Skocz do zawartości

TitanFall 2


Zeratul

Rekomendowane odpowiedzi

Po weekendzie jaki spędziłem to jedyne co bym zmienił to (ze zmian jakie są realne na tym etapie dewelopingu):

 

- wydłużył T2K

- zwiększył częstotliwość spawnowania tytanów

- przywrócił informację o pingach

Edytowane przez Zeratul
Odnośnik do komentarza

Stara wersja wystarczy, ale chyba będzie trzeba łatkę pobrać. Tutaj co konkretnie się zmieni w ten weekend: https://forums.titanfall.com/en-us/discussion/3323/titanfall-2-pre-alpha-tech-test-weekend-2-patch-update-x1-ps4

 

PS Jeśli zagra się w sobotę w godzinach 18:00-19:00 albo w niedzielę 01:00-02:00 to dostanie się emblemat do pełnej wersji.

 

2CqnmsF.jpg

Odnośnik do komentarza

Jak tam wrażenia po kolejnych testach? Coś poprawili, nowa mapka chyba jest do ogarnia

 

Nowa mapka fajna. Przypomina mi taka jedna z pierwszej czesci.. Jednak nadal boli fakt, ze na mapie biega jedynie 12 graczy. Powinno min 24. 

 

Tytany czesciej sie pojawiaja, ale nadal idzie strasznie szybko ubic. Reszta to samo. Ziew. 

Odnośnik do komentarza

Ogólnie ta gra to takie Dlc do tf1, nie widzę specjalne dużych zmian, pogralem koło 7 meczy i jakoś nie chce mi się grać.

Ilość graczy na tej becie to też trochę zart 15 k max na ps4 w wszystkich playlistach i to w weekend to chyba lekki niewypał.

 

 

Sent from my C6903 using Tapatalk

Odnośnik do komentarza

jak dla mnie mega zawod - odpalajac 1 czesc czulem ogrom wojny, AI poruszalo sie wszedze, levele byly zaprojektowane pod parkourowa swoboda ruchów, do tego wszystko wydawalo sie mega zbalansowane - Tytanami gralo sie za(pipi)iscie, czuc bylo ich integracje z lekka piechota, a teraz dostajemy gre wykastrowana ze wszystkiego co bylo fajne. Do tego 0 klimatu wojny frakcji - w jedynce juz poczatki robily wrazenie, zrzuty na pole walki, klimat wielkiej bitwy, tytany kroczace od 1 chwil, polecenia wyzszych ranga - ciagle cos sie dzialo, mimo ze mapy wydawaly sie znacznie wieksze !

No i to co pisaliscie - Tytan - Rodeo, granat, poki co - wszystko wydaje sie tak slabe, ze wole odpalic brzydsza jedynke niz bete sequela!

Edytowane przez easye
  • Plusik 3
Odnośnik do komentarza

Mam dokładnie to samo :(

 

Zagrałem dzisiaj pierwszy mecz w alphe i ręce mi opadły. Gra bardziej przypomina sequel Advanced Warfare niż Titanfalla.

Wszystkie elementy które czyniły ją unikatową zostały wywalone do kosza.

 

Brak gadających npc, unikatowych dla nich animacji (spectry mordujące gruntów itp.) Dowódców (pipi)jących nas za słaby wynik. Ogólnie w każdej bitwie w T1 miało się wrażenie że uczestniczymy w większym starciu, tutaj ta "skala" wszystkiego nie istnieje.

 

Ilość ołowiu który można przyjąć na klatę zmniejszono chyba dwukrotnie (więc przypomina tą z BO3)

 

I który idiota podjął decyzję o wywaleniu osłon dla tytanów? Przecież w 1'ce szło, dzięki dobrej strategii biegać jednym tytanem cały mecz. A tu ? 10 pocisków z magnetycznego granatnika i koniec....

Jeszcze lepszy patent jest z rodeo i odzyskaniem baterii za którą po powrocie do tytana dostajemy pełną tarczę.

giphy.gif

Śmiechu warte!

Edytowane przez Krizz
Odnośnik do komentarza

jak można aż tak zniszczyć tą serię

TĘ serię, TĘ... No i ciężko nazwać serią coś, co ma tylko jedną część póki co :)

Oglądam sobie na YT "walkthrough" (o ile można to tak nazwać) pierwszego Titanfalla od RadBrada i trochę rozumiem, na co narzekają niektórzy - to pomieszanie kampanii z multiplayerem było czymś unikalnym i fajnie nadawało głębi naszym poczynaniom online - faktycznie, za(pipi)ista sprawa.

 

Z drugiej strony TF2 ma mieć pełnoprawnego singla, więc pewnie dlatego multi jest bardziej... multiplayerowe. No i te wszystkie odprawy przed meczem w jedynce trwały strasznie długo - nie wiem, czy oczekiwanie na kolejną rozpierduchę nie wybijałoby mnie z rytmu pomiędzy meczami.

 

W sumie to jeszcze beta, więc może dorzucą te gadające głowy w okienkach i bardziej uczłowieczą te wszystkie komunikaty, ale dla mnie to detal - ważne, że gameplay jest spoko, byleby map i rzeczy do odblokowania było sporo.

Odnośnik do komentarza

Dla mnie byly przeza(pipi)iste, dodatkowo mogles wybrac inny tryb jak wyniszczenie, gdzie wstawki byly króciutkie. Zapomnialbym jeszcze o tych wszystkich przypadkowych animacjach o ktorych wspomina Krizz! To wlasnie buduje klimat! Zolnierze pomagajcy sobie na wzajem, tu ktos niesie na ramieniu kolege, przy bazie ktos kogos przeslu(pipi)e, 2 przecznice dalej jakis NPC dostaje serie w plecy i padajac jeszcze probuje jedna reka oddac strzal z karabinu - a tutaj? nawet w wyniszczeniu mamy mapke, ktora wieje nuda, AI biega w 1 miejscu, a do tego wszystkiego dostajemy Tytany na 2 strzaly.

Nie wiem skad ta hiperbola zielonych po fali hejtu, ale ja po becie wiem, ze na premiere biore Battlefielda, jezeli Tytany, to poki co tylko jednynka (no chyba, ze nagle singiel bedzie dobry).

Edytowane przez easye
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...