Skocz do zawartości

Days Gone


SzczurekPB

Rekomendowane odpowiedzi

@Fanek

 

To jeden z użytkownik Reddita i z tego, co później pisał to dałby osobście 85/100. Z kolei inny gość, który niby ma grę pisał, że żadnych większych spadków płynności nie uświadczył. Także trzeba czekać na filmik Digital Foundry, bo te opinie przed embargo biorę w spory nawias. ;)

Edytowane przez Cedric
Odnośnik do komentarza
Godzinę temu, Wredny napisał:

Wszyscy, którzy narzekają na UBI-sandboxy nie mają tu czego szukać najwyraźniej, bo znów będzie to samo pyerdolenie.
 

Ja nie mam nic do sandboxow jesli są w fajne oprawie. Far cry Primal bardzo spoko był tak samo Spider man. Marzył mi się sandbox z zombie i łykam pewnie na premiere.

Odnośnik do komentarza

Podoba mi sie bardzo ta gra po ostatnim filmiku. Juz kiedys pisalem - jak ktos napier.dala nonstop w gry ubi i potem gra w exa Sony i narzeka na ubi elementy to beka i tona hipokryzji. Ja w gry ubi nie gram albo gram raz na ruski rok to potem jak siegam po exa Sony bawie sie wybornie. Moze i jest duzo nalecialosci w tych grach z sandboksow od Francuzow ale jest to bardzo dobrze zintegrowane. I to gadanie ze kazdy ex sony wyglada i gra sie tak samo xd dla niektorzych kamera blisko postaci i wieze obserwacyjne i juz klon gry.

  • Plusik 6
  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza

Masz rację @Wredny, ale ten problem dotyczy niemal każdej gry( pewnie również Days Gone) i zawsze znajdą się dzbany którzy będą w ten sposób je krytykować. Jedni robią to dla zwykłej prowokacji, inni niestety się tacy urodzili. 

 

Najlepiej po prostu ignorować takie toksyczne jednostki, bo szkoda na nich marnować swojego czasu. Uwierz mi wiem co mówię bo w minionym roku zbyt wiele czasu zmarnowałem na próbach tłumaczenia czegoś czego druga strona w ogóle  nie miała chęci słuchać. 

Edytowane przez ASX
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Ja np często gram w gry UBI i oczywiście, że widziałem podobieństwa w takim Horizonie, ale tak jak @XM. trafnie zauważył - "jest to bardzo dobrze zintegrowane". Np takie "wieże" do synchronizacji mapy - w przygodach Aloy jest to tak zrobione, że aż mi się smutno zrobiło, gdy zaliczyłem ostatniego Tallnecka.
Wiadomo, że to sandbox, że pewne elementy będą wspólne, albo już wykorzystane w innych gierkach, ale skoro coś jest dobrze wpaswoane w całość, to po co się przypierdzielać?
Jasne, że nie będzie to nic pokroju RDRII, gdzie R* dość odważnie podszedł do tematu, wywalając tony znaczników, zastępując to naturalnością, sensownością rozwiązań i zwykłą logiką (przez co też oberwało im się od tych bardziej "hardkorowych" graczy, dla których wiele rzeczy było nudne i przykre), ale i tak mam nadzieję, że z przyjemnością będę spędzał czas w świecie Days Gone.
Wciąż nie poprawili biegania, więc pewnie ten koślawy styl będzie znakiem rozpoznawczym Deacona, a do tego ten cały HUD jakoś tak średnio mnie przekonuje, ale i tak zakup premierowy, bo to chyba najbardziej wyczekiwany tytuł tego roku dla mnie, głównie ze względu na tematykę.

Odnośnik do komentarza
33 minuty temu, Wredny napisał:

No ja również, ale piłem do tego, co się odyaniepawlało w temacie Horizona - że UBI-szajs, że wydmuszka itp. Tu będzie to samo, bo niektórzy nie potrafią oceniać całości, tylko poszczególne elementy, wywalając z równania to, co nie pasuje do ich koncepcji.
Dla mnie taki Horizon był świetnym pakietem, zawierającym wspaniałą grafikę, intrygującą historię i kapitalną główną bohaterkę, ale niektórzy olewają aspekt fabularny i piszą tylko o mapie zayebanej śmieciami, albo o zyebanej walce wręcz (choć taka była, nie przeczę).
Podobnie w The Last of Us - kapitalna całość, wreszcie gra w klimatach "zombie", którą tak samo dobrze się przeżywa, jak w nią gra (w przeciwieństwie do TWD od Telltale, gdzie było się skazanym jedynie na oglądanie), a tu jakieś pyerdolenie o "drabinach" i próba umniejszania zayebistości temu tytułowi.

