Skocz do zawartości

Dirt Rally


Rekomendowane odpowiedzi

No i nie wytrzymałem przez Was skurczybyki- kupuję specjalnie PS4 i T150 dla tej gry. Na dniach dołączam do ligi forumkowej. Po.(pipi)ało mnie, tyle kasy na jedną grę. Aż mi wstyd. Co z człowieka robi czekanie ponad 10 lat na dobrą grę rajdową. 

 

Mam pytanko- czy Legend Edition jest dostępny w PS Store, czy tylko w pudełku? Chętnie bym obejrzał ten film dokumentalny :)

Edytowane przez _White_
Odnośnik do komentarza

Gram sobie Monthly Event i takiego hardcore'u się nie spodziewałem. 24 OSy, w nocy z deszczem, z mgłą, niektóre po 11km. A ja już po 6. mam problem z utrzymaniem chłodzenia samochodu na odpowiednim poziomie. :) Dałem ciała na pierwszym odcinku i teraz nie jestem w stanie w pełni naprawić chłodnicy, przez co i silnik się uszkadza. No i nie mogę za bardzo wkręcać na obroty, żeby nie pogłębiać problemu, co oczywiste. Cudowne uczucie jak te eventy bez restartów dają ci w mordę swoją bezwzględnością. Bez prowadzenia za rączkę i cofania czasu. Jak z(pipi)iesz, to czekasz do kolejnego miesiąca, aby powtórzyć świetną zabawę.

 

Fajne jest sprawdzanie tabeli wyników na stronie gry. Motywuje i zwiększa wczucie w rywalizację. Szkoda tylko, że nie można zobaczyć czasów poszczególnych OSów, bo zamiast tego mamy podany tylko całkowity czas.

Odnośnik do komentarza

Te wyścigi rallycross to niezły hardkor. Nawet na najłatwiejszym poziomie ciężko dojechać na 1 pozycji. Już sam start jest śmieszny, bo jak dobrze się nie wystartuje to i tak wszyscy Cię za chwilę wyprzedzają. W dodatku zauważyłem, że przeciwnicy jada po starcie jak po sznurku.

 

Miałem taką sytuację, gdzie po starcie (pierwsza trasa) chciałem od razu zrobić okrążenie z jokerem... Ale nie dało się, bo samochód przeciwnika startujący z mojej lewej - jechał normalne okrążenie bez jokera. Zatem jak ja skręcałem w lewo, to on w prawo i się spychaliśmy nawzajem. Za każdym razem jak robiłem restart, to samochód przeciwnika jechał identycznie. On zwykły lap ja lap z jokerem i znowu się taranowaliśmy nawzajem. Dopiero jak ruszyłem z opóźnieniem by mnie wyprzedził, to udało się jakoś ruszyć bez taranowania się nawzajem. Ale wyglądało to tak jakby AI jechało po jakimś skrypcie, za każdym razem tak samo.

Odnośnik do komentarza

Witam,

 

Szukam informacji na temat multiplayeru offline na PS4.

Stare Coliny z PSX i uwielbiane przeze mnie WRC z PS2 od Evolution miały taką opcję, że można było się ścigać w kilka osób w trybie mistrzostw lub pojedyńczych rajdów po prostu przekazując sobie pada jeden po drugim.

Taka rywalizacja była kapitalna bo nie walczyłeś tylko z czasem cpu ale z czasami znajomych, którzy przed tobą już jechali.

Jak ktoś wie czy w Dircie też jest taka możliwość to proszę o info. 

Pozdrawiam

Edytowane przez DarnokPL
Odnośnik do komentarza

Te wyścigi rallycross to niezły hardkor. Nawet na najłatwiejszym poziomie ciężko dojechać na 1 pozycji. Już sam start jest śmieszny, bo jak dobrze się nie wystartuje to i tak wszyscy Cię za chwilę wyprzedzają. W dodatku zauważyłem, że przeciwnicy jada po starcie jak po sznurku.

