Opublikowano 4 października 20177 l Oficjalne info tez nie wiele mowi: http://thewitcher.com/en/news/view/8521
Opublikowano 4 października 20177 l Brak HDR? Dobra łatka krwa... Mogli sobie darować w takim razie. 140mb xD Przecież to nawet nie zawiera żadnych tekstur w wyższej rozdzielczości. Edytowane 4 października 20177 l przez Starh
Opublikowano 4 października 20177 l Brak HDR? Dobra łatka krwa... Mogli sobie darować w takim razie. 140mb xD Przecież to nawet nie zawiera żadnych tekstur w wyższej rozdzielczości. Z tego co mi wiadomo to tekstury w najwyższej jakości (czyli takie jak na PC) były już dostępne na płycie a potem skalowane z pliku konfiguracyjnego, dlatego też nie potrzebne były w łatce. To wygląda jak nowy plik eboot.bin + plik konfiguracyjny z zoptymalizowanymi pod PRO ustawieniami. Innymi słowy w uproszeniu - jest sobie plik konfiguracyjny gdzie mamy np. JAKOŚĆ MODELI = i na PS4 standard będzie to powiedzmy 2 a na PRO = 4. I tyle.
Opublikowano 4 października 20177 l podobno 1800p czyli naprawde dobrze poziom horajzon. po 10 sie rozejrze za jakas tania uzywka Edytowane 4 października 20177 l przez aphromo
Opublikowano 4 października 20177 l podobno 1800p czyli naprawde dobrze poziom horajzon. po 10 sie rozejrze za jakas tania uzywka Podobno natywne 4K
Opublikowano 4 października 20177 l Odpalilem Wieska zanima zainstalowalem patch'a, zeby miec porownanie. Po insatalcji gra jest ladniejsza (gram na full HD), tak jakby tekstury byly wyrazniejsze, a 30 fps plyniejsze. No ale to chyba zasluga downscaling z natywnego 2k na 1080p. Ogolnie rzeecz biorac, upiekszyl sie Wiedzmin na PRO. Moze nie kolosalnie, ale jednak. :)
Opublikowano 4 października 20177 l Na tv 4k widać bardzo dużą różnicę. Bez tego patcha na moim nowym tv Wiesiek wyglądał słabo. Teraz znów jest śliczny. Obraz bardzo ostry.
Opublikowano 6 października 20177 l > 2160p >skalowane szachownicowo do 4K >problemy z płynnością (stałe 25 fps na bagnach included) Trzeba czekać na wersje na KOX-a Edytowane 6 października 20177 l przez asax
Opublikowano 6 października 20177 l za to framerate poprawiony w innych miejscach, AF zblizone do 16x i lepszy ambient occlusion :D
Opublikowano 8 października 20177 l Teraz jest po prostu bardziej PC niż PS4. Ale wygląda to całkiem fajnie. Liczyłem na więcej ale nie ma co wybrzydzać bo gra wciąż pięknieje. Łatka na XoXa wg Was będzie lepsza?
Opublikowano 8 października 20177 l Moim zdaniem tak, z bardzo prostego powodu XOX jest po prostu znacznie potężniejszy niż Prosiak dzięki czemu Redzi będą mogli bardziej poszaleć, no i uniknie się takich skandali jak wspomniane stałe 25 fpsów na bagnach.
Opublikowano 1 listopada 20177 l https://news.xbox.com/2017/11/01/inside-xbox-one-x-enhanced-the-witcher-3-wild-hunt/ zapowiedź wsparcia dla KOXa HDR :) Edytowane 1 listopada 20177 l przez asax
Opublikowano 2 listopada 20177 l Tym HDR-em na grafice raczej bym się sugerował, PR-owcy Microsoftu dają info o 4K i HDR przy każdej grze opisywanej na blogu Xboxa. Tymczasem w samym wywiadzie nie ma nic na ten temat.