Skoro niektórzy wzorem Siary (zgREDa, nie użytkownika) zatrzymali się na ośmiobitówkach i to jest dla nich wzorem zayebistego szpila, a nowe gry są dla nich puste, to jest pełno indyczych pixel-artów na rynku, więc po chooy się męczyć z czymś, do czego i tak delikwent jest nastawiony wrogo?

 

Ktoś ma inne zdanie i obraża to co ja lubię jak można!!!

Odnośnik do komentarza

- w grze jednak nie ma customizacji postaci, inna czapka może to był gift za jakąś misje

- małe hordy pojawiają się znienacka

- gunplay i ogólny dźwięk broni został poprawiony wzg tego sprzed paru miesięcy, piszą że nie ma do czego się przyczepić

- śmieszne bieganie czasami pozostało

- do sklepów poszły duże dostawy pudełek z grami tak jakby Sony było pewne swojej gry czyli dobrych recenzji

- po patchu 1.03 gra zajmuje jednak 67gb - bug fixes and localization updates

 

trololo

 

z1wxeopy4lt21.png

 

Dobra już więcej nie czytam

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Mnie wkurza dodawanie na siłę modyfikacji i zbieractwa w gierkach. W God of War jest to wciśnięte, wolałbym żeby producenci przeznaczyli ten czas na coś innego. Tak samo w Doom nie mogę mieć alternatywnego strzału tylko muszę coś znaleźć/dostać wtedy sobie ulepszę broń. Wytwarzanie w obecnych grach akcji to jest rak branży tak samo zbieractwo. Sztuczne i nudne wydłużanie gierki. To się sprawdza w RPGach ale jak to jest wciskane w grę akcji to mi się odechciewa jak to widzę. Fajnie jak chociaż na normalnym poziomie trudności można to olać. Więc dla mnie duży plus dla gierki jeśli nie ma w niej modyfikacji typu zbierz 50 tego 50 tamtego i 10 tego następnie zanieść to do jakiegoś capa a dostaniesz +2 do magazynku. 

  • Plusik 4
Odnośnik do komentarza

Wypowiedział sie jakis typ ktory gral 1h na jakims pokazie wczoraj, podkreslil ze jest graczem PC na ktorym gra w 4K:

 

Everything about this game graphically screams absolute quality and I hate to use this term but, next gen graphical prowess. To be honest, the ONLY things that I could even nitpick are explosions aren’t Just Cause big and I wish it ran in 60 FPS. That is nigh impossible with all the weather, lighting, texture work, animation and especially hordes of tweakers. This game is absolutely gorgeous.

grał na tv Sony 42"

 

7o3xm7nqlhs21.jpg

AIWEdTV.jpg

 

Hype stay with me

  • Plusik 2
  • Minusik 1
Odnośnik do komentarza
7 godzin temu, Chewie napisał:

Brak modyfikacji to szłabo, myślałem że gra będzie bardziej otwarta niż uncharted ale jak widać sony zawsze idzie w filmowe samograje byle ładnie się prezentowały na telewizorkach 4k bo gameplay i klatkaż nikogo.

 

Rozumiem że multika nie ma?

Po prostu - nie kupuj.

 

Jesteś wrogo nastawiony.

Odnośnik do komentarza
Gość aphromo
8 godzin temu, Ukukuki napisał:

Mnie wkurza dodawanie na siłę modyfikacji i zbieractwa w gierkach.

Nie wiem jak z Doomem, ale w GoW absolutnie nie poczułem aby zbieractwo było wcisniete na sile. I imo tez jakos gry mega nie wydluza. Powiem więcej, ja bym chętnie dodał nieco więcej opcji do eq.

edit - żeby nie było offtopu, musze przyznać ze czekam na gre i czas mi się dluzy, bo od DMC5 ( miałem przechodzic drugi raz na SOS, ale niestety wygląd lokacji zabil skutecznie we mnie ta chec ), tylko nadrabiam backlog. 2019 ma zdecydowanie slabsza pierwsza polowke niż poprzednie lata.

