Skocz do zawartości

Horizon: Zero Dawn


SzczurekPB

Rekomendowane odpowiedzi

Faktycznie sporo tego nasrali, jak w jakimś tfu Watch Dogs. Mam nadzieję, że da się to wyłączyć.

 

też tak myślałem np. w mgs v, ale co z tego skoro game design był pod to tak przystosowany, że np. bez wallhacka nie było szansy na zaliczenie misji bez żadnego alertu (no dobra była, ale było naprawdę ciężko), a lokalizator celu z podanym licznikiem metrów nie miał zamiennika w postaci minimapy.

 

dobrze będzie jeśli będzie można wyłączyć najmniej ważne z nich

Odnośnik do komentarza

gameplaye polskich dziennikarzy bardzo wporzo, trzeba pamietac ze to co w nich pokazuja z uwagi na embargo to praktycznie same zadania poboczne i bieganina po mapie i jest na serio bardzo wporzo, jesli glowna os fabularna da jakies oryginalne questy nie bedace kopia pobocznych to calosciowo gra moze byc na prawde swietna

 

jedyne co wkurza, ze jesli tego nie zoptymalizuja to chyba faktycznie wersja na gole ps4 bedzie obstawiac, a dwa ten interface i pierdylion swiecacych sie rzeczy - wiem ze wiele gier to ma ale w tamtych grach tez mnie to wkurza, uwielbiam gierki z wywazonym, praktycznie niezauwazalnym hudem

 

to pewnie nie bedzie mesjasz open worldow, nowy wiedzmin czy twor rownajacy sie z produkcjami rockstara ale sadzac po tym co widzialem, moze bez problemu pononac te wszystkie open worldy od ubi i innych i dac solidna pozycje w mega jarajacym mnie designu, a przyzam sie szczerze ze majac na uwadze tego deva to juz bedzie wielki sukces tej gry

Odnośnik do komentarza

Dla mnie wygląda bardzo dobrze (i nie mówię tu ani trochę o oprawie). Hud nie różni się od podobnych gier, nie wiem czego ludzie oczekują. Bez ingerencji, dosłownie każda gra z większym, nawet niekoniecznie otwartym światem, ma ten sam problem.

 

W czasie eksploracji jest w porządku, ale przy walce ilość znaczników przekracza jak dla mnie trochę normę.  :whistling:

 

Zrobiłem screen z jednego wideo - masa informacji o możliwości podniesienia przedmiotów. W tle info "+130 Human Kill", a jak coś zbierzemy to jeszcze po lewej stronie wyświetla się nam lista zebranych przedmiotów + inne komunikaty. Zdecydowanie za dużo.

 

Jest tu jakiś dziwny dysonans - z jednej strony setting pozujący na prehistoryczny, z drugiej motywy sci-fi, które powinny jednak chyba powinny być subtelniej prezentowane jeżeli chodzi o HUD.

 

Wspomniany screen poniżej:

 

Dn4qBHw.jpg

Edytowane przez Cedric
Odnośnik do komentarza

Ale setting nie jest prehistoryczny, tylko scifi właśnie - z ilością rzeczy na ekranie się zgodzę, chociaż podświetlenie lootu na 100% będzie można wyłączyć. Sam design wszelkich ikonek i elementów huda jest dla mnie świetny, więc zastanawia mnie czy będzie opcja zmniejszenia poszczególnych elementów - to akurat jest mniej standardowa opcja i szkoda, że mało gier korzysta z niej.

Odnośnik do komentarza

Podświetlanie przedmiotów mogli zrobić coś na wzór wiedźmińskiego zmysłu, podświetlało Ci wszystko. A tutaj w grze, nie wiem, jakiś skill do wykupienia za to mógłby być, jak Aloy włączała te skanowanie zwierząt czy mechów, coś takiego mogło by być, bo tak nawalone te znaczniki przedmiotów do zbierania to trochę lipa.

Odnośnik do komentarza

Ale setting nie jest prehistoryczny, tylko scifi właśnie - z ilością rzeczy na ekranie się zgodzę, chociaż podświetlenie lootu na 100% będzie można wyłączyć. Sam design wszelkich ikonek i elementów huda jest dla mnie świetny, więc zastanawia mnie czy będzie opcja zmniejszenia poszczególnych elementów - to akurat jest mniej standardowa opcja i szkoda, że mało gier korzysta z niej.

 

Ok - lepiej byłoby napisać "postapokaliptyczny". Idąc tym tropem faktycznie mamy pełne sci-fi. Ale za wiele serca i wysiłku włożono w to, aby świat miał prehistoryczny posmak, aby zignorować ten kierunek. 

 

Mimo fantastycznonaukowego wydźwięku za dużo jest jednak sugestii o nieco odmiennym klimacie - począwszy od strojów, poprzez to że plemiona mieszkają w drewnianych chałupkach i używają prymitywnej technologii, a kończąc na silnym akcencie przyrodniczym. Ba! W jednym z filmików jeden z NPC-ów wyraża mega zdziwienie faktem, że Aloy wjeżdża do osady na grzebiecie robota. Nie jest to więc normalny widok dla współbratymców Aloy. ;)

 

Elementem kontrastowym dla całego settingu są właśnie robo-dinozaury. Mamy więc z jednej strony prymitywny świat - a z drugiej pełną cybernetykę zamkniętą w zwierzęcy rys. 

 

Aloy jest łącznikiem między dwoma światami. I wolałbym, żeby jednak była bliżej tej prymitywnej części. Podoba mi się motyw starcia prehistorii z technologią - nawet bardzo. Ale mam wrażenie, że poprzez te cybergadżety, znaczniki itp. bohaterka za bardzo przechyla się w drugą stronę. Można byłoby to zrobić pewnie dużo subtelniej.

 

Choć to pewnie klasyczny przykład tego jak twórcy próbują uwiarygodnić walkę jednostki, z przeciwnikiem wykraczającym poza przyjęte założenie fabularne. Sam łuk nie wystarczy. :D

 

Ale cały czas jestem przekonany, że gra będzie b.dobra. 

Edytowane przez Cedric
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...