the cause was, I expected it might have been a time-based thing, rather than a set number of passes.

I'm surprised the number is so high. You'd expect the Black Phantom versions to be much rarer if they have to endure and survive 20 journeys. Maybe they are, but it's not like screenshots of the phantoms versions were a lot rarer than screens of the regular versions.

  • 7 - The Evil Vagrant has an unused disappearing animation.

Previously I had found that the words "runaway" and "hide" can be found in the AI relating to both Vagrant types, as well as Crystal Lizards (maybe not, check my response to /u/iamv3nom below). This makes sense for the Good Vagrants because that's what they do, but Evil Vagrants never run away and disappear. Seeing an actual unused animation helps clear up why that was in the AI.

There should probably be a GIF available soon, taken by my testing partner.

  • 8 - The Black Phantom version of the Evil Vagrants uses a slightly different model number/ designation than its regular version.

It's really just a copy/paste job, but I think the reason they gave it a new number instead of just applying the red phantom effect was so they could give it different stats. They have more HP. I've never checked to see if they do more damage, I just assume they do.

  • 9 - If something is stuck in your queue for too long (I'm pretty sure it's 4 minutes for the Evil Vagrant), it will give up and get sent out to someone else (moving towards your outgoing list).

This should explain why you can't leave your system on for a day, and then expect to find a Vagrant when reloading the area. I think the drift item bags stay in the queue regardless if the time runs out, it's just the Vagrants it should give up on?

In the comments I'll post some documentation. If there are any unanswered questions about them, hopefully I have or can find the answer.

http://www.reddit.com/r/darksouls/comments/2pvijg/thoroughly_dissecting_vagrant_mechanics_with/

Edytowane przez mate5
Odnośnik do komentarza

Tutaj w pierwszej minucie widać.

 

https://www.youtube.com/watch?v=Y8h0E8SSjJE

 

Zamiast Lautreca jest Iron Tarkus co ma troche wiecej sensu. Patrze i patrze i to raczej nie jest CGI tylko gameplay z podciagnietymi teksturami oraz oswietleniem (tak samo jak reszta urywkow z tego trailera, widac ze From/Namco takie oszukiwanie mieli juz we krwi i nie zaczelo sie z DS2...).

Odnośnik do komentarza

Przy Quelaag to jakiś bug czy zawsze można tak stanąć? 

 

Chyba kwestia szczęścia, koleś w tym runie mówił coś w stylu "nie skacz", więc pewnie nie zawsze się udaje.

 

 

Bomba z reddita, wyciekł dokument z m. in. kompletną listą drop rate'ów:

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1xSihYS2gsuqo25V6m4OUbCKxQ1_mjhUHc3Fii35jMcs/edit#gid=1949985688

 

 

Wklejam też treść samego posta z reddita, bo wyjaśnia parę rzeczy:

 

 

DkS_data document (someone else put this out there, I'm not the source)

For item drop rates, that can be found under the "Item lots" page. Bear in mind there's some stuff in there I don't really understand. There's an "Item Rate" column, which seems to be the % of the drop, but sometimes it's inconsistent by an order of magnitude. For example, 10 = 10%, 3 = 3%, but then also 3 = 0.32% for other items? Huh.

Anyways, it seems to check out with other independent sources. I wrote a topic here about someone finding the exact drop rate for the Titanite Slab in the memory. He came up with the value of 0.212%, and this spreadsheet says 0.21%.

Another example would be the Black Knight Halberd. I know people were keeping track of that item's drop rate from failed speed run attempts. I don't remember the exact values that people came up with, but with 1 or a couple humanity it was somewhere around the ballpark of 25%. Here, it says it should be 20% with base item discovery, so that also seems to match. I also came up with an estimate of 5% for the Eye of Death based on in-game testing, the document says 6%.

I'm not sure how the game handles dropping multiple items at a time, but it seems like there are a few examples of where that's handled as a separate drop. For example, the Darkwraiths have 1x Titanite Chunk as an 8.47% drop rate, while 2x Titanite Chunks is at 0.32%.

Various drop rates of interest:

  • Titanite Slab (Darkwraith): 0.21%
  • Titanite Slab (certain Great Hollow Crystal Lizards): 10%
  • Blue Titanite Slab (Crystal Cave Moonlight Butterflys): 0.20%
  • Red Titanite Slab (Chaos Eaters): 0.20%
  • Black Knight Halberd: 20%
  • Channeler's Trident: 1%
  • Balder Side Sword: 1%
  • Jagged Ghost Blade and regular Ghost Blade: Both 1% (meaning the rarity of the regular Ghost Blade simply comes from killing less female ghosts)
  • Egg Vermifuge (Tree Lizard): 10%
  • Eye of Death (Basilisk): 6%
  • Dragon Scale (Drake): 5%
  • Sunlight Medal (Chaos Bug): 3%
  • Souvenir of Reprisal (Crow Demon): 6%
  • Titanite Slab (Stray Demon): 100% (I've heard people say it's just a very high drop rate but not 100%)

edit: The Symbol of Avarice is initially rarer than the Darkwraith's Titanite Slab, with a 0.1% drop rate. Though this document doesn't seem to show when enemies have guaranteed drops when you kill the last of them.

edit 2: There are two different types of Burrowing Rockworms. I've heard people say it's much harder to get Red Titanite Chunks after getting your first, and as it turns out, the ones that drop the Green Titanite Shards have a 0% chance of dropping it. So I'm going to see if I can find out which ones can drop the Red Chunk.

If you're trying to look something up and you have a hard time recognizing the enemy names, it's easier to just ctrl+f the item and figure it out that way. Though if you wanted, you could use my Enemy ID List to find out what they are.

http://www.reddit.com/r/darksouls/comments/2qcop2/exact_drop_rates_for_all_items_in_the_game_at/

Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...