 

Miałem taką sytuację, gdzie po starcie (pierwsza trasa) chciałem od razu zrobić okrążenie z jokerem... Ale nie dało się, bo samochód przeciwnika startujący z mojej lewej - jechał normalne okrążenie bez jokera. Zatem jak ja skręcałem w lewo, to on w prawo i się spychaliśmy nawzajem. Za każdym razem jak robiłem restart, to samochód przeciwnika jechał identycznie. On zwykły lap ja lap z jokerem i znowu się taranowaliśmy nawzajem. Dopiero jak ruszyłem z opóźnieniem by mnie wyprzedził, to udało się jakoś ruszyć bez taranowania się nawzajem. Ale wyglądało to tak jakby AI jechało po jakimś skrypcie, za każdym razem tak samo.

Ja miałem wczoraj taką sytuację, że koleś na 1. miejscu w rallycrosie ominął jokera bo siedziałem mu na ogonie, ostatecznie był ostatni przez dodaną karę czasową. Fajnie że mogą popełniać takie błędy.

Jak lubię wyścigi, z symulatorami nie miałem raczej wiele do czynienia (oprócz Gran Turismo  :kaz: ), a z rajdówek grałem w stare v-rally i coliny, ale wtedy jako dzieciak grałem we wszystko co mi wpadło w ręce. Katowałem dirta przez weekend i jestem naprawdę zachwycony, polecam jeszcze niezdecydowanym 

Odnośnik do komentarza

Te wyścigi rallycross to niezły hardkor. Nawet na najłatwiejszym poziomie ciężko dojechać na 1 pozycji. Już sam start jest śmieszny, bo jak dobrze się nie wystartuje to i tak wszyscy Cię za chwilę wyprzedzają. W dodatku zauważyłem, że przeciwnicy jada po starcie jak po sznurku.

 

Miałem taką sytuację, gdzie po starcie (pierwsza trasa) chciałem od razu zrobić okrążenie z jokerem... Ale nie dało się, bo samochód przeciwnika startujący z mojej lewej - jechał normalne okrążenie bez jokera. Zatem jak ja skręcałem w lewo, to on w prawo i się spychaliśmy nawzajem. Za każdym razem jak robiłem restart, to samochód przeciwnika jechał identycznie. On zwykły lap ja lap z jokerem i znowu się taranowaliśmy nawzajem. Dopiero jak ruszyłem z opóźnieniem by mnie wyprzedził, to udało się jakoś ruszyć bez taranowania się nawzajem. Ale wyglądało to tak jakby AI jechało po jakimś skrypcie, za każdym razem tak samo.

Oni się też nawzajem taranują czasem, szczególnie na tej trasie w norweskim Hell.

 

Strategia, która zwykle się sprawdzała w moim przypadku, to brutalne wyprzedzenie AI/wyjście na prowadzenie na pierwszym zakręcie (opóźniasz hamowanie i zajeżdżasz im drogę albo w ogóle odbijasz się od AI przy okazji zwalniając), Joker na drugim okrążeniu (zwykle większość zjeżdżała za mną) i potem blokowanie AI za sobą do końca (AI nie wyprzedza agresywnie, łatwo dając się zatrzymać z tyłu).

Odnośnik do komentarza

Możecie podpowiedzieć jak dobrze wystartować w Rallycross? Ja jeżdżę z asystami i automatyczną skrzynią, zawsze na starcie zostaję daleko z tyłu. Trzeba to powyłączać i jeździć "manualnie", aby mieć dobre starty czy da się z asystami też?

 

Z góry dzięki za odp.

 

 


Witam,

 

Szukam informacji na temat multiplayeru offline na PS4.

Stare Coliny z PSX i uwielbiane przeze mnie WRC z PS2 od Evolution miały taką opcję, że można było się ścigać w kilka osób w trybie mistrzostw lub pojedyńczych rajdów po prostu przekazując sobie pada jeden po drugim.

Taka rywalizacja była kapitalna bo nie walczyłeś tylko z czasem cpu ale z czasami znajomych, którzy przed tobą już jechali.

Jak ktoś wie czy w Dircie też jest taka możliwość to proszę o info. 

