Jump to content

YETI

Detroit: Become Human

Recommended Posts

@milanW HR mnie nudził wątek detektywistyczny, w Detroit wątek detektywa jest ok, ale mogli jeszcze jakoś bardziej rozwinać relację z Hankiem, po namysle daj szanse, właśnie ze względu na wątek Kary, niby prosty, ale świetnie zrealizowany.

Share this post


Link to post


21 godzin temu, Ma_niek napisał:

Z tym to może być problem bo zostali przyjęci przez chinoli i niewiadomo co im kaza klepać. Wogole było wyjaśnione czemu ich gry przestały być exami bo to jakaś dziwna sytuacja wyszła.

 

21 godzin temu, XM. napisał:

Oni mieli chyba umowę z Sony na 3 gry i się skończyła.

 

z tego co wiem po każdej grze podpisywali z Sony nowy kontrakt na następną grę. 

 

Wyglądana to, że po Beyond po prostu Sony zdecydowało się nie przedłużać współpracy z Quantic Dream, gra pomimo iż wg zapewnień marketingu była najlepiej sprzedającą się grą studia, nie zrobiła jakiegoś rewelacyjnego wyniku finansowego (wg. Daniel Ahmada gra  sprzedała się gorzej niż takie gry jak SoT czy SoD2 wydane w podobnym okresie)

 

Dodać też należy kiepską sytuacje wewnątrz studia, oskarżenia o mobbing, przegrane sprawy w sądzie z byłymi pracownikami. Sony mogło nie chcieć być kojarzone z takim miejscem, bo mogłoby to popsuć ich wizerunek)

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
17 minut temu, ASX napisał:

Daniel Ahmada gra  sprzedała się gorzej niż takie gry jak SoT

 

MelodicBrilliantAmericancurl-small.gif

Dzień bez propagandy, dniem straconym.

  • Haha 1

Share this post


Link to post
4 minuty temu, Rozi napisał:

 

MelodicBrilliantAmericancurl-small.gif

Dzień bez propagandy, dniem straconym.

Podałem tylko informacje, to nie moja wina że jesteś przeczulony.

 

Miałem specjalnie pominąć te dane bo tobie się nie podobają? 

Share this post


Link to post
Posted (edited)

@ASXGra życia Roziego, daj chłopakowi luzu.

 

on top: gram od wczoraj i idzie się wkręcić. Na plus, że są to krótkie epizody przeplatajacych się ze sobą opowieści przez co gra nie nuży (baaaaardzo niepośpieszne tempo rozgrywki). Na dodatkowy plus polska lokalizacja: chyba pierwsza gra w której nie zmieniłem języka na angielski i jestem zachwycony jak fantastyczną robotę zrobili aktorzy głosowi. Wiadomo, brak synchronizacji dzwięku z ruchem ust może rozpraszać ale to szczegół, bo a jak usłyszałem Zbrojewicza to lekko napuchł, nie ukrywam. :fsg:

 

aha, no i graficzka na PRO jak życie

 

 

 

 

Edited by Paolo de Vesir

Share this post


Link to post

@milan wyobraź sobie poprzednie gry Cage'a tylko bez większości ich minusów, i masz Detroit. Serio, to jest dokładnie to, czym jego "dzieła" aspirowały od lat, żeby być. Fabularnie jest momentami naiwnie (samo motyw "rebelii" uciskanej grupy to sztampa), ale ilość rozwiązań to rekompensuje. 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post

Mnie tu denerwuje to co w poprzednich grach - odkładam gazetę i chcę iść dalej, ale przypadkiem znowu postać czyta gazetę. Pełno było takich sytuacji w Heavy Rain:  gdzieś się spieszysz, a przez błędne wciśnięcie, postać przegląda np fotografie leżącą na stole.

Share this post


Link to post

To nie wciskaj błędnie grzybiarz. Ze sterowaniem to miałem tylko jeden moment

jak uciekałem Karą wewnątrz statku

to kamera w poyebany sposób przeskakiwała i jak miałem gałke w prawo to pewnym momencie laska biegła w lewo.

Share this post


Link to post

Nie bylo chyba gorszego sterowania w grach niz w HR. Wznosilo to tank controls na nowy poziom, zeby R2 dodawało gazu postaci xD

  • Haha 1

Share this post


Link to post

W koncu sie dorwalem do tej gierki i od razu wku.rw na to sterowanie. Co w ogole nimi kierowalo zeby w 2018 roku tak to spie.rdolic? No lepiej niz w HR ale nadal padlina. Mam nadzieje ze chociaz fabula to zrekompensuje.

Share this post


Link to post

No dla mnie klimat niezły: ciężki i wzruszajacy:) Rozważam nawet czy nie kupić tego na płycie i trzymać w kolekcji. 

Graficznie 10/10, tylko to sterowanie faktycznie... jeszcze te ruszanie padem, a daj pan spokoj.

W dniu 11.07.2019 o 22:06, _Red_ napisał:

Nie bylo chyba gorszego sterowania w grach niz w HR. Wznosilo to tank controls na nowy poziom, zeby R2 dodawało gazu postaci xD

Jak w Gta 2 z bodajże 1999 :)

Share this post


Link to post
Posted (edited)

Ja (pipi)ę scena z Markusem na

 

wysypisku androidów

to niesamowity masakrator audio-wizualno-emocjonalny. Dziękuję Pan Quantic Dream :obama: 

Edited by Paolo de Vesir
  • Upvote 3
  • Like 2

Share this post


Link to post
Posted (edited)

No i koniec. Musze przyznac ze jakbym kupil te gre za normalna cene to bym nie byl zawiedziony. Historia bardzo dobra, fajni bohaterowie, nie ma jakichs naciaganych watkow chociaz widac rozwiazania zywcem wyjete z innych gier, np. HR

Spoiler

rozdzial ze Zlatkiem przypomina ten z doktorem

Co najwazniejsze to po ukonczeniu mam ochote przejsc gre jeszcze raz, a przynajmniej niektore z rozdzialow, zeby zobaczyc inne warianty. Zakonczenie u mnie takie sobie, wiekszosc watkow spier.dolilem. 

