Skocz do zawartości

Uncharted 4: A Thief's End


MBeniek

Rekomendowane odpowiedzi

Korzystając z l4 skończyłem właśnie. W skrócie fajna gra 8/10. Zakończenie epilog super ale cała historia no nie porwała mnie. Na pewno gorsze od u2. Świetna gra na raz. Miło spędziłem ok 16h w singlu. Cieszę się że mogę teraz iść pograć w dooma (koval mam nadzieję że dzisiaj dojdzie).

Odnośnik do komentarza

Przed momentem skończyłem U2 i ta gra sporo straciła w moich oczach. Proporcje zupełnie odwrotne od U4 - eksploracji nie ma dużo, za to co chwilę wypadają nowe fale wrogów do ubicia. Jedynka miała chyba najlepszy balans w tej materii.

Odnośnik do komentarza

Platynę wbiłem wczoraj.

 

Kupiłem grę okazyjnie, nie przepadam za wcześniejszymi częściami, co nie zmienia faktu, że obiektywnie to b. dobre gry.

 

W czwórce wreszcie odeszli od scooby doo w klimatach indiany jones'a. Jest trochę poważniej i nadano większej głębi postaciom, co robi robotę. Postać Sama też świetna.

 

Oprawa, wykonanie to mistrzostwo świata.

 

Gra jest jednak na raz, choć ten raz to wielka przyjemność. Nie gram z dubbingiem i unikam filmów dubbingowanych, ale tutaj m. zdaniem jest idealny. Wolę grać z głosami po polsku, niż oryginalnymi. Drake to dla mnie głos Boberka i tyle :)

 

Daję 9/10. Więcej napiszę na kompie, nie z komórki.

Odnośnik do komentarza

 

już nie wspomnę o tym, że od 13 chapteru siedzisz na jednej i tej samej wyspie.....

Nie ma to najmniejszego znaczenia, bo kazdy kolejny chapter i tak jest mega zroznicowany.

 

tez nie kumam tego zarzutu, co z tego ze jedna wyspa jak co chwile mamy nowe miejscowki:

 

libertalia, new devon, jaskinie, wraki statkow, piracka wioske itp

 

 

moze Soula by to psychicznie uspokoila jakby kazda z tych lokacji byla na innym kontynencie

Odnośnik do komentarza

grafika 10/10

fabula 8/10

gameplay 7/10

 

Calosc: 7+

 

Mesjasz to to nie byl. Poza grafika, nie bylo wiele w tej grze wiele momentow "wow". Dobrze ze skonczyli serie bo tasiemiec sie powoli robil.

 

lol, jaki tasiemiec? Przypomnij sobie kiedy wyszło Uncharted 3, a kiedy 4? Daleko tej grze jest do tasiemca i raczej nigdy nie będzie :)

 

Swoją drogą ma ktoś dokładnie patch notes odnośnie 1.4? Niby jakieś tam poprawki i coś ale dokładnie nie podali jakie.

Edytowane przez Faka
Odnośnik do komentarza

Nie podobają mnie się dwie rzeczy to zero wyzwania pomimo że grałem na wymagającym z zerowym wspomaganiem celowania, giniesz i zaczynasz od tego samego momentu bez żadnej kary i mobilizacji a chciałbym np. takiego Bloodborne :P a drugie to banalne zagadki żeby choć trochę dorównywały poziomem do Metroid Prime.

Za to od strony technicznej bajka, wszystko na tip top i nie ma do czego sie przyczepić. Multi przeciętnie nawet stóp TLOU nie sięga a szkoda bo mogli bardziej się postarać a tak wyszła z tego jak zwykle średnich lotów "bezmózgowa strzelanka" Ogólnie singiel od drugiej połowy gry to HIT a koniec spowodował że wkradła się nostalgia i zacząłem się zastanawiać czy bohater naprawdę żyje ;)

Odnośnik do komentarza

Jedyny zarzut względem Uncharted na ten moment o niedopracowane multi. Zbyt wiele błędów, glitchy i bugów. Częste wywalanie graczy tuż przed meczem czy w ogóle brak możliwości dołączenia do drużyny to wciąż fakt. Nie powinno być takich problemów w finalnej wersji, która pachnie lekko betą. Tak betą, którą ogrywaliśmy w grudniu. Mało trybów i przede wszystkim brak trybu 'classic'.

