Opublikowano 13 listopada 20195 l Ten kto wymyślił DWA filmiki i jedną planszę po decyzji o przetworzeniu materiałów powinien się smażyć w piekle. Zdecydowanie można by wszystkie te elementy skrócić o połowę też, po co robić gadkę szmatke na początku z animacją pochylania się nad paczka, później planszę z 10-cioma statystykami, i znowu filmik z odbiorcą. Nie spodziewam się niestety patcha bo to chyba tak ma być, dobrze że chociaż te budki są otwarte, brakuje jeszcze dwóch par drzwi i tunelu do przebiegnięcia w 20 sekund
Opublikowano 13 listopada 20195 l 6 minut temu, Michał_K napisał: Ten kto wymyślił DWA filmiki i jedną planszę po decyzji o przetworzeniu materiałów powinien się smażyć w piekle. Zdecydowanie można by wszystkie te elementy skrócić o połowę też, po co robić gadkę szmatke na początku z animacją pochylania się nad paczka, później planszę z 10-cioma statystykami, i znowu filmik z odbiorcą. Nie spodziewam się niestety patcha bo to chyba tak ma być, dobrze że chociaż te budki są otwarte, brakuje jeszcze dwóch par drzwi i tunelu do przebiegnięcia w 20 sekund Mi to nie przeszkadza. Robi wrażenie wiarygodności
Opublikowano 13 listopada 20195 l Godzinę temu, Michał_K napisał: Uwaga dla innych, może jest na forum podobna pierdoła co ja. Podczas rzucania granatem celowałem z trzymaniem jedynie L2 i dziwiłem się dlaczego po wciśnięciu R2 granat nie leciał tam gdzie chcę. Trzeba R2 również wcisnąć i po wycelowaniu puścić, wtedy trafiamy dokładnie tam gdzie chcemy. No było o tym info przy pierwszej okazji
Opublikowano 13 listopada 20195 l To również do poprawy - rozwiązanie z innych gier typu wciśnięcie dłużej przycisku byłoby znacznie lepsze. Czasami się zastanawiam dlaczego takie rozwiązania nie są już po prostu standardem, po co twórcy bawią się jeszcze w menu przerwij filmik, zatwierdź. Za to system Load Game to wzór dla innych, w zasadzie można wrócić do każdego momentu gry, fantastyczne.
Opublikowano 13 listopada 20195 l Włączcie mape, tylko dotknijcie palcem taczpada i poruszajcie padem. Dopiero po 50h gry odkryłem, że można obejrzeć teren w 3d
Opublikowano 13 listopada 20195 l A gdyby tak dodać poziom trudności "Realny", potykasz się o kamień i cyk kostka skręcona. Edytowane 13 listopada 20195 l przez pattro
Opublikowano 13 listopada 20195 l Teraz, pattro napisał: A gdyby tak dodać poziom trudności "Realny", potykasz się o kamień i cyk kostka skręcona. rozwalasz sobie łeb na schodach i reszte gry na wózku inwalidzkim. W sumie taki wózek mógłby mieć wyrzutnie granatów z kaczki pod spodem
Opublikowano 13 listopada 20195 l 36 minut temu, oFi napisał: rozwalasz sobie łeb na schodach i reszte gry na wózku inwalidzkim. W sumie taki wózek mógłby mieć wyrzutnie granatów z kaczki pod spodem I w zestawie od razu papuga, starość (plamy na czaszce) oraz możliwość umarcia po przestawieniu godziny na ps2 u kolegi
Opublikowano 13 listopada 20195 l 42 minuty temu, oFi napisał: rozwalasz sobie łeb na schodach i reszte gry na wózku inwalidzkim. W sumie taki wózek mógłby mieć wyrzutnie granatów z kaczki pod spodem Twórca gry pomimo tego nie zrezygnował ze zdobywania górskich szczytów ze starym pijanym na plecach, wizja legendarnego kuriera.
Opublikowano 13 listopada 20195 l Generalnie twórca gry założył sobie, że sama droga do celu będzie kwintesencją gameplayu i zrobił to perfekcyjnie. Troszkę zamota jest przy ładowaniu większej ilości surowca, przetwarzaniu itp. Ale kiedy wyruszasz, planujesz przeprawę, zastanawiasz się nad sprzętem, plus balans pomiędzy zabieranym oporządzeniem, a towarem do odbiorców to już jest mega miodnie. Szedłem do stacji Spoiler instytutu meteorologii i gospodarki wodnej a tu teren różnorodny. Białe szczyty w tle, stromizna, kręte wąwozy. Idąc od drugiej strony pewnie były by inne okoliczności przyrody. Fajny patent, że generalnie nie pokonuje się / przynajmniej na etapie, gdzie jestem/ skrajnie duźych odległości. Ot, kilometr, czasem trzy, przez co gra dodaje realizmu.
Opublikowano 13 listopada 20195 l Można by w sumie to porównać do takich gier jak Journey, tylko bardziej Kojimosko. Czyli rozumiem, że meksyk zaczyna się od 4tego chapteru
Opublikowano 13 listopada 20195 l 9 minut temu, oFi napisał: Czyli rozumiem, że meksyk zaczyna się od 4tego chapteru Jak w życiu, brateńku ;/
Opublikowano 13 listopada 20195 l Mozna jakos "zdobyć/przejąć" te pierwsze obowy dwa mułów? Czy juz ciagle bedzie tam na czerwono
Opublikowano 13 listopada 20195 l Powoli wbijam trofiki w międzyczasie rozbudowując autostrady. To uczucie gdy dostaje się powiadomienie że ktoś użył mojej drogi <3 Ale wbijanie tych gwiazdek to jakaś katorga, gdyby nie tyrolki to już dawno bym to (pipi)nął w pizdu, szczególnie w górach.
Opublikowano 13 listopada 20195 l 1 minutę temu, Michał_K napisał: Czyli już wiem że na koniec gry planeta nie wybucha Po skończeniu fabuły gra cofa do pewnego punktu żeby można było dalej bawić się w kurierkę.
Opublikowano 13 listopada 20195 l ale możecie spoilerami nie walić? Przez was teraz nie zasnę czy tam planeta wybucha czy jednak Kojima umiera za grzechy hejterów na krzyżu na końcu.
Opublikowano 13 listopada 20195 l Dzis po paru godzinach jazdy motorem nauczylem sie w koncu wrzucac dwojeczke. Spoiler Pod R3 Co za uczucie Kazde nowe odkrycie bardzo cieszy. Dobrze, ze nigdzie nie zagladalem przed premiera gry. P.S Czemu osobista przechowalnia sie nie synchronizuje z reszta schowkow, jak w seri Resident. Edytowane 13 listopada 20195 l przez MEVEK
Opublikowano 13 listopada 20195 l to jeżdżenie i system kolicji pojazdów bardzo podobne do wocz dogsowej fizyki. Motór jak mi wpadł w kamień to musiałem reset gierki robić
Opublikowano 13 listopada 20195 l To nie spoilery, tę wybuchającą planetę wymyśliłem na potrzeby wpisu.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.