Skocz do zawartości

PSN FAQ


easye

Rekomendowane odpowiedzi

Może mi ktoś powiedzieć czemu to obesrane pss nie chce pobrać mi pieniędzy z karty? Jak próbuje kupić z kompa albo komórki to jest napisane że funkcja tymczasowo niedostępna, z kolei na konsoli że mam złe dane karty.

Z kartą wszystko ok bo płacę nią wszędzie w internetach a i w przeszłości na pss działała bez zarzutu. Gałgany z sony i ich rady też nic nie dają.

Odnośnik do komentarza
  • 1 miesiąc temu...

Można robić zakupy w PSS za pomocą zwykłej karty płatniczej Visa? Dodać się udało jako metodę płatności, ale gdy chcę coś kupić wyskakuje błąd: Dane karty kredytowej w dokumentacji są nieprawidłowe. (E-8200012C)

I czy teraz mam kombinować, jak wpisać adres w rubryki Adres 1, 2 i 3 czy olać to, bo i tak nie da rady?

Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...

Mam modem netia spot.Połączenie przez wifi,działa mi bez problemu,jednak wolałbym połączyć się kablem.

Robię wszystko jak na filmiku:https://www.youtube.com/watch?v=OkQ6hmambHg

Uzyskuje adres IP,jednak mimo to nie mogę nawiązać połączenia z netem.

PLZ help,bo nie wiem co źle robię.Mogę jakieś screeny wrzucić jak ktoś będzie chętny pomóc.

Odnośnik do komentarza

Ustawiłeś wszystko (porty itp.) pod kabel osobno adres MAC karty sieciowej przewodowej? Karta WiFi ma inny adres MAC.

http://imgur.com/PmjfXMZ

Czy tu,gdzie na routerze mam sieć lokalną,powinienem mieć jeszcze ps4?

Jakie screeny są potrzebne,bo przyznam,że o ile ustawienia routera pod PC nie było trudne,tak nigdy nie musiałem za bardzo grzebać w tym i nie wiem o co chodzi.

Edytowane przez Ader
Odnośnik do komentarza

Tak, tam gdzie masz komputer w tabelce siec lokalna powinna być ps4. Sprawdzałeś kabel? Sprawdzałeś inny port w netia spot? Z tego co pamiętam sa 4 i jeden chyba jest zarezerwoawany na iptv.

ew jeszcze w zakładce usługi masz dystrybucja adresów ip --> serwer dhcp i patrz czy nie masz np. jednego adresu z zakresie co oznacza ze dhcp nie ma czego przydzielac

Odnośnik do komentarza

Tak,już sprawdziłem kabel był wpięty w nie ten port w routerze xD Puściłęm na automacie konfig i bangla.Robiłęm to wszystko po to,bo dostałęm taką oto wiadomość od Konami:

 

Regarding your concern, we would like to confirm additional details below in order for us to further assess your situation:

- Your PES2016 Username:

*You may refer to the guide below in order to acquire your PES 2016 Username:
「PES2016 Homescreen」->「Extras」->「Online Settings」->「enter Edit Profile」->「PES Username is under Edit Profile Tab」

- The date and time when the said issue started to occur (please specify your time zone):
* You may use the following example for reference: [May 27, 1016] [10:00 AM]

- The platform/console that you are using:
- Region of the game you are playing:
- Internet provider:
- Line Type (ISDN, ADSL, FTTH, CATV, OTHER)/ Network (ISDN, ADSL, FTTH, CATV, OTHER):
- Network system (Wired LAN, Wifi LAN):
- Frequency of occurrence of the reported issue (i.e. some games, all games, etc.):
- Type of match/mode you are playing when you encountered the said issue:
- If you are able to access a different online game, and if your platform is able to connect online:
- Additional details, such as prior activities, before the the issue occurred:
- Screenshot(s)/Photo(s) of the reported issue

* Even if you have given the information before, please provide them again for documentation purposes.

Please note that the information above will help us determine our next course of action.

Thus, we ask for your understanding and cooperation.

> title:PES2016
> version:2016
> region:europe
> language:en
> platform:ps4
> userId:AdEr111
> mailAddress:AdEr111@gmail.com
> date:2016-5-24 15:00
> category:Operation manual
> question:I bought PES2016 for my PS4 on Playstation Store.After the game dow
> nloaded,and updated,and I launched it,after few seconds error CE-34878-0 occ
> ured.This error occurs only when i try playing PES2016.I played few other ga
> mes,and there was no problem.I contacted Sony about this,and they said,that
> if this error only occurs in PES2016,i should contact Konami about it.I trie
> d everything i could to fix this - removing the game,and all it's files and
> dowloading it again but the result was the same - error CE-34878-0. Basicall
> y,i bought a game,and can't play it.It's really frustrating.I'm looking forw
> ard for Your reply.

 

Hello. Thank you for contacting KONAMI Customer Support.

Regarding your concern, since you are using wireless LAN/Wi-Fi in your connection environment, we kindly ask you to switch to a wired connection.

After this, try restarting your PS4 and the other devices you are using, and check if there will be any improvement.

Should the issue still persist even after trying the steps above, please do not hesitate to contact us again.

Your kind understanding and cooperation in this matter is appreciated.

Niestety,uja to dało i PES nadal nie chodzi i wywala ten sam błąd.

