Opublikowano 11 lipca 201311 l Po tym, ze wyjdzie tylko na PS4. Pisząc serio, mnie też jeszcze nic nie powalił, abym kupił ten tytuł. Demo z E3 jest słabe, zobaczymy co KZ zaprezentuje na GS.
Opublikowano 11 lipca 201311 l . Wyobraź sobie że w przerwie pomiędzy wyjściem do kibla a czekaniem na wiadomości TVP miałem czas na dobejrzenie do końca, w czym masz problem? Gra wygląda chuyowo na ten moment, to chciałem przekazać w sumie. W tym że co chwile piszesz jaki ten nowy KZ jest słaby, naprawdę raz by wystarczył, trolujesz już nieziemsko w CW, więc daj żyć w normalnych działach. Z góry dzięki.
Opublikowano 11 lipca 201311 l Tego gówna w ogóle nie powinno być. Żeby wallhacki dawać na full legal do gry to naprawdę są chore czasy :confused: Nowy Killzone nie jest pierwszy (np.Dishonored ) i nie ostatni (np. nowy Thief) jeśli chodzi o ten patent , wystarczyło by ograniczyć go dość ostro by miał zastosowanie taktyczne (zastanów się dziesięć razy czy użyć go już teraz czy zostawić na trudniejszą sytuacje bo na odnowienie czeba w (pipi) czekać) a nie to co teraz. Ciekawe jakie jeszcze inne "usprawnienia" wprowadzą w tym KZ... Jak to jakie a dron ? Niestety nowy Killzone od strony samej rozgrywki prezentuje się obecnie słabo
Opublikowano 11 lipca 201311 l . Wyobraź sobie że w przerwie pomiędzy wyjściem do kibla a czekaniem na wiadomości TVP miałem czas na dobejrzenie do końca, w czym masz problem? Gra wygląda chuyowo na ten moment, to chciałem przekazać w sumie. W tym że co chwile piszesz jaki ten nowy KZ jest słaby, naprawdę raz by wystarczył, trolujesz już nieziemsko w CW, więc daj żyć w normalnych działach. Z góry dzięki. Wskaż mi posty w którym w ostatnim czasie jechałem po Shadow Fall, bo wydaje mi się że pisałem wyłącznie o KZ2/3 i to pisząc konkrety, a nie trollując. Czekam na tą grę od pokazu z PS Meeting, natomiast to demo z E3 to dno i wodorosty - nuda, kretyński wallhack i debilne AI helghastów (które było bardzo dobre do tej pory, wtf?), ale rozumiem, pewno znowu trolluje bo raczę pisać o tym co mi się nie podoba, zamiast bezmózgo wrzucać gify i screeny i brandzlować się nad nimi jak yeti.
Opublikowano 11 lipca 201311 l No o ile pierwszy gameplay był całkiem spoko,tak ten na e3 ssie pauke równo
Opublikowano 11 lipca 201311 l Jeśli to demko 1:1 do tego z targów, to jak to jest w zwyczaju - poziom trudności jest ustawiony na easy albo very easy, może dlatego SI jest taka głupia. Klimat jest ok, szkoda, że Sony nie udostępniło nagrania poza YT, bo nieźle to wykastrowane jest. Sowa całkiem fajna, ale patent z wallhackiem jak wspomniano - słaby. Chora moda gdzie BLOPS II to wypromował na potęgę :<
Opublikowano 12 lipca 201311 l Mazzeo ma racje - ogolnie ziew, ale mam nadzieję, że to najnudniejszy fragment gry. Moze na innych levelach beda dostepne jakies pojazdy, walka bedzie bardziej intensywna, bo inaczej otwarte levele moga im wyjsc bokiem. Edytowane 12 lipca 201311 l przez easye
Opublikowano 12 lipca 201311 l No, że ma rację to też się zgodzę. Mi w sumie licząc ME i serii Resistance nie podobał się żaden FPS na tą generację. Ja natomiast poprosiłem tylko o to, żeby co chwila nie pisał jakie to słabe te KZ, raz wystarczy w zupełności Edytowane 12 lipca 201311 l przez balon1984
Opublikowano 12 lipca 201311 l chciałbym by kiedyś w tej serii kooperacja wyglądała jak w HALO. Cos w ogóle wiadomo na ten temat ?
Opublikowano 12 lipca 201311 l Może i wygląda fajnie ale nic po za tym, mi osobiście żaden gameplay z tej gry póki co się nie podoba nie tego chcę od nextgenowych produkcji, chcę aby skupili się na gameplayu i jakiś innowacjach, jakieś konkrety tak abym patrząc na to powiedział o (pipi)a to jest to !! Coś jak Titanfall grafa ok nie tak dobra jak w KZ ale za to cała reszta po prostu wymiata!
