Skocz do zawartości

The Last Of Us Remastered Edition

Featured Replies

Opublikowano

 

To jak, uzbiera się jakaś ekipa ?

Gram 8 tydzień i jest zacnie ale z kimś multi zyska kilkaset procent zadowolenia :)

 

A w jakich porach grywasz (tylko nie pisz, że w jeansach :P ), bo ja czas mam tylko wieczorami, tak między 22:00 a północą, no i ostatnio siedzę tylko na PS3, ale jak będą jakieś konkrety to chętnie dołączę, zwłaszcza że powbijałbym tam pucharki :)

 

 

Średnio co drugi dzień 21 - 24. Tylko wieczorami mogę.

Czasem się zdarzy codziennie. Dziś będę.

  • Odpowiedzi 2,5 tys.
  • Wyświetleń 360,3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Akurat TLoU najslabszym elementmem jest gamplay wiec jak ktos oglada przejscie na YT to duzo nie traci. 

  • LoU jest grą która nie musi się bronić przed żadną krytyką. Skoro wychodzi w wersji Remastered to znaczy że wybija się ponad obowiązujący nurt którym płyną sobie takie growe ekskrementy jak GTA5, Bios

  • Chryste Panie...

Opublikowano

Mi tez h akurat takie pasuje..gierke juz dostalem także jak cos to jestem chetny chociaz nie wiem jak będzie przez swieta

Powiedzcie mi...gra na przetrwaniu daje mocno w kość?? Trudne to czy grajac z glowa poradzimy sobie a poziom tylko poteguje zaszczucie i poziom survivalu??

Opublikowano

Przetrwanie jeszcze do przejścia bez większych emocji. Na Brutalnym są 2-3 miejsca, w których można oszaleć.... W zimie konkretnie.

Opublikowano

Przetrwanie jeszcze do przejścia bez większych emocji. Na Brutalnym są 2-3 miejsca, w których można oszaleć.... W zimie konkretnie.

 

No ja tam emocje miałem na Survivalu, właśnie zimą, więc pewnie te miejsca, o których piszesz... Właśnie dlatego odwlekam Grounded, bo się tych miejsc zwyczajnie boję :)

Opublikowano

zima była dużo prostsza, jeśli czekaliśmy aż zarażony złapie i szamota się z npc. wystarczył wtedy zwykły nóż

Opublikowano

Smaczek to dopiero będziesz miał na dobrą setkę, jak na Grounded po 100 niepowodzeniu rzucisz padem w ścianę ;))))

zima była dużo prostsza, jeśli czekaliśmy aż zarażony złapie i szamota się z npc. wystarczył wtedy zwykły nóż

To prawda. Dobra taktyka. Tylko te akcje nie zawsze wychodzą ;)

 

Przetrwanie jeszcze do przejścia bez większych emocji. Na Brutalnym są 2-3 miejsca, w których można oszaleć.... W zimie konkretnie.

No ja tam emocje miałem na Survivalu, właśnie zimą, więc pewnie te miejsca, o których piszesz... Właśnie dlatego odwlekam Grounded, bo się tych miejsc zwyczajnie boję :)

Zima na Grounded mnie akurat dała najbardziej po dupsku ;) Także czuje o czym mówisz ;)
Opublikowano

mi zawsze. nie wiem jak to nawet skopać. można zaoszczędzić sporo strzał i pocisków przed purchlakiem

Opublikowano

Ta gra jest przezabawna :

 

 

Panie, wypad pan z lokalu

SHAREfactory_20161226175318.gif

 

 

 

Skacze tak wysoko jak Pan Jezus powiedział

SHAREfactory_20161226175559.gif

 

Opublikowano

Gra skończona na hard i chcę zacząć na poziomie Grounded w new game +

Wiem, że zacząć na hard ng + i przejść tak prolog, ale jak to jest z saveami, muszę coś nadpisać? Nie chcę tego zepsuć. Chodzi o wersję Remastered.

