Skocz do zawartości

Death Stranding


Fanek

Rekomendowane odpowiedzi

Ten kto wymyślił DWA filmiki  i jedną planszę po decyzji o przetworzeniu materiałów powinien się smażyć w piekle. Zdecydowanie można by wszystkie te elementy skrócić  o połowę też, po co robić gadkę szmatke na początku  z animacją pochylania się nad paczka, później planszę z 10-cioma statystykami, i znowu filmik z odbiorcą. Nie spodziewam się niestety patcha bo to chyba tak ma być, dobrze że chociaż te budki są otwarte, brakuje jeszcze dwóch par drzwi i tunelu do przebiegnięcia w 20 sekund :pechowiec:

 

Odnośnik do komentarza
6 minut temu, Michał_K napisał:

Ten kto wymyślił DWA filmiki  i jedną planszę po decyzji o przetworzeniu materiałów powinien się smażyć w piekle. Zdecydowanie można by wszystkie te elementy skrócić  o połowę też, po co robić gadkę szmatke na początku  z animacją pochylania się nad paczka, później planszę z 10-cioma statystykami, i znowu filmik z odbiorcą. Nie spodziewam się niestety patcha bo to chyba tak ma być, dobrze że chociaż te budki są otwarte, brakuje jeszcze dwóch par drzwi i tunelu do przebiegnięcia w 20 sekund :pechowiec:

 

Mi to nie przeszkadza. Robi wrażenie wiarygodności 

Odnośnik do komentarza
Godzinę temu, Michał_K napisał:

Uwaga dla innych, może jest na forum podobna pierdoła co ja. Podczas rzucania granatem celowałem z trzymaniem jedynie L2 i dziwiłem się dlaczego po wciśnięciu R2 granat nie leciał tam gdzie chcę. Trzeba R2 również wcisnąć i po wycelowaniu puścić, wtedy trafiamy dokładnie tam gdzie chcemy. 


No było o tym info przy pierwszej okazji ;)

Odnośnik do komentarza

To również do poprawy - rozwiązanie z innych gier typu wciśnięcie dłużej przycisku byłoby znacznie lepsze. Czasami się zastanawiam dlaczego takie rozwiązania nie są już po prostu standardem, po co twórcy bawią się jeszcze w menu przerwij filmik, zatwierdź.

 

Za to system Load Game to wzór dla innych, w zasadzie można wrócić do każdego momentu gry, fantastyczne.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Generalnie twórca gry założył sobie, że sama droga do celu będzie kwintesencją gameplayu i zrobił to perfekcyjnie. Troszkę zamota jest przy ładowaniu większej ilości surowca, przetwarzaniu itp.

Ale kiedy wyruszasz, planujesz przeprawę, zastanawiasz się nad sprzętem, plus balans pomiędzy zabieranym oporządzeniem, a towarem do odbiorców to już jest mega miodnie. 

Szedłem do stacji 

Spoiler

instytutu meteorologii i gospodarki wodnej  ;)

a tu teren różnorodny. Białe szczyty w tle, stromizna, kręte wąwozy. Idąc od drugiej strony pewnie były by inne okoliczności przyrody. Fajny patent, że generalnie nie pokonuje się / przynajmniej na etapie, gdzie jestem/ skrajnie duźych odległości. Ot, kilometr, czasem trzy, przez co gra dodaje realizmu.

Odnośnik do komentarza

Dzis po paru godzinach jazdy motorem nauczylem sie w koncu wrzucac dwojeczke.

Spoiler

Pod R3

Co za uczucie :wub:  Kazde nowe odkrycie bardzo cieszy. Dobrze, ze nigdzie nie zagladalem przed premiera gry.

 

P.S

Czemu osobista przechowalnia sie nie synchronizuje z reszta schowkow, jak w seri Resident.

Edytowane przez MEVEK
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...