Odnośnik do komentarza
  • 2 miesiące temu...

ni z tego ni owego błąd WS-37397-9 ktoś wie jak z tym walczyć, bo fb odsyła mnie do COK, który oczywiście odpisze za sto lat, google coś piszą o banie na ip, niby z jakiej racji, jak nie mam ani lewych kont, ani lewych gier. Szlak człowieka strzela, jak ma do czynienia z tym dziadostwem 

 

Mam to samo, daj znać jak dowiesz sie coś więcej. Zadzwoniłem na infolinie sony i dostałem "instrukcje" z ktorej nic nie wynika

 

 

Twój numer zgłoszenia to .........

Dzięki za skontaktowanie się z nami. Przykro nam, że masz problemy z połączeniem się z naszą siecią PlayStation Network. W chwili obecnej sieć PlayStation Network jest aktywna i nie powinieneś miec żadnych problemów z dostępem do niej.

 

Zanim skontaktujesz się z nami ponownie upewnij się, że wypróbowales poniższe kroki w celu zdiagnozowania problemu i jego rozwiązania. W przypadku kolejnego kontaktu, Twoje odpowiedzi pomogą nam w szybszym rozwiązaniu problemu:

 

- Wypróbuj swoją konsolę na innym połączeniu internetowym (od innego dostawcy internetu),

- Skontaktuj sie z dostawcą internetu i zmień adres IP na statyczny

- Wypróbuj inna konsolę na swoim połączeniu internetowym,

- Otwórz porty internetowe na swoim routerze i u swojego dostawcy internetowego:

 

TCP: 80, 443, 465, 993, 3478, 3479, 3480, 5223, 8080

UDP: 3478, 3479

 

Oprócz powyższych portów uprzejmie proszę również o przekierowanie ponizszych:

 

TCP: 9293 (Gra zdalna oraz zdalne uruchamianie)

TCP: 1935, 2805~2899, 6667 (funkcje "Na żywo")

TCP: 9309 (Asystent Menedżera Zawartości)

UDP: 9293 (Gra zdalna oraz zdalne uruchamianie)

UDP: 9309 (Asystent Menedzera Zawartości)

 

Można również skonfigurować połączenie internetowe na konsoli ręcznie. Aby to zrobić, proszę wykonać następujace czynności:

 

1.W menu wybrać [ustawienia] > [sieć] > [skonfiguruj polączenie internetowe].

 

2. Zależnie od tego, czy połączenie jest przewodowe, czy bezprzewodowe, proszę wybrać typ polączenia - WiFi lub połączenie za pomocą kabla sieciowego.

 

3. Wybrać opcje [Niestandardowe].

 

4. Skonfigurować połączenie internetowe według następujacych zaleceń:

- Ustawienia adresu IP - Automatyczne (chyba że dostawca określil inaczej)

- Nazwa hosta DHCP - Nie okreslaj (chyba ze dostawca okreslil inaczej)

- Ustawienia serwera DNS - reczne: wg dostawcy internetu

- Ustawienia MTU w przypadku polaczenia kablowego: Automatycznie (chyba ze dostawca okreslil inaczej)

- Ustawienia MTU w przypadku polaczenia bezprzewodowego: Automatycznie (chyba że dostawca określił inaczej)

- Serwer proxy - nie uzywaj (chyba ze dostawca okreslil inaczej)

 

Jeżeli kroki te nie pomogły w rozwiązaniu problemu, skontaktuj sie ze swoim dostawcą internetowym, moze zaistnialy problem lezy po ich stronie. Jeżeli Twój dostawca internetowy nie jest w stanie Ci pomóc, proszę dostarczyć nam również odpowiedzi na poniższe pytania w celu zdiagnozowania problemu. Kiedy tylko otrzymamy te informacje, prześlemy je niezwłocznie do naszych inżynierów, przeprowadzą oni niezbędne testy. Gdy tylko otrzymamy odpowiedź od specjalistów, skontaktujemy się z Tobą poprzez e-mail:

 

1. Podaj listę urządzeń, które nie moga połączyc się z PlayStation Network.

2. Podaj datę, od której problem sie pojawił.

3. Podaj widoczny kod/komunikat błędu.

4. Potwierdź, ze porty zostały przekierowane w ustawieniach routera oraz u usługodawcy internetowego.

5. Podaj zewnętrzny (publiczny) adres IP swojej sieci (uwaga, taki format adresu IP 192.168.X.XX, jest adresem węwnętrznym sieci).

6. Czy nawiazano kontakt z usługodawca internetowym? Jeżeli tak, to co zaproponował jako rozwiązanie problemu?

7. Podaj identyfikator internetowy konta Sony Entertainment Network (SEN), na które próbujesz sie wpisac.

8. Potwierdź, czy możliwe jest połączenie z użyciem innego usługodawcy internetowego.

9. Podaj dane kontaktowe Twojego usługodawcy internetowego.

10. Potwierdź, czy korzystasz z połączenia bezprzewodowego czy przewodowego.

 

Mamy nadzieję, ze powyższe kroki pomoga Ci w rozwiązaniu problemu. W przypadku dodatkowych pytań zapraszam Cię do bezpośredniej odpowiedzi na tę wiadomość e-mail lub do kontaktu telefonicznego przy użyciu danych poniżej.

 

Dzięki,

 

 

 

Łukasz

Specjalista Wsparcia

Centrum Obsługi Klienta PlayStation

 

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...