Skocz do zawartości

P.T


Krzysztof Tomczak

Rekomendowane odpowiedzi

Mimo, że Hideo słabo mówi po angielsku wpadł na posiedzenie zarządu walnął kilka faków, bitchy i innych blowjobs to się zdenerwowali i powiedzieli: Stop Hideo! ;)
Praca z "gwazdami" jest czasem ciężka, tak więc obarczanie jednej strony może być nie do końca słuszne. Ken Levine też niby geniusz a prawie utopił wydawcę.
 

Odnośnik do komentarza

z oficjalnej strony gry zniknęły wszelkie ślady po Kojima Productions, jak również nazwisko twórcy.

http://www.ppe.pl/news-34835-dramatu_z_kojima_ciag_dalszy__nazwisko_tworcy_zniknelo_z_oficjalnej_strony_silent_hills.html

 

Rozumiem, jakby wszystko zaczęło sie dzisiaj, ale teraz,  po wydarzeniach w Konami jestem w stanie uwierzyć we wszystko :(

Kolejna gra umiera, bo zabierają Kojime :(

Odnośnik do komentarza

Nawet jakby Kojima wystepowal w roli "znanego nazwiska", ktore by mialo narobic wokol gry szumu to i tak bylby to profit dla Konami. Ale widac moze kogos bolala du.pa, ze Hideo jest menadzerem bardziej niz jakis inny typ, ktory 6x zbieral sie do samobojstwa z powodu przepracowania ale jednak nie zrobil ostatniego kroku. Co te japonce to ja nawet nie.

Odnośnik do komentarza
  • 3 tygodnie później...

A ja tak dobrze P.T. nie odebrałem, zwłaszcza że jest to/miała być próbka klimatu, jaki czeka w Silent Hills. To demko straszy jump-scenkami i piłowaniem zza ściany. Skutecznie, przyznaję, ale od godnego następcy SH 2 oczekiwać trzeba w tej materii duuuużo więcej. Tam Japończycy straszyli głównie wyobraźnią gracza, a nie tą całą powierzchownością.

Edytowane przez Kasias
Odnośnik do komentarza

Tak, bo tym razem grę robią* fachowcy z Kojima Productions, budżet jest konkretny + maczają w tym palce duże nazwiska. Od takiego projektu oczekuje straszenia bardziej na poziomie niż tylko jump-scenki i piłowanie w oddali.

 

* my tu sobie gadu-gadu, a być może ten projekt jest już martwy przez odejście Kojimy z Konami. Ale że nawet to odejście na tę chwilę nie jest do końca jasne, to można mieć jeszcze nadzieję na szczęśliwy finał.

Odnośnik do komentarza

Ja odczuwałem mocny klimat od samego poczatku więc to jest twoje subiektywne odczucie, ciasny korytarz, godzina minute przed północą, Jestes w obcym domu, a te nagłe wrzuty scenkowe to był już klocek w gaciach, faza z płaczem dziecka i łazienką tez konkret mocno silent hillowa więc moim zdaniem po prostu sie czepiasz bo po tym co było w ostatnich czesciach teraz jest mocna szansa na to zeby SH miał znowu swój obrzydliwy i chory klimat. Gra wyjdzie czy z Kojimą czy bez to zbyt duza produkcja zeby gra nagle nie wyszła bo kojima strzelił focha

Odnośnik do komentarza

najlepsza w tym demku była sygnalizowana odpowiednimi trikami świadomość zbliżającej się maszkary i ograniczone pole ruchu, jump scenki były tylko ukoronowaniem tych momentów. tak w ogóle najbardziej poschizowaną odsłoną była jedynka. dwójka nadrabiała chorym art designem, mrokiem i scenariuszem, ale aż tak już nie straszyła.

Odnośnik do komentarza

Jeżeli ktoś uważa, że podojście do horroru i klimatu w PT jest świeże i konkretne, widocznie nie gra na PC, bo takich gier jest tam całe masy(scena niezależna). No i tak, jak wyżej, cały fenomen tej próbki, opera się na jump-scenkach i straszenia za winkla.

Jestem ciekaw co na tym PC jest. Slendery,amnezje i jakies pikselozy ?

Odnośnik do komentarza

najlepsza w tym demku była sygnalizowana odpowiednimi trikami świadomość zbliżającej się maszkary i ograniczone pole ruchu, jump scenki były tylko ukoronowaniem tych momentów. tak w ogóle najbardziej poschizowaną odsłoną była jedynka. dwójka nadrabiała chorym art designem, mrokiem i scenariuszem, ale aż tak już nie straszyła.

 

Tak jak piszesz, jedynka najstraszniejsza. Za to dwójke jednak stawiam wyżej własnie za genialny scenariusz.

 

Jeżeli ktoś uważa, że podojście do horroru i klimatu w PT jest świeże i konkretne, widocznie nie gra na PC, bo takich gier jest tam całe masy(scena niezależna). No i tak, jak wyżej, cały fenomen tej próbki, opera się na jump-scenkach i straszenia za winkla.

Jestem ciekaw co na tym PC jest. Slendery,amnezje i jakies pikselozy ?

 

 

No pewnie jest cos innego bo te które wymieniłes mogą straszyc conajwyzej grafiką i archaizmami i napewno chodziło o inne.

Odnośnik do komentarza

 

Jeżeli ktoś uważa, że podojście do horroru i klimatu w PT jest świeże i konkretne, widocznie nie gra na PC, bo takich gier jest tam całe masy(scena niezależna). No i tak, jak wyżej, cały fenomen tej próbki, opera się na jump-scenkach i straszenia za winkla.

 

Jestem ciekaw co na tym PC jest. Slendery,amnezje i jakies pikselozy ?
Co z tego, skoro straszenie odbywa się w ten sam sposób, co w PT? To jest to samo, tylko w lepszej grafice.

Mi chodzi o samą koncepcje straszenia. A ta w PT jest na znana od lat.

Edytowane przez Majin Buu
Odnośnik do komentarza

Wiesz, gra ma straszyć. Straszyć mozna na wiele sposobów, można też wrzucić cut scenke z dymającymi sie karłami , niektórych bardziej to przestraszy niż jakaś zjawa na cały ekran.  Nierozumiem, według mnie demo pt pokaząło straszenie własnie jump-scenką co jest nowością jesli chodzi o sh. Ciasnymi korytarzami z którym nie ma ucieczki przed potencjalnym zagrozeniem, schizą a także obrzydlistwem i kontrowersją. 

 

Bardzo chciałbym poznać co jeszcze wypadałoby zrobic zeby gra straszyła? Mysle ze orgia karłów byłaby najbardziej oryginalna

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...