Skocz do zawartości

Halo 5: Guardians


MaZZeo

Rekomendowane odpowiedzi

Gość DonSterydo

Porównując to z Reach (bo akurat w tę część grałem w multi) podoba mi się, że zdolności spartan nie zaburzają rytmu rozgrywki - jest dynamiczniej, co moim zdaniem jest dużym plusem, ale wszystkich dotyczy to tak samo + nie ma tanich zagrań jak latanie po mapie czy armor lock.  Climbing, slide i thruster packi na plus. Ground pound wymaga zmiany tak jak pisałem wcześniej.

 

Po małych zmianach szykuje się mesjasz skillowego multi :)

Edytowane przez DonSterydo
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Serio myśleliście, że dostaniemy klasyczne Halo (jak, np.: trójka) i jedyne co poprawią to grafika ?

 

Według mnie i tak zmiany są bardzo dobre, dodatkowe możliwości każdy spartan ma ten sam i w sumie większość wydaje się być zbalansowana oprócz tego uderzenia z powietrza. Nadal będzie to najbardziej skillowe multi na konsolach i z tego się cieszę.

Odnośnik do komentarza
Gość DonSterydo

Dla ludzi, dla których rzeczywiście strawne jest tylko stare multi 1:1 zawsze jest Kolekcja Szefa Kuchni, która na przestrzeni kolejnych lat będzie się zapewne rozwijać (mapy, playlisty) wokół rimejku Halo 2.

Edytowane przez DonSterydo
Odnośnik do komentarza

Dla ludzi, dla których rzeczywiście strawne jest tylko stare multi 1:1 zawsze jest Kolekcja Szefa Kuchni, która na przestrzeni kolejnych lat będzie się zapewne rozwijać (mapy, playlisty) wokół rimejku Halo 2.

Brzmi to trochę jak PR Microsoftu jakiś czas temu, nie podoba Ci się one, mamy dla ciebie 360 :P

 

Ja tam nie narzekam, zmiany muszą być, w miejscu stać nie mogą, ale i tak z tego co widzę, lepiej będę się bawić w halo 2 czy 3, a nie 5. Ewidentnie widać, gdzie jest multi najbardziej skillowe.

Edytowane przez Moldar
Odnośnik do komentarza

przecież i tak po paru meczach wszyscy będą wiedzieć gdzie one się spawnują bez podpowiedzi announcera.

 

 

Racja, że można zapamiętać położenie broni na mapie po 2 meczach, albo jednym spojrzeniu na mapę z lotu ptaka, ale tutaj chodzi o coś innego. Gdy bierzesz broń z mapy, znika znacznik. Wtedy ujawnia się twoja pozycja na mapie. Nikt z drużyny nie musi widzieć przeciwnika albo oglądać miejsca spawnu żeby wiedzieć gdzie jesteś i jaką masz broń. Np. na Simplex z Halo 4, gdyby na bottom mid była jakaś broń ze znacznikiem i zobaczyłbyś, że znacznik zniknął przed chwilą, a ty stałbyś z dowolnej strony na top, to mógłbyś rzucić tam bez problemu dwa granaty i zabić lub zabrać przeciwnikowi tarczę nawet go nie widząc lub nie dostając callouta.

 

Sam nie lubię zmian jakie zaszły w H4, ale tylko dlatego, że były one nieprzemyślane. Seria nie może stać w miejscu. Nie mówię, że ma w ogóle zmienić swój charakter, ale musi się rozwijać. Tak samo jak zmieniło się Halo 2 w porównaniu do CE i 3 w porównaniu do 2. Z jednej strony narzekamy, że nie chcemy upodobniać gry do COD dodając elementy gry takiej jak sprint, ale z drugiej strony, jeśli gra będzie taka sama w każdej części to też będzie przypominało to COD, które krytykowane jest za brak zmian. Ja daję 343 duży kredyt zaufania. Nie można mówić, że nie wyciągnęli wniosków z 4, bo zrobili to. Pamiętają o najważniejszych zasadach, na których seria się opiera, słuchają community o czym świadczy sama obecność bety. Już za zorganizowanie 3 świetnych turniejów przed premierą MCC należą im się brawa. Najważniejsze jest to, że każdą decyzję rozpatrują pod względem sceny competitive. Stworzenie HCS o tym świadczy. 