Gdyby nie sterowanie z du.py to bylby powazny mesjasz. A tak to bardzo dobra gra.

A i teraz wiem w okol czego beda sie krecily (pipi)burze lewacy vs. prawacy w 2060 :reggie:

Edited by Il Brutto

Share this post


Link to post

Giereczka ukończona i tak jak pierwsza połowa gry była jak dla mnie bardzo średnia tak kilka momentów wryje się w pamięć na długo. Zdecydowanie najmocniejsze wrażenia wywarł moment gdy

trafiamy z Karą i Alice do obozu zagłady dla robotów , moment gdy jesteśmy zmuszeniu do rozebrania się a następnie zrzucenia powłok i marszu na pewną śmierć dość mocny

, zresztą etapy Kary i Alice najbardziej mi odpowiadały natomiast Connor-em były kiepskie . Co prawda nie ograłem Heavy Rain bo jakiś mongoł na forum spamował kim jest zabójca więc nie widzę sensu siadania do gry ale mogę porównać grę do Beyond , które nie ma nawet podejścia do Detroit .

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Posted (edited)

Również skończyłem wczoraj, całość oceniam dobrze, ale z jakiegoś powodu nie potrafiłem się wczuć w historię. W 2019 dość ciężko jednak wymyślić coś czego już się gdzieś wcześniej nie widziało i co nie przebiegnie w sposób przewidywalny. Trochę zbyt nachalne było jak dla mnie ukazywanie problemu androidów jako analogii do

 

Spoiler

segregacji rasowej, potem te obozy zagłady itd

no nie mogłem tego przyjąć z pełną powagą.

 

Twist z

 

Spoiler

Alice

też słabiutki.

 

Z drugiej strony mamy tutaj świetnie zagrane postacie (w szczególności Hank, Markus, Carl, Connor), znakomitą muzykę (najbardziej podobał mi się dynamiczny motyw ze śledztw Connora) oraz mocną opowieść która jednak przebiegła w sposób dość przewidywalny. Bardzo fajnie zrobiony motyw z Chloe w menu głównym, wziął mnie z zaskoczenia.

 

Przez większość gry widać spory progres w kwestii wpływu naszych decyzji na przebieg wydarzeń i tutaj mamy spory postęp w porównaniu do Heavy Rain. Niestety pod koniec  pojawił się u mnie spory babol -

 

Spoiler

Hank zabił Connora bo ten nie znał imienia jego syna - i nie miał prawa go znać bo przez całą grę nie pojawił się w ogóle w mojej grze ten wątek :dunno:

 

Zrobię w wolnej chwili platynę i zobaczę pozostałe możliwości. Na tę chwilę daję mocne 7/10.

Edited by smoo
  • Upvote 1
  • Sad 1

Share this post


Link to post

Motyw, o ktorym piszesz pojawial sie kilka razy, tylko trzeba bylo go odkryc. ;)

 

Najlatwiej na niego natrafic

w domu Hanka i podczas rozmowy na moscie. Jest kilka momentow kiedy Connor chce zadac Hankowi osobiste pytanie.

;)

  • Upvote 1

Share this post


Link to post

Wiadomo ze się pojawiał, ale w mojej rozgrywce nigdy na niego nie trafiłem - Hank nie powinien więc o niego w ogóle spytać, a przynajmniej nie z takim skutkiem.

Żeby było zabawniej rozegrałem tę scenę ponownie i można "strzelić" jego imię poprawnie i Connor opowiada o tej postaci ze szczegółami, mimo że nigdy wcześniej nie miał okazji tego się dowiedzieć.

 

Widocznie twórcy nie wzięli pod uwagę możliwości, ze gracz pominął te opcje o których piszesz.

Share this post


Link to post

Faktycznie jest to chyba błąd, po prostu ktoś zapomniał dodać kłódki do opcji wyboru (które właśnie blokowały kwestie, których nie odkryła postać). Choć na upartego można przyjąć, że Connor zrobił research w międzyczasie ;)

Share this post


Link to post

Ile całych przejść trzeba do platyny?

da się skakać po saveach?

Share this post


Link to post

Zalezy jak Ci poszlo pierwsze przejscie, ale minimum dwa (jedno gdzie wszyscy przezyja, drugie gdzie jedna z postaci ginie przy kazdej mozliwej okazji).

 

Mozna skakac miedzy chapterami.

Share this post


Link to post

Też skończyłem, świetna gierka. Najlepszy wątek Kary, chociaż dwa pozostałe wcale nie gorsze mimo że Connor z początku był denerwujący a Marcusa też dość powoli się rozkręcał. Kiedyś chętnie powtórzę z innymi wyborami co prawda co ciekawsze dla mnie już posprawdzałem przez chapter select ale możliwości jest tu masa. 

Share this post


Link to post

Ja aktualnie spoby popykuje w wolnej chwili. Jest swietnie, chodz bardzo powoli sie rozkreca.  Staram sie zbierac wszystkie gazetki i dowody i tu pojawia sie problem. Na zalicza mi gazet mimo ich calkowitego przejrzenia. Ogladam w zdluz i wszerz, a wciaz jest zablokowany. Spotkal sie ktos z tym mankamentem?

Share this post


Link to post
Posted (edited)

Nie znajdziesz wszystkich gazet za jednym przejściem, kilka stuk wymaga innych wyborów w danych rozdziałach.

Edited by Figuś

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Privacy Policy.