Opublikowano 12 lipca 201311 l To ja już wolę tego Killzona niż tego Titanfalla, brak singla = dla mnie uśmiechem politowania no chyba że to było plota.
Opublikowano 14 lipca 201311 l Helghast na czwartym zdjęciu wygląda jak wyjęty wprost z LEGO Technic. Średnio mi pasuje ten futurystyczny design, wolałem brudne klimaty w Killzone 2.
Opublikowano 15 lipca 201311 l Takie pytanie o technikalia? Czy wiecie na jakim enginie jest dlubany K4? Na calkiem nowy mi nie wyglada... Chłopaki by sie cos pochwalili.... Edytowane 15 lipca 201311 l przez kts
Opublikowano 22 lipca 201311 l Prawdę mówiąc, prawie żaden silnik nie jest do końca "nowy" Anyway, tutaj nowy gameplay od kotaku, ale plansza dobrze znana ;] W tle koleś od Guerilla. https://www.youtube.com/watch?v=jpm7L-oPLrY I muszę przyznać, graficznie jest przeeeślicznaaa. Te kolory są cudowne, choć sama rozgrywka dalej sztampowa. Ale się zagra, w końcu to Killzone
Opublikowano 17 sierpnia 201311 l Game Informer wygrzebuje informacje o Killzone: Shadow Fall W nadchodzącym numerze Game Informera znajdziemy garść informacji o najnowszym dziecku Guerilla Games - Killzone: Shadow Fall. Oprócz samych informacji, redaktorzy dorwali parę ilustracji, niedostępnych nigdzie indziej. Niestety na ilustracje musimy poczekać do premiery nowego numeru, jednak pewien internauta o nicku SolidSnakeX wydobył dla nas część zawartości artykułu: Guerilla twierdzi, że o ile Killzone 2 i 3 były szalonymi jazdami na kolejce górskiej, tak Shadow Fall przypomina bardziej Disneyland. Co przez to rozumieją? W dwójce i trójce byliśmy wrzucani w najgorętsze miejsca i tempo nigdy nie zwalniało, w trójce dostaniemy do dyspozycji spory teren i szereg zadań, także tych pobocznych. Jeśli chcesz, możesz podążać tylko główną ścieżką, jak w poprzednich odsłonach. Odnośnie misji pobocznych, Guerilla opowiedziało, że na jednym z poziomów będzie można najpierw uszkodzić wieżę komunikacyjną, by w razie podniesienia alarmu nie przybyły posiłki wroga. W innym przykładzie można unieszkodliwić działka przeciwlotnicze, by w późniejszym etapie misji natrafić na zrzuconą przez sojuszników skrzynię zawierającą ciężką broń. Jeśli chodzi o multiplayer, to brak konkretnych informacji. Guerilla tylko potwierdza jego obecność i to, że wielką uwagę przykładają do możliwości dowolnego skonfigurowania postaci, a także jej wyglądu oraz customizacji samych meczów i plansz. Co ciekawe, Guerilla nie udostępnia w sieci ilustracji, którą użyczyło Game Informerowi, co trochę dziwi autora wycieku, bowiem samo zdjęcie dobrze obrazuje z jak wielką skalą poziomów mamy do czynienia w Shadow Fall, jeśli porównamy go do poprzednich odsłon. Shadow Fall ma oferować na prawdę ogromne lokacje. http://www.ps3site.pl/game-informer-wygrzebuje-informacje-o-killzone-shadow-fall/163857
Opublikowano 17 sierpnia 201311 l Jeśli chodzi o multiplayer, to brak konkretnych informacji. Guerilla tylko potwierdza jego obecność i to, że wielką uwagę przykładają do możliwości dowolnego skonfigurowania postaci, a także jej wyglądu oraz customizacji samych meczów i plansz. Jest nadzieja
Opublikowano 20 sierpnia 201311 l Dobre wieści, to bardzo dużo zmienia. Aż znowu zacząłem myśleć o zakupie :]
Opublikowano 21 sierpnia 201311 l screeny z mulit: reszta tutaj: http://www.gamersyde.com/news_14450_en.html#forum
Opublikowano 21 sierpnia 201311 l costumizacja serwerów - alleluja, na nowo ta gra będzie mieć sens i na trailerze jest kilka ciemnych miejscówek w klimatach starych killzone'ów co również na plus
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.