Edytowane przez richie_heinz
Odnośnik do komentarza

najbardziej cieszy mnie zoom broni jak w innych fps'ach

No mnie to smuci. Przez ADS (a po Reach przez sprint) Halo staje się innym fpsem, traci charakterystyczną, wyróżniającą je rzecz. No ale gonitwa za czołówką gier wymusza takie ruchy u projektantów. Ta gra nie wygląda już na tym co dziś pokazano jak Halo. Jakby to poszło jako produkt halopodobny, z innego studia to nie było by takiego hejtu jak teraz się czyta. No ale.

  • Plusik 3
Odnośnik do komentarza

Mi się tam Reach w miarę podobał, owszem, jak zacząłem więcej grać w H3 to był meh, ale na początku było fajnie, zwłaszcza btb. Sprint był chociaż ograniczony, gdyby nie ten nieszczęsny armor lock byłoby bardzo ok. Bloom też mi jakoś bardzo nie przeszkadzał, na pewno dużo lepiej się bawiłem niż w 4, w którą po prostu nie byłem w stanie grać. Spoko była też playlista mlg, szkoda tylko, że grało tam zawsze 200 osób i czekało się całą wieczność na mecze. Nigdy bym się nie spodziewał, że następne Halo będzie czymś tak obrzydliwym. Szczerze, czułbym się lepiej gdyby seria zakończyła się na 3, teraz to po prostu psucie wizerunku. Jak mausenberg słusznie zauważyłeś, Halo zawsze różniło się od innych fpsów, dzięki temu też było takie dobre, bo było po prostu inne. Obecnie to ulepszone call of duty, a gdybym powiedział że H4 sprawiło mi więcej przyjemności niż absurdalnie głupi mw2 i black ops [które miały być takie z założenia], to bym po prostu skłamał.

Edytowane przez ssxx1
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

 

 

 

 

najbardziej cieszy mnie zoom broni jak w innych fps'ach

 

No mnie to smuci. Przez ADS (a po Reach przez sprint) Halo staje się innym fpsem, traci charakterystyczną, wyróżniającą je rzecz. No ale gonitwa za czołówką gier wymusza takie ruchy u projektantów. Ta gra nie wygląda już na tym co dziś pokazano jak Halo. Jakby to poszło jako produkt halopodobny, z innego studia to nie było by takiego hejtu jak teraz się czyta. No ale.
comment_AhbfTebUSMjJm2bdUl9n0RwR7oJfQjCJ

 

W pewnym stopniu zgadzam sie rowniez z ssxx, ale dla mnie nawet H4 dalej kladlo na loptaki wszelkie CoDy i BFy, bo jednak w duzej mierze przypominalo dalej Halo i mialo ten 'feeling'. Piatce tego brakuje, na pierwszych materialach zdecydowanie blizej do CoDa niz do Halo i to smuci. Narazie jestem nastawiony negatywnie, niech mnie pozytywnie zaskocza, chociaz czarno to widze. Cala nadzieja teraz w GoW'ie, chociaz znajac zycie tam tez cos przekombinuja: /

Odnośnik do komentarza

Mi się podoba, ADS to nie problem, po celowanie z biodra nadal jest tak samo skuteczne, po prostu zrobili ukłon w stronę nowych graczy, pokazują starym, że nadal mogą grać po staremu. Używanie jetpacka na szybkie uniki na bok też na plus, doda to większej dynamiki do rozgrywki. Jedynie co mi się nie podoba, to ground pound, charge i dmg broni, które mam wrażenie jest nieco większe, ale może się mylę. Poza tym wrażenia są pozytywne.

Odnośnik do komentarza

Mi się podoba, ADS to nie problem, po celowanie z biodra nadal jest tak samo skuteczne, po prostu zrobili ukłon w stronę nowych graczy, pokazują starym, że nadal mogą grać po staremu. Używanie jetpacka na szybkie uniki na bok też na plus, doda to większej dynamiki do rozgrywki. Jedynie co mi się nie podoba, to ground pound, charge i dmg broni, które mam wrażenie jest nieco większe, ale może się mylę. Poza tym wrażenia są pozytywne.

 

dmg nie jest większy, brka ubija się 4 strzałami, DMR to 5 strzałów

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...