Skocz do zawartości

Konsolowa Tęcza


Gość _Be_

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Rozi

Forza Horizon 5 w Japonii? To jedna z gier, dla której kupiłbym SeXa. Jak nowa generacja, to oczywiście musieliby zrobić pełnoprawne miasto (Edynburg i wieżowce australijskie się nie liczą), (pipi)itne, neony oczywiście, kwitnące wisienki. Na północy mapy Fudżi z ośnieżonym szczytem, serpentyny, autostrady, wyścig z Shinkansenem :obama: I nowe furki, których nie mieliśmy jeszcze okazji przetestować - Lambo Sian, Huracan Evo, Aventador SVJ Roadster, Bugatti Centodieci i La Voiture Noire, Koenigsegg Jesko, niech to się wydarzy, błagam.

Odnośnik do komentarza

Wiesiek 3 sprzedał się już w ponad 28mln egzemplarzy. :obama:

W rozbiciu na platformy:

PC: ~12.4m
PS4: ~10.8m
XOne: ~4.3m
Switch: ~0.7m

 

W rozbiciu na lata:

2015: ~9.4m
2016: ~4.1m
2017: ~4.4m
2018: ~3.5m
2019: ~6.6m

 

Widać, że darmowa reklama w postaci serialu zrobiła swoje. Mam nadzieję, że redzi wysłali netflixowi chociaż jakąś kartkę z podziękowaniami ;)

 

I podział na #teampudełka vs #teamcyfra

hGBZ5iY.png

https://www.cdprojekt.com/en/wp-content/uploads-en/2020/04/management-board-report-on-activities-of-cd-projekt-group-and-cd-projekt-s-a-in-2019.pdf

 

  • Plusik 3
Odnośnik do komentarza
Gość suteq

Cyfra w późniejszych latach zdominowała sprzedaż bo promocje były naprawdę świetne. Teraz edycję GOTY można wyrwać na przecenach za ~60zł. Żaden pieniądz za tak fantastyczną pozycję. 

Odnośnik do komentarza

generalnie na ten wykres i spedek sprzedaży pudełkowej wpłynęło dużo czynników, na pewno wpływ miały m.in:

 

- zmiana przyzwyczajeń klientów, z roku na rok gracze coraz chętniej kupują cyfre (takie są dane z corocznych raportów MS i Sony)

- dobre promocje na wersje cyfrowe kilka lat po premierze (czyli to co pisze @suteq)

- czy m.in to o czym pisze @Mirumoto czyli fakt że premierze wiele osób którzy chcieli mieć wydanie fizyczne kupowali grę używaną, a takiej sprzedaży co naturalne nie jest brana pod uwagę w tym wykresach bo Redzi na tym nie zarabiali

Odnośnik do komentarza

to też trudno jednostronnie wyrokować. 

 

Z jednej strony twórcy na niej nie zarabiają (to raczej oczywiste) ale z drugiej  sprzedaż używek napędza konsumpcje -  ludzie którzy sprzedali grę mają dzięki temu pieniądze żeby kupić nową i jakoś to się kręci.

Edytowane przez ASX
Odnośnik do komentarza

 

Zmieniając temat, Rare przekazało 62 tysięce dolarów z mikrotransakcji na szpital dziecięcy (Czyli wreszcie mikrotransakcje się na coś przydały).

 

Nie jest to też pierwsza taka akcja bo twórcy regularnie wrzucają do gry przedmioty ktorych zysk ze sprzedaży przeznaczany jest na cele charytatywne.

 

Znacie jakieś inne, podobne inicjatywy z innych gier?

 

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Polityka prywatności.