 

 

 

Edytowane przez aphromo
Odnośnik do komentarza

Od osoby, która gra na zwykłym PS4. Czy można schować mini mapę, co z pływaniemi, jak z fps i jak wygląda sprawa z historią w grze (żadnych spoilerow) . 

 

 

 

Before most of you ask, here are questions I frequently get asked and here are the answers:

  1. Can you remove the mini map: No

  2. How’s the framerate?: This is running on my ps4 slim and you can see how smooth it’s running when there are literally hundreds of zombies on screen. 30 fps.

  3. Can you swim?: No

  4. Can you rate the story?: Its a solid 9 out of 10 but I haven’t finished so from me personally it’ll be a 10 out of 10 game

 

Edytowane przez YETI
Odnośnik do komentarza

Kilka osób ukończyło już główny wątek, omijając misję poboczne, zajmuje to podobno około. 

 

30h

 

PS. Można wyłączyć cały hud. 

 

Tu jeszcze jedna osoba o fps. 

How is the performance? I found only one hiccup in terms of framerate, but nothing too major. It's the same for all games of the genre, it was the same for Assassins, Horizon and RDR.

 

 

Trochę o story, żadnych spoilerow, gość opisuje na czym skupia się gra, w którym kierunku podąża. 

 

 

 

Well its not really a zombie game as some have pointed out already. The way I approach these games is the human element. If you look at The Last of Us, Walking Dead etc... its the human element that makes the game or story more appealing. It makes you look at yourself and see if you would act the same way as they have if you were in that same situation.

 


Gameplay, story and the performances of the characters you meet is a good, not great, but good. If you are expecting something on par of LoU or Detroit in terms of story, then no, it's not as good as them. I feel that each person/gamer who tries it out, will love it for their own reasons.

I hope that makes sense and hopefully I explained it correctly without being too vague... :)

 

 

Wygląda na to, że dostaniemy bardzo solidny tytuł, dobrze się składa bo od piątku mam kilka dni wolnego :banderas:

Edytowane przez YETI
  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza
2 godziny temu, YETI napisał:

Wygląda na to, że dostaniemy bardzo solidny tytuł, dobrze się składa bo od piątku mam kilka dni wolnego :banderas:

No ja też,  to się nazywa weekend. :)

 

Obiecałem znajomym, że w sobotę pojadę choć na jeden dzień do nich na Pyrkon, ale chyba trzeba będzie zmienić te plany, bo jednak nie będę chciał robić przerwy już dzień po premierze DG.

 

Przyznam, że od roku mam umiarkowany hype. Niesławna przedwczesna prezentacja w Game Informerze sporo namieszała, ale widać, że gra zmieniła się na lepsze. Śmieszny bieg raczej pozostał, tak samo jak paskudny HUD, ale na resztę patrzę pozytywnie. 

 

Po tej grze oczekuję ubi-gierki na poziomie Horizon (najlepsza tego typu gra w tej generacji) z piękną grafiką, ale przede wszystkim liczę na historię. Jest niedoścignione The Last of Us. Jest TWD od Telltale (pierwszy sezon przede wszystkim), ale ja chcę w końcu gry z zombie w otwartym świecie, gdzie będzie mnie ciągnąć świetna fabuła i będę czuł się w tym świecie zaszczuty (tak Dying Light, patrzę na Ciebie). Nie otrzymałem czegoś takiego w tej generacji i czas najwyższy, żeby Days Gone dało radę. To sprawdzian Bend Studios i liczę, że po tej grze wystrzelą jako solidne first party studio Sony.

 

Czy dostaniemy taką grę jak piszę? Pierwsze opinie są obiecujące, trzymam kciuki do krwi.

Edytowane przez Voytec
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
3 godziny temu, YETI napisał:

Can you remove the mini map: No

 

3 godziny temu, YETI napisał:

PS. Można wyłączyć cały hud.

To nie można czy można wyłączyć mapkę?

 

 

22 godziny temu, Wredny napisał:

(takie CW np - nie kumam sensu istnienia tego działu)

Tutaj masz trafne wyjaśnienie.

W dniu 19.12.2018 o 18:52, Colin napisał:

zwierzęta trzyma się w zoo żeby po mieście nie biegały i nie srały na chodnikach. CW ma taki sam cel.

 

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...