Wczoraj praktycznie nie dało się rozegrać meczu prywatnego z własnymi ustawieniami na 8 osób. Dopiero po czasie znaleźliśmy winnego i dało się cosik rozegrać, prawda Square? :lapka:

Jedyne zmiany jakie zauważyłem względem bety to mocno ograniczony El Dorado. RPG wciąż są tragicznymi pociskami. Tylko bezpośrednie trafienie zagwarantuje powalenie, a z racji opadania pocisku jest mocno niepraktyczny. Zwłaszcza, że wciąż są jednostrzałowcami. Nie poprawiono też rzucanie granatami ze zwisania z krawędzi. Zbyt często granat lubi lockować się tuż przy twarzy. Trochę przegięty jest blindefire. Z kałachem więcej sensu daje bieganie i strzelanie z biodra niż celowanie.

Odnośnik do komentarza

Trzeba liczyć na to, że szybko poprawią te błędy w multi. Najgorzej, że nie ma sensownych komentarzy przy błędach, i trzeba działać na oślep.

Niby jest trochę ustawień przy tworzeniu gry, ale brakuje np wyłączenia sklepu, wtedy można mówić, że tryb klasyczny jest dostępny. Bez powaleń, bez boosterów, natychmiastowy respawn itp. Fajnie się grało wczoraj.

 

@down

Co jest dziwne, bo pierwszy Custom zrobiony przeze mnie działał idealnie. Potem jakieś problemy się działy.

Odnośnik do komentarza

No fajnie wczoraj się grało, po pijaku wrażenia znacznie lepsze, sorry pod koniec, ale zasnąłem z padem w rękach lol

 

Generalnie gdyby nie Grześ, to by wszystko grało, ale robił jakiś konflikt z innymi.

 

 

Następnym razem możemy się umówić po prostu, że bez pomocników itp gramy i będzie spoko, ale też nie rozumiem dlaczego nie dali trybu klasycznego. W ogóle multi trochę ubogie.

Edytowane przez Moldar
Odnośnik do komentarza

Przed momentem skończyłem U2 i ta gra sporo straciła w moich oczach. Proporcje zupełnie odwrotne od U4 - eksploracji nie ma dużo, za to co chwilę wypadają nowe fale wrogów do ubicia. Jedynka miała chyba najlepszy balans w tej materii.

 

Chyba Cię "lekko" poniosło. Wiadomo, że w starych częściach było więcej strzelania, ale z tą jedynką i "najlepszym balansem" to zdecydowanie przesadziłeś. Jedynka była jak pierwsza część Assassin's Creed - miała klimat, ale jej schematyczność i powtarzalność doprowadzała do szewskiej pasji. Mnie odrzuciła parę razy, zanim się przemogłem i ukończyłem, a i tak zrobiłem to bardziej dla fajnych postaci i chęci zagrania w U2, które też już wtedy posiadałem, aniżeli z faktycznej radości czerpanej z gameplayu - ten był męczący jak cholera... Dopiero U2 wszystko świetnie wyważyło i do dziś jest niedoścignione w temacie zróżnicowania poszczególnych elementów i wyważenia ich proporcji.

 

U4 owszem, ma sporo momentów eksploracji, ale ta bardziej przypomina photo mode z opcji - podziwianie grafiki i omiatanie pomieszczenia kamerą, zamiast faktycznego sensu zwiedzania, jakiegoś ukrytego sekretu (nie mówię o tych 109 bezsensownych znajdźkach) - lokacje są obszerne, ale puste - trochę jak z miastem w drugiej Mafii - tam mi to nie przeszkadzało, tutaj jakoś tak, bo ciągle łudziłem się, że jakoś sensowniej zostało to zagospodarowane.

Absolutnie nie ma mowy o żadnym mesjaszu - 9/10 i nic więcej - dyszka ciągle tylko dla U2.

Odnośnik do komentarza

Po piwku lepiej sie grało to fakt, ja wczoraj też już taki wy(pipi)any byłem, że w ostatnich mapach nic zupełnie nie ogarniałem.

 

Haha Moldar, pamietam w ostatniej mapie: " a gdzie Moldar? on w misjcu stoi"   "pewnie poszedł sie odlać zaraz wróci", wynik  20:40

Edytowane przez Fanek
Odnośnik do komentarza

 

Częste wywalanie graczy tuż przed meczem czy w ogóle brak możliwości dołączenia do drużyny to wciąż fakt. Nie powinno być takich problemów w finalnej wersji, która pachnie lekko betą.

Przecież to jest norma w multikach od ND, najbardziej jest to uciążliwe jak chcesz pograć drużynowo z ziomeczkami, jak grasz sam ten problem tak często nie występuje.

Edytowane przez Figuś
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...