Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

DS4 od Pro po ponad 13h gry wyskoczył komunikat o niskim poziomie baterii, po kolejnych 90min dopiero pad się wyłączył! czyli wytrzymał prawie 15h :)

Co do gwarancji na Pro jak mi powiedzieli w media expert Sony daje teraz 2 lata na konsole i 1 rok na akcesoria - pada, jest to w załaczniku pdf też na stronie me.

 

Pad naładował sie do pełna w troche ponad 1h

Sony daje rok gwarancji,a dodatkowy rok masz z tylulu rekojmi sprzedawcy.

  • Minusik 1
Odnośnik do komentarza

No masz, ale wiesz na jakich zasadach? Musisz udowodnic u rzeczoznawcy, ze w dniu zakupu towar byl wadliwy, co jest praktycznie niemozliwe i kosztowaloby pewnie wiecej niz naprawa.

 

Przez rok trwania odpowiedzialności sprzedawcy istnieje domniemanie, że stwierdzona wada lub jej przyczyna istniała już w momencie sprzedaży. Taka sytuacja ułatwia złożenie reklamacji, gdyż to przedsiębiorca musi udowodnić, że wada powstała z winy konsumenta.

W przypadku zauważenia wady w późniejszym terminie, czyli między 12. a 24. miesiącem od wydania towaru, to konsument powinien wykazać, że wada towaru istniała w momencie zakupu – np. jest wynikiem zastosowania materiałów niskiej jakości, nieprawidłowej produkcji czy też niepoprawnej instrukcji obsługi lub konserwacji. Na poparcie swoich twierdzeń może (ale nie musi) skorzystać z pomocy specjalistów, w tym z opinii i analiz niezależnychrzeczoznawców.

Edytowane przez Dave Czezky
Odnośnik do komentarza

Śmieć mi się chce jak czytam że jednemu konsola działa głośno drógi zachwala ciszę i cieszy się że trafił mu się model "lepszy?".

Ludzie chyba coś z tym nie halo jak może być taka sytuacja? co to towar takim razie od chińczyka z stadionu co można podłączyć czy działa.

Rozumiem sytuacje z 30 lat wstecz gdzie jeden kupil fiata 126 i palił 7 a drógiemu 10 litrów.

Albo jakoś produktu a zarazem kontrola jest u SONY na tak niskim poziomie że faktycznie 50/50% trafi się dobrze złożona konsola albo ktoś celowo robi z górki albo pod górkę.

Jakoś w xbox one nie spotkałem się z chodzi głośno albo cicho wszystkie mają zblizoną kulturę pracy.

Po prostu Sony dało ciała pod względem hardware w tej generacji i tyle. Wczoraj poszperałem na NeoGafie i jednemu chodzi bezszelestnie, drugiemu głośniej, trzeciemu znowu wyje. Ale też bardziej stawiałbym na kiepską jakość kontroli przy liniach produkcyjnych. Ale z tego co wiem, to Xboxy, PS-y wychodzą z jednej fabryki. Jak sie mylę to niech mnie ktoś poprawi. Tak wiec, to jest loteria. Możesz trafić na egzemplarz cichy ale jak poczytasz forum i temat awaryjności, to niektórzy zmieniali 3 razy konsolę z tego samego powodu. W końcu sie pogodzili i grają na tym, co jest. Sprawa jest prosta, jak chcesz w 100%( może nie do końca) cichego sprzętu, to bierz Xboxa S lub pakuj siano w PC, gdzie masz multum opcji wyciszania.

Odnośnik do komentarza

 

No masz, ale wiesz na jakich zasadach? Musisz udowodnic u rzeczoznawcy, ze w dniu zakupu towar byl wadliwy, co jest praktycznie niemozliwe i kosztowaloby pewnie wiecej niz naprawa.

 

Przez rok trwania odpowiedzialności sprzedawcy istnieje domniemanie, że stwierdzona wada lub jej przyczyna istniała już w momencie sprzedaży. Taka sytuacja ułatwia złożenie reklamacji, gdyż to przedsiębiorca musi udowodnić, że wada powstała z winy konsumenta.

W przypadku zauważenia wady w późniejszym terminie, czyli między 12. a 24. miesiącem od wydania towaru, to konsument powinien wykazać, że wada towaru istniała w momencie zakupu – np. jest wynikiem zastosowania materiałów niskiej jakości, nieprawidłowej produkcji czy też niepoprawnej instrukcji obsługi lub konserwacji. Na poparcie swoich twierdzeń może (ale nie musi) skorzystać z pomocy specjalistów, w tym z opinii i analiz niezależnychrzeczoznawców.

 

Nie musisz mnie uswiadamac w tej kwesti, bo dobrze wiem w jakim kraju zyje itp Napisalem tylko, ze Sony daje rok gwarancji a nie jak kolega napisal 2.

  • Minusik 1
Odnośnik do komentarza

Nie musisz mnie uswiadamac w tej kwesti, bo dobrze wiem w jakim kraju zyje itp Napisalem tylko, ze Sony daje rok gwarancji a nie jak kolega napisal 2.

Tak było do tej pory 1 rok Sony i 1 rok sklepowej, na Pro zmienili specjalnie dopytywałem w sklepie:

 

 

NASZA GWARANCJA

Zgodnie z warunkami niniejszej Ograniczonej Gwarancji, firma

Sony Mobile Communications AB, Nya Vattentornet, SE-221 88

Lund, Szwecja, lub jej bezpośredni podmiot stowarzyszony w

Państwa kraju („Sony") gwarantuje, że dany Produkt jest w

momencie jego pierwszego zakupu wolny od wad

projektowych, materiałowych oraz wad wykonawstwa.

Okres obowiązywania niniejszej Og

raniczonej Gwarancji wynosi:

-

Dla Produktów

: dwa (2) lata od daty pierwszego zakupu;

-

Dla wyposażenia dodatkowego (w tym akcesoria dostarczane

wraz z Produktem): jeden (1) rok od daty

pierwszego zakupu danego wyposażenia dodatkowego (lub od

daty zakupu produktu, w przypadku akcesoriów dostarczanych

wraz z Produktem

 

Standardowa gwarancja

Gwarancja na produkt: Konsola SONY PlayStation 4 PRO 1TB

Okres gwarancji: 24 miesiące

Miejsce realizacji:  Autoryzowany serwis producenta

 

-----

Nie wiem czy jest to tylko na Pro czy i na inne produkty Sony. W ME powiedzieli 2 lata gwarancji na konsole, 1 rok na pada, wydrukuje sobie pdf i dołacze do faktury, gdyby coś im sie kiedyś odmieniło :)

Edytowane przez Fanek
Odnośnik do komentarza

 

Nie musisz mnie uswiadamac w tej kwesti, bo dobrze wiem w jakim kraju zyje itp Napisalem tylko, ze Sony daje rok gwarancji a nie jak kolega napisal 2.

Tak było do tej pory 1 rok Sony i 1 rok sklepowej, na Pro zmienili specjalnie dopytywałem w sklepie:

NASZA GWARANCJA

Zgodnie z warunkami niniejszej Ograniczonej Gwarancji, firma

Sony Mobile Communications AB, Nya Vattentornet, SE-221 88

Lund, Szwecja, lub jej bezpośredni podmiot stowarzyszony w

Państwa kraju („Sony") gwarantuje, że dany Produkt jest w

momencie jego pierwszego zakupu wolny od wad

projektowych, materiałowych oraz wad wykonawstwa.

Okres obowiązywania niniejszej Og

raniczonej Gwarancji wynosi:

-

Dla Produktów

: dwa (2) lata od daty pierwszego zakupu;

-

Dla wyposażenia dodatkowego (w tym akcesoria dostarczane

wraz z Produktem): jeden (1) rok od daty

pierwszego zakupu danego wyposażenia dodatkowego (lub od

daty zakupu produktu, w przypadku akcesoriów dostarczanych

wraz z Produktem

Standardowa gwarancja

Gwarancja na produkt: Konsola SONY PlayStation 4 PRO 1TB

 

Okres gwarancji: 24 miesiące

Miejsce realizacji: Autoryzowany serwis producenta

 

 

 

 

-----

Nie wiem czy jest to tylko na Pro czy i na inne produkty Sony. W ME powiedzieli 2 lata gwarancji na konsole, 1 rok na pada, wydrukuje sobie pdf i dołacze do faktury, gdyby coś im sie kiedyś odmieniło :)

Dziwne, bo ja też kupiłem w me i mi powiedzieli co innego a gość wydawał się kompetentny.Szczerze wątpię, że Sony daje 2 lata, zawsze byli skapce.
Odnośnik do komentarza

Uncharted 4 czasem dropi =/ Gram sobie by sprawdzić jak HDR się spisuje (niestety średnio) i natrafiłem póki co na dwa momenty gdzie framerate leci na pysk. Te patche to naprawdę na szybko musieli robić.

Od razu najlepiej z opcją 1080p 45-60fps ponieważ Pro taką konfiguracje powinno ruszyć bez problemu.

 

Sony niech na nich naciska bo jak na razie to graczy 1080p mają daleko w (pipi)e.

 

 

Ostatnio czytałem że na dopakowanej opcji Tomb Rader w 1080p ma dużo gorszy obraz niż wersja 4k na tv 1080p.

Odnośnik do komentarza

https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/gwarancja/ Jeżeli gwarant w przypadku Sony pisze ,że daje roczną gwarancje to nie ma oczym dyskutować jeżeli gwarant nie informuje kupca o gwarancji na pismie to zawsze jest to 24 miesiące gwarancji.

 

To co napisales oczywiście jest prawdą wynikającą z przepisów prawa.Natomiast odnosząc się do Ps4 Pro (w nawiązaniu do tego co przytoczyles powyzej) wystarczy zajrzeć w kartę gwarancjyjna na stronę 36 by przekonać się na własne oczy i uszy, że Sony wyraźnie zaznacza okres gwarancyjny jako 1 rok od daty zakupu, dla tej konsoli co wyklucza jakiekolwiek spekulacje o 24 miesiącach gwarancji. Trzymajmy się tego co jest na piśmie. Oczywiście jeśli chcesz mieć dłuższy okres gwarancji to w każdym sklepie możesz go dokupić. Edytowane przez wincent19
Odnośnik do komentarza

 

https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/gwarancja/ Jeżeli gwarant w przypadku Sony pisze ,że daje roczną gwarancje to nie ma oczym dyskutować jeżeli gwarant nie informuje kupca o gwarancji na pismie to zawsze jest to 24 miesiące gwarancji.

To co napisales oczywiście jest prawdą wynikającą z przepisów prawa.Natomiast odnosząc się do Ps4 Pro (w nawiązaniu do tego co przytoczyles powyzej) wystarczy zajrzeć w kartę gwarancjyjna na stronę 36 by przekonać się na własne oczy i uszy, że Sony wyraźnie zaznacza okres gwarancyjny jako 1 rok od daty zakupu, dla tej konsoli co wyklucza jakiekolwiek spekulacje o 24 miesiącach gwarancji. Trzymajmy się tego co jest na piśmie. Oczywiście jeśli chcesz mieć dłuższy okres gwarancji to w każdym sklepie możesz go dokupić.

 

dokładnie

W Brukseli od jakiegoś czasu trwają prace ,aby wszyskie towary rtv/agd miały okres gwarancji 2 lata,ale lobby koncernów robi swoje :P

Odnośnik do komentarza

Zastanawia mnie dlaczego tak poszli na łatwiznę i zastosowali "crossfire" zamiast lepszej wydajniejszego gpu o zbliżonych osiągach. 

Każdy dobrze wie że takie rozwiązania nie są najlepsze bo puki nie wyda się łaty do gry żadna nie będzie lepiej działała czy to na pro czy nie.

Teraz użytkownicy pro muszą liczyć na dobry gest ze strony producentów.

Odnośnik do komentarza

Karta gwarancyjna która jest na stronie ME
http://www.mediaexpert.pl/temp/warranty_documents/Sony%20Warranty%20Card_Poland.pdf
 
sam się zdziwiłem że 2 lata, więc dopytałem 2 razy, gościa z obsługi i kierownika.
W(pipi)u mam, trzymam się tego co mi powiedzieli w przyszłości :)
2 lata konsola, 1 rok pad
 

NASZA GWARANCJA
Zgodnie z warunkami niniejszej Ograniczonej Gwarancji, firma
Sony Mobile Communications AB, Nya Vattentornet, SE-221 88
Lund, Szwecja, lub jej bezpośredni podmiot stowarzyszony w
Państwa kraju („Sony") gwarantuje, że dany Produkt jest w
momencie jego pierwszego zakupu wolny od wad
projektowych, materiałowych oraz wad wykonawstwa.
Okres obowiązywania niniejszej Og
raniczonej Gwarancji wynosi:
-
Dla Produktów
: dwa (2) lata od daty pierwszego zakupu;

-
Dla wyposażenia dodatkowego (w tym akcesoria dostarczane
wraz z Produktem): jeden (1) ro
k od daty
pierwszego zakupu danego wyposażenia dodatkowego (lub od
daty zakupu produktu, w przypadku akcesoriów dostarczanych
wraz z Produktem


edit: Ficuś - nie wiem może

Edytowane przez Fanek
Odnośnik do komentarza

a nie jest czasem tak ze Sony Mobile Communications International AB to inny twor i w swojej ofercie nie maja konsol playstation tylko glownie telefony i ta gwarancja owszem obowiazuje ale na inny sprzet? a konsole playstation oferuje inny oddzial hmm jakis Sony Computer Enterteiment Europe oddzial Warszawa?

Odnośnik do komentarza

Moj egzeplarz PRO to chyba najglosniejsza konsola jaka mam. Podczas grania dziala dobrze, nie wyje, ale wiatrak nawet w zwyklym menu daje dziwny rezonans na szafke rtv, wiec jak jest cisza w pokoju to troche to jednak slychac. Premierowka na 3 nozkach nie miala takiego problemu ^^. Zastanawialem sie czy nie wymienic, ale jak widze ze trafiaja sie sztuki, gdzie podczas grania w BF innym odlatuje, albo kumplowi trafila sie z nierownym podswietleniem, ktore wystaje 0,5 mm poza obudowe i majac w pamieci standard poprzednich konsol, gdzie kazda chodzila inaczej chyba odpuszcze. Nawet nie chcialoby mi sie przenosic danych po raz kolejny...

 

Sama konsola na zywo wyglada znacznie lepiej niz na zdjeciach, pierwszy raz sie spotykam z tak niefotogieniczna partia, bo jak juz znalazla sie pod telewizorem to stwierdzilem, ze w ogole nie jest brzydka.

 

BF mimo niewiele lepszego procesora dziala znacznie lepiej, obraz jest ostry jak zyleta, do tego tekstury na nawet na FullHd wygladaja duzo lepiej i jasne dropy nadal sie zdarzaja, ale zdecydowanie czesciej jest plynnie! Moze to zasluga downscallingu, ale ciezko teraz byloby mi wychwycic roznice miedzy tym, a BFem na PC z wysokimi ustawieniami.

Edytowane przez easye
Odnośnik do komentarza

 

Wzorem Titanfall 2 i Battlefield 1 zastosowano dynamiczne skalowanie rozdzielczości, zmniejszające liczbę pikseli na ekranie w problematycznych scenach w celu utrzymania płynności działania. Na Xbox One oraz na bazowym PS4 oznacza to od 960 × 1080 do pełnego HD, z dodatkowym wygładzaniem krawędzi. Na PS4 Pro zastosowano inne rozwiązanie, z szachownicowym skalowaniem od 1560p do pełnego 2160p - 4K.

Taki system się sprawdza: liczba klatek na sekundę jest stała i imponująca, nawet podczas największych scen. Co więcej, estetyka gry nadaje się do takiego skalowania idealnie. Na PS4 Pro niemal nie da się zauważyć zmiany w liczbie pikseli na ekranie, a artefakty skalowania widać jedynie na porównawczych, statycznych screenach. W ruchu nie ma żadnych problemów, a wszelkie ewentualne