Opublikowano

Po ukończeniu 12 tygodni jako Firefly gra mi się już w multi swobodnie :)
Kiedy trzeba jest rush, innym razem wyczekam, używam różnych kombinacji broni i umiejętności.
Ale muszę przyznać, że długo mi zajęła przesiadka z rozgrywki U4 na TLoU...

Teraz lecę 2 tydzień jako Łowca !

PS. są jakieś różnice w ogrywaniu survivor a survivor + ? Albo analogicznie grounded i grounded + ?

Opublikowano

wszystkie bronie i umiejetnosci Joela będą na tym samym poziomie co przy ukończeniu normalnej ng. nie ma niestety możliwości zacząć gry ze zdobytą snajperką, czy rewolwerem magnum 

Opublikowano

Macie też tak, że jak włączycie limit 30 FPS to gra jakoś tak nie za płynnie chodzi? Nie jest to płynność jak chociażby w U4.

Edytowane przez MajorZero64

Opublikowano

wszyscy to mieli. rozegraj kilka meczy w U4 w 60 fps i wróć do singla. też coś z tymi 30 fps zrobi się nie tak xd

Opublikowano

to jest rock solid. 30 spr. na DF. wiele osób pisało to samo przed tobą. dostajesz po prostu najlepiej widoczną różnicę między oba trybami. dokładnie tak samo czułem się po powrocie z multi do singla U4

Edytowane przez nobody

Opublikowano

Pewnie masz rację. Tutaj mogę dowolnie przełączać między 30 i 60 FPS w każdym momencie i pewnie dlatego tak to się rzuca w oczy.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Zostawie to tutaj, ktoś polecił ten film dla wszystkich fanów gry, można przeczytać temat na dole o nawiązaniu do TLOU
 
http://www.filmweb.pl/film/The+Girl+with+All+the+Gifts-2016-741913
 
Niektórzy mogą uznać opis filmu jako spoiler

 

Ktoś zamawiał ekranizację „The Last of Us”? Proszę bardzo. Epidemia zombie? Jest. Przyczyna zarazy związana z grzybami? Jest. Przenoszenie choroby przez ugryzienie, ale i również zarodniki unoszące się w powietrzu? Jest. Zarażona dziewczynka, która może ocalić ludzkość, ale oznaczałoby to zabicie jej? Jest. Wędrówki przez opustoszałe miasta, które zaczyna już porastać roślinność? Jest. Ludzie walczący między sobą o surowce? Je… a nie, przepraszam, tego nie ma. A więc zupełnie nie jak w „The Last of Us”!


 

 

Edytowane przez Fanek

Opublikowano

Pewnie masz rację. Tutaj mogę dowolnie przełączać między 30 i 60 FPS w każdym momencie i pewnie dlatego tak to się rzuca w oczy.

Płynność w TLOUR w 30 fpsach jest skopana ponieważ są znaczne różnice w czasie pomiędzy pojedynczymi klatkami coś jak w DS3.

Mimo, że stałe 30 to jednak znacznie gorsze niż spadające 30 fps w wersji PS3.

Edytowane przez Kyokushinman

Opublikowano

Chodzi o framepacing. Bloodborne ma to samo.

Opublikowano

.

Edytowane przez gtfan

Opublikowano

 w TLOUR w 30 fpsach jest skopana ponieważ są znaczne różnice w czasie pomiędzy pojedynczymi klatkami coś jak w DS3.

Mimo, że stałe 30 to jednak znacznie gorsze niż spadające 30 fps w wersji PS3.

 

Chodzi o framepacing. Bloodborne ma to samo.

 

oezu xD po powrocie z pvp do singla U4 też wam się robiły problemy z frame pacingiem? macie tu całą analizę i nie siejcie fermentu

 

http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2014-the-last-of-us-face-off

 

Despite adding higher-grade shadows, the 30fps cap runs at a consistent rate during the Bloater battle. Not a single frame is dropped here, and in this state it's still a far smoother experience than the PS3.

Edytowane przez nobody

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.