Skocz do zawartości

Targi: E3, GC, TGS


Rekomendowane odpowiedzi

9 godzin temu, lpcl napisał:

Ale czy quake 2 na psx działa na engine z pc? Jest mocno pocięty na małe levele połączone loadingami, tak samo jak half life. 

Akurat pamiętam m. in. shadow mana na psx i nie był to tytan płynności, w tamtym czasie jakoś się przymykało na to oko w wielu grach. Nie będę nawet wspominał gierek na n64 jak super Mario czy właśnie quake i ich klatkażu. 

I tak jest to imponujące, że na Saturnie w ogóle wiele tych gier w miarę dobrze działało uwzględniając dodawany w pośpiechu ten drugi proc. Zresztą jeśli miałeś Saturna to sam wiesz, że taki vf2 wyglądał i działał naprawdę imponująco i wiele osób wtedy nie wierzyło, że ten port jest w ogóle możliwy. 

Tutaj jeden z moich ulubionych przykładów dobrze zrobionej gierki na Saturna exhumed, tak od 8.50. I nie mam, zamiaru nikogo przekonywać, że saturn wykazywał jakąś supremację w kwestii grafiki 3d ale miał swoje momenty i imo taki port ff7 byłby jak najbardziejna, niego możliwy (bo to zaczęło tą dyskusję), skoro nawet taki re był. 

 

Oczywiscie ,że nie używa PCtowego silnika, kompy wtedy o wiele mocniej korzystały z CPU. Jednak Quake 2 trzyma 30 klatek na PSX. Z tego co kojarzę to saturnowy port Quake 1 działa właśnie na silniku Exhumed. 

 

Co do portów, każdy port z PSXa był możliwy na Saturna. Jednak jeśli chodzi o porty gier 3D każdy będzie o wiele gorszy. Jedynie Sega w miarę ogarniała pisanie gier 3D na Saturna i nie była w tym temacie zbyt transparenta w przeciwieństwie do Sony. Chociaż nawet Sega miała problem z gierkami 3D, Panzer Dragon 2 dopiero celował w 30 klatek. Jedynka nie trzymała 20. 

 

VF 1 i 2 to sztosik gierki, w mojej opinii o wiele ciekawsze gierki niż Tekken 3. 

Odnośnik do komentarza
59 minut temu, Hendrix napisał:

Quake 2 - damn, moje wspomnienia z wersją na PSX, to no, ojciec speedrunujący go na najwyższym poziomie trudności (skubany, nie żartuję, przeszedł go minimum 100 razy, dosłownie na pamięć znał rozkład każdego przeciwnika na planszy).

Podobnie miał z Black na PS2 xDDD

Niezły kot. xd

5 godzin temu, Ukukuki napisał:

 

Oczywiscie ,że nie używa PCtowego silnika, kompy wtedy o wiele mocniej korzystały z CPU. Jednak Quake 2 trzyma 30 klatek na PSX. Z tego co kojarzę to saturnowy port Quake 1 działa właśnie na silniku Exhumed. 

 

Co do portów, każdy port z PSXa był możliwy na Saturna. Jednak jeśli chodzi o porty gier 3D każdy będzie o wiele gorszy. Jedynie Sega w miarę ogarniała pisanie gier 3D na Saturna i nie była w tym temacie zbyt transparenta w przeciwieństwie do Sony. Chociaż nawet Sega miała problem z gierkami 3D, Panzer Dragon 2 dopiero celował w 30 klatek. Jedynka nie trzymała 20. 

 

VF 1 i 2 to sztosik gierki, w mojej opinii o wiele ciekawsze gierki niż Tekken 3. 

W ogóle szkoda, że saturn zszedł przedwcześnie, bo jeszcze sporo fajnych gierek mogło na niego wyjść. Sytuacja nawet gorsza potem powtórzyła się z dreamcastem. Damn ta konsola to było sztosiwo.