Pozdrawiam

 

Wiesz co chyba nie ma dedykowanego trybu to co-opa kanapowego. Są jednak pojedyncze starty, więc można sobie ustawić 1 trasę i ją powtarzać, ale wtedy czasy musielibyście na kartce sobie pisać.

Edytowane przez koczownik
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Ja mam wszystkie asysty poza ABS wyłączone, mam tez manualny start... A i tak zostaje w tyle. Zauważyłem, że nie ma różnicy czy od razu na starcie mam gaz do dechy czy może pulsacyjnie trzymam obroty i z zielonym światłem startuje z gazem do dechy - i tak zawsze mnie wyprzedzają.

Odnośnik do komentarza

Możecie podpowiedzieć jak dobrze wystartować w Rallycross? Ja jeżdżę z asystami i automatyczną skrzynią, zawsze na starcie zostaję daleko z tyłu. Trzeba to powyłączać i jeździć "manualnie", aby mieć dobre starty czy da się z asystami też?

 

Z góry dzięki za odp.

 

 

Witam,

 

Szukam informacji na temat multiplayeru offline na PS4.

 

Stare Coliny z PSX i uwielbiane przeze mnie WRC z PS2 od Evolution miały taką opcję, że można było się ścigać w kilka osób w trybie mistrzostw lub pojedyńczych rajdów po prostu przekazując sobie pada jeden po drugim.

 

Taka rywalizacja była kapitalna bo nie walczyłeś tylko z czasem cpu ale z czasami znajomych, którzy przed tobą już jechali.

 

Jak ktoś wie czy w Dircie też jest taka możliwość to proszę o info. 

 

Pozdrawiam

 

Wiesz co chyba nie ma dedykowanego trybu to co-opa kanapowego. Są jednak pojedyncze starty, więc można sobie ustawić 1 trasę i ją powtarzać, ale wtedy czasy musielibyście na kartce sobie pisać.

Dzięki za odpowiedź.

 

Trochę lipa jak dla mnie, że brakuje takiej opcji ale zakup i tak obowiązkowy.

Odnośnik do komentarza

Ja mam wszystkie asysty poza ABS wyłączone, mam tez manualny start... A i tak zostaje w tyle. Zauważyłem, że nie ma różnicy czy od razu na starcie mam gaz do dechy czy może pulsacyjnie trzymam obroty i z zielonym światłem startuje z gazem do dechy - i tak zawsze mnie wyprzedzają.

A macie już upgrade samochodu na maxa? Pytam, bo przecież na początku nie posiadamy maksymalnej mocy jaka widnieje w katalogu przy zakupie auta. Ja jeszcze nie mam tego upgrade'u dlatego też nie wiem, czy to coś zmieni podczas startów.

Odnośnik do komentarza

Zdecydowanie bez asyst (możesz zostawić ABS).

Rajdowanie wymaga specjalnej techniki ustawiania samochodu do zakrętu i wszelaka kontrola trakcji Ci w tym tylko przeszkodzi i wyuczy złych nawyków.

 

Nie żebym strugał jakiegoś fachowca, bo sam non stopem zwiedzam rowy, ale tak to właśnie w rajdówkach jest - kontroli trakcji mówimy stanowcze nie :) 

Odnośnik do komentarza

Ja zaczynalem od poczatku bez asyst. Rowniez bez abs. Gram na padzie i jedyny moment zwatpienia i zalamania mialem w drugich mistrzostwach, fordem escortem mk1. W rajdzie szwecji mialem serdecznie tego dosyc. Bandy byly magnetyczne, wiecej jezdzilem po rowach i bandach niz po drodze. Frustracja minela gdy zobaczylem z jakimi stratami melduje sie reszta escortow. Teraz smigam trzecie mistrzostwa: pro impreza r4. Tym razem w szwecji byla mega zabawa. Dobrym prognostykiem bylo dla mnie to ze na niektorych partiach brakowalo mi mocy. Abs latwo obejsc ustawieniem sily hamowania, a pozatym to w dircie ciezko zablokowac kola, a sam moment blokowania wyraznie czuc. Dla mnie bez ABS jest ok. Moze dlatego ze w forzie 6 tez nie uzywalem? Generalnie w tej grze podstawa to dobry rytm. Jak go zlapie to jest ok, a jak nie to sie pieprzy od startu osu. Gra warta kazdych pieniedzy. Licze na jakies DLC