Opublikowano 6 listopada 20177 l Zacząłem grać w Wieśka. Początkówo z premedytacją opuszczałem ten tytuł bo Fantasy to nie moja broszka. Jednak po peanach na temat fabularnej strony zwykłych questów stwierdziłem, ze dam grze szansę. Na razie jestem w Novigradzie po odnalezieniu barda i niczym odkurzacz czyszczę po drodze wszystkie questy które są na moim poziomie. Wczoraj zaczęło mnie irytować, że przez to, że przykoksiłem to questy fabularne dają mi po 1 (słownie "jeden") doświadczenia. żaden to zarzut, jednak gdzieś tam w głowie siedzi myśl, ze możnaby było zamiast obniżać doświadczenie za questa, podnosić pulę między poziomami. Nic nie znaczacy szczegół. Nie będę owijał w bawełnę. To co CDPR zrobili z Wiedźminem zapracuje im bez wątpienia na miano gry generacji. Duża w tym zasługa, moim zdaniem, wiatru, który z każdej sceny robi epicką panoramę średniowiecznej Polski. Mimo to najmocniejszą stroną pozycji sa dialogi i cała otoczka fabularno dialogowa. Faktycznie nawet najmniejszy quest/zadanie poboczne ma swoją historię. Pomagając chłopu przyprowadzić kobyłe z lasu czujemy się jak wtedy gdy odkrywaliśmy Yuffie lub Vincenta wFF7 a nie jako pozbawione emocji przynieś-podaj-pozamiataj. Przyszłość RPGowych questów zaczeła się z W3. Koniec kropka. Co mi się nie podoba to sama mechanika dialogów. Niczym w Mass Effect (ale jednak lepiej) połowę gry spędzimy na oglądaniu popiersi rozmawiających ze sobą. Dialogów są setki więc nie da się od tego uciec. JEdnak boli to w co urokliwszych lokacjach. Brakuje reżyserii z prawdziwego zdarzenia, Najazdów/odjazdów, panoram itp. Serce mi się krajało gdy jechałem do jakiegoś "pytajnika" na wschodnim wybrzeżu mapy z Novigradem. Przemierzałem zalesioną kotlinkę zchodzącą wprost do rzeki. Na brzegu czekało mnie jakiś 3 randomowych piratów. Jedna z najpiękniejszych lokacji jakie w grze widziałem a skończyło się na tym, że przyjechałem tam, wybiłem co miałem wybić i pojechałem nazad. Oczywiście chwile się porozglądałem ale taki moment mocno dał mi do zrozumienia, ze Wiedzminowi brakuje filmowości rozumianej jako reżyserii ujęć. Pojawiają się one, ale jest ich moim zdaniem zdecydowanie za mało. Ta gra jest zbyt piękna wizualnie aby 95% ujęć było albo z zza naszych pleców lub "gadających popiersi". Jeśli ktoś ma smykałkę, i kręci sobie kamerą podczas eksploracji to może pierwsze mu nie dokucza. Szkoda, że momenty "idź za kimś" nie są wyrezyserowane. Że np przechadzka z Triss po Novigradzie nie jest scenką na silniku gry, gdzie postacie idą i ze sobą rozmawiają a gracz mógłby pooglądać w ciekawych ujęciach samo miasto. Podobnie irytują mnie "grywale" sekwencje z Cirri. Wolałbym usiąść w fotelu, odłożyć pad i popodziwiać świat we flashbacku. Liczę, że następna gra CDPR wzniesie reżyserkę na ten poziom na który W3 wzniósł questy. Edytowane 6 listopada 20177 l przez szczudel
Opublikowano 6 listopada 20177 l Z ta oceną reżyserii dialogów i filmów wstrzymałbym się do ogrania obu dodatków, szczególnie w KiW podczas animacji widać spory progres u redów w tym aspekcie.
Opublikowano 10 listopada 20177 l Ale tylko na Xbox 60fps. Mogli by dać unlock na Ps 4 Pro, żeby chociaż dać te 15-25 fps więcej. Czy to takie trudne?
Opublikowano 10 listopada 20177 l Po co Ci 45 fpsów? Już lepsze stałe betonowe 30fps niż pływający framerate.
Opublikowano 10 listopada 20177 l Na pro jest stale 30 fpsow? Pamiętam swego czasu na bagnach na zwykłej ps4 noca i jeszcze te igni no 10 klatek.. Naprawili to na pro? Wysłane z mojego Redmi Pro przy użyciu Tapatalka
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.