Skocz do zawartości

Cyberpunk 2077


Rekomendowane odpowiedzi

1 godzinę temu, BrandonLee_z_TheCrow napisał:

No i to niestety widać: aby gra była zoptymalizowana i miała zbalansowaną konstrukcję, musi być czas na testy, na sporo testów. Rockstar ma tych testerów na kilku kontynentach. "Nasi" jednak zainwestowali mocno w designerów, o szlifach myśląc "jakoś to będzie". 

 

Albo oferowali testerom 14.70 /h i nikt się nie zgłosił.

Odnośnik do komentarza
8 minut temu, Observer napisał:

nakłamie


Slowo klucz w calej tej sytuacji. Rozne chujostwa juz sie ogrywalo, rozne bledy mialy gry (no ale nie az takie jak tu) ale najbardziej oberwali za te klamstwa. Ten gameplay z playstation xD Wywiad u wargi z tym gosciem od animacji ktory mowi ze gra na ps4 od miesiaca i gra sie fajnie. Tfu. Miesiac temu to ta gra chyba kompletnie nie dzialala.

  • Plusik 2
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza

No niech już spinają te dupy, bo wiem, że spędzę przy tej grze gdzieś ze 200 godzin, gówno wywali, to niech gówno posprzątają po sobie, na kawior sobie zasługują jak będą robić kolejne gry, teraz niech żrą gruz. Tak jak przy Wieśku z dodatkami spędziłem coś koło 300 godzin

Odnośnik do komentarza
1 godzinę temu, BrandonLee_z_TheCrow napisał:

Nie no, nie przesadzajmy. 

Keanu to aktor, który najlepsze lata ma za sobą. Jeśli aktor z "Adwokata Diabła" czy "Matrixa" wystąpił w czymś takim jak netflixowe "Knock, knock", to znaczy, że jego kariera zaliczyła spory regres. Dzięki grze przypomniał o sobie i, nawet jeśli w tle jest atmosfera ekonomicznego skandalu, to akurat jemu wszystko to aż tak nie zaszkodzi. 

Przecież Keanu ma szczyt swojej kariery od kilku lat, a zapowiedź C2077 to był rekordowy peak z jego nazwiskiem w sieci w historii. John Wick wystrzelił mu popularność ogromnie, a Ty piszesz, że ma najlepsze lata za sobą...

 

Zapowiedź w Cyberpunku była właśnie na fali tej rekordowej popularności i zarówno on jak i gra na tym skorzystała.

  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza

Jo

5 minut temu, Voytec napisał:

Przecież Keanu ma szczyt swojej kariery od kilku lat, a zapowiedź C2077 to był rekordowy peak z jego nazwiskiem w sieci w historii. John Wick wystrzelił mu popularność ogromnie, a Ty piszesz, że ma najlepsze lata za sobą...

 

Zapowiedź w Cyberpunku była właśnie na fali tej rekordowej popularności i zarówno on jak i gra na tym skorzystała.

John Wick to nie Matrix. 

Ale zgadzam się, że CP mu sporo pomógł. 

Odnośnik do komentarza

Ale co, wy myślicie, że QA nie było świadome bugów albo, że to ich wina? Oni są od raportowania (Jira ofc) - team decyduje, które bugi są priorytetowe, które można oznaczyć jako "shippable", które "unresolved" próbować załatać, które całkowicie pominąć etc.  Ludzie obwiniający dział QA, nie mają chyba pojęcia jak działają takie zespoły, jak wiele konfliktów personalnych może wyniknąć na linii QA-Dev team (bo hej QA to najniżej opłacani pracownicy, często z ich zdaniem mało osób się liczy)i  jak wiele bugów jest raportowanych. Ostatecznie to wydawca/osoby kierujące studiem są odpowiedzialne za przyklepanie gold status. Stan w jakim znajduje się gra zawsze jest DOSKONALE znany przed taką decyzją.

  • Plusik 5
  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Godzinę temu, suteq napisał:

Proces certyfikacji nie polega na sprawdzeniu czy gra ma bugi funkcjonalne. W kwestiach funkcjonalności ma się odpalać i być jako tako grywalna. Certyfikacja to w głównej mierze spełnienie wymogów Sony/MS/Nintendo/Apple/Google w kwestii bezpieczeństwa użytkownika i jego sprzętu oraz poprawne komunikowanie użytkownikowi wszelkich akcji czyli np. czy gra dobrze radzi sobie z pokazywaniem wszelkich komunikatów sytemowych lub czy pokazuje poprawne komuniakty w grze jak gra ma aspekt multi, czy nie brickuje konsoli czy nie sprawia, że użytkownik traci połączenie z internetem z dupy itp. Dlatego w szeroko pojętym QA jest kilka działów jak FQA, CQA czy Compat - każdy z nich zajmuje się innymi błędami w danym oprogramowaniu dlatego FQA ma w dupie błędy z brakiem komunikatów sytemowych, a CQA (odpowiadający za certyfikacje) ma gdzieś bugi performance bo od tego jest FQA. 

 

Podczas prac nad Skyrimem, Sleeping Dogsem czy Maxem Paynem 3 zgłaszaliśmy ogólno pojęte błędy - zarówno lingwistyczne jak i funkcjonalne. Jakoś zależało nam na tym, żeby dany projekt śladem wcześniejszych po prostu dostał zielone światło - jako całokształt . Sporo się pozmieniało od tamtego czasu - jak widać niekoniecznie na lepsze...

 

@Hendrix

No właśnie tu jest tyle "blockerów" wszelkiej maści, że dla mnie niepojęte jest, jak to można było przepchnąć XD

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...