Odnośnik do komentarza

 

Ja mam wszystkie asysty poza ABS wyłączone, mam tez manualny start... A i tak zostaje w tyle. Zauważyłem, że nie ma różnicy czy od razu na starcie mam gaz do dechy czy może pulsacyjnie trzymam obroty i z zielonym światłem startuje z gazem do dechy - i tak zawsze mnie wyprzedzają.

 

A macie już upgrade samochodu na maxa? Pytam, bo przecież na początku nie posiadamy maksymalnej mocy jaka widnieje w katalogu przy zakupie auta. Ja jeszcze nie mam tego upgrade'u dlatego też nie wiem, czy to coś zmieni podczas startów.

Ja nie mam żadnych upgrade w rallycrossie, na razie go odpuściłem i jeżdzę klasyczne rajdy. Moze podpakowanie fury cos zmieni na lepsze, kto wie.

Odnośnik do komentarza

Moim zdaniem na padzie bez asyst aut z napędem na tył nie idzie opanować dlatego chyba je odpuszczę.

 

A co do samych asyst to w sumie sam z nimi nie grałem jeszcze (poza abs), ale jak dałem przejechać się bratu za kierownicą Lancera z asystsmi ustawionymi na 1 to ładnie to auto się go słuchało, w połowie odcinka jak je wyłączyłem to latał po rowach ;) sam muszę w końcu sprawdzić ile one dają...

Ja dzisiaj wygrałem mistrzostwa Clubman Lancią Stratos RWD i nie było lekko, ale bez przesady, że nie da się opanować takiego samochodu. Pomogło ulepszenie jej na maksa i awaria głównego rywala. Jednak 2-3 miejsce jest w zasięgu. W połowie sezonu już śmigałem nawet chyżo.

 

Asysty pomagają utrzymać się na trasie, jednak mocno spowalniają samochód w zakrętach. Próbowałem dzisiaj zdobyć trofeum Pikes Peak i je włączyłem na chwilę, żeby zobaczyć, czy będzie mi łatwiej. Jednak na nawrotach auto praktycznie stawało w miejscu i przez chwilę nie chciało ruszyć. Coś czuję, że będzie to najgorsze trofeum do zdobycia...

Odnośnik do komentarza

Tak, to Propane & Propane Accessories za mistrzostwa na Pikes Peak oraz Born to Run za wygranie mistrzostw rajdowych na najwyższym poziomie trudności wyglądają na najtrudniejsze osiągnięcia/trofea. Na Xone jest jeszcze zglitchowane chwilowo The Only Way is Up, ale pewnie je naprawią niebawem, bo na PS4 działa. Cała reszta jest do zrobienia, choć wymaga chwili czasu.

Odnośnik do komentarza

Dobra. Pogadaliśmy sobie. A czy nie uważacie, że tak na prawdę ta gra jest dość łatwa? Na początku rzeczywiście jak ludzie są przyzwyczajeni do need for speedów i innych WRC to rzeczywiście jest szok, ale po kilku godzinach jazdy już nie jest tak trudno? Ja zaczynam powoli odnosić takie wrażenie. Oczywiście mówię o single playerze, za multi jeszcze sie nie brałem.

Odnośnik do komentarza

Jesli o mnie chodzi to o tytule mozna powiedziec ze jest latwy do przyswojenia, a ciezki do wymasterowania, co jest bardzo dobrym polaczeniem.

 

Caly czas trzeba jechac na max skupieniu jak sie jedzie na swoje 100%, jak ja nienawidze sytuacji gdzie w takiej Finlandii jade o wszystko pierwszy jak jakis odcinek, robie przewagi ponad 20 sek nad drugim rywalem a na ostatnim kilometrze w momencie rozkojarzenia i nie posluchania pilota koncze na drzewie.

Edytowane przez BoryzPL
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...