Odnośnik do komentarza
3 minuty temu, lpcl napisał:

Niezły kot. xd


A weź tylko przy nim zagraj w Q2, to ci kurna będzie backseatował całą grę ( dobrze, że skończyłem przed nim, mój brat nie miał takiego szczęścia). W sumie rodzice lubili grać od kiedy pamiętam, dlatego jakimś cudem dostawaliśmy z bratem konsole, mimo, że generalnie no, finansowo to nie było najlepiej u nas, delikatnie mówiąc :v

Stare czasy, damn, ilość sprzętu do grania jaki przewinął się u mnie w domu... no była to całkiem imponująca liczba, patrząc na to z obecnej perspektywy. Jakoś w życiu wyszło też, że generalnie wśród znajomych bliższych i dalszych, generalnie wszyscy grają, niezależnie od płci i wieku (przyszły teść lubi sobie nockę zarwać grając w Total Wary, w przerwach od tłumaczenia komiksów i sprawdzania prac studentów :v).

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
2 minuty temu, Hendrix napisał:


A weź tylko przy nim zagraj w Q2, to ci kurna będzie backseatował całą grę ( dobrze, że skończyłem przed nim, mój brat nie miał takiego szczęścia). W sumie rodzice lubili grać od kiedy pamiętam, dlatego jakimś cudem dostawaliśmy z bratem konsole, mimo, że generalnie no, finansowo to nie było najlepiej u nas, delikatnie mówiąc :v

Stare czasy, damn, ilość sprzętu do grania jaki przewinął się u mnie w domu... no była to całkiem imponująca liczba, patrząc na to z obecnej perspektywy. Jakoś w życiu wyszło też, że generalnie wśród znajomych bliższych i dalszych, generalnie wszyscy grają, niezależnie od płci i wieku (przyszły teść lubi sobie nockę zarwać grając w Total Wary, w przerwach od tłumaczenia komiksów i sprawdzania prac studentów :v).

No i dobrze. Przynajmniej dało ci to pogląd na różne maszynki i nie wyrobiło nawyku umierania za plastik. Staruszek Hendrixa. :D

 

digital-foundry-richard-leadbetter.jpg

Odnośnik do komentarza
20 godzin temu, Hendrix napisał:

Quake 2 - damn, moje wspomnienia z wersją na PSX, to no, ojciec speedrunujący go na najwyższym poziomie trudności (skubany, nie żartuję, przeszedł go minimum 100 razy, dosłownie na pamięć znał rozkład każdego przeciwnika na planszy).

Podobnie miał z Black na PS2 xDDD

 

Twój stary to niezły wariat. Quake 2 na PSX-a nie miał backpacka, więc nie mogłeś stack'ować Quad Damage. Stąd walka z Makronem (ostatni boss) to był niezły RNG, bo typ mógł z dupy walnąć dwie kulki BFG i już po speedrunie. Pamiętam, jak pierwszy raz przechodziłem, to ustawiałem go specjalnie by w razie BFG był twarzą do ściany i sam siebie splashem uszkadzał.

No i to nadal była gierka, gdzie dla dzisiejszego gracza obłożenie analogów do abnominacja. Choć Q2 na PSX-a obsługiwał również myszkę ;)

Odnośnik do komentarza

Ważne, że gadają.

Tylko ten batelfild mnie tam razi, bo na niego to bym nawet nie splunął.

 

Widać też jakie ciśnienie czuje Nintendo, bo ich Directy zazwyczaj koncentrują się na najbliższych miesiącach, a jednak chyba chcieli sprostać oczekiwaniom, skoro sklecili coś na szybko z nowej Zeldy, która i tak zapewne wejdzie dopiero w 2023.
To wystarczyło, by ponownie rozpalić wyobraźnię nintendowców, chociaż jak dla mnie ten materiał był mocno przeciętny.

Odnośnik do komentarza
  • 3 tygodnie później...

Dzisiaj o 23:00 kolejne State of Play.

 

Nie miałbym jednak zbyt dużych oczekiwań, ponieważ nie ma co sie spodziewać prezentacji Horizona 2 czy God of Wara, a gwiazdą wieczoru będzie najprawdopodobniej nowe IP od Bethesdy i Microsoftu czyli Deathloop

 

 

 

Odnośnik do komentarza

 

 

Pełna lista

  • 505 Games
  • Activision
  • Aerosoft
  • Assemble Entertainment
  • astragon Entertainment
  • BANDAI NAMCO Entertainment
  • Bethesda Softworks
  • Electronic Arts
  • GAMEVIL COM2US Europe
  • Headup
  • Indie Arena Booth
  • Koch Media
  • NExT Studios (Tencent Games)
  • SEGA Europe
  • Team17
  • Thunderful Games
  • Ubisoft
  • Wargaming
  • Xbox

Targi odbędą się w dniach 25 -27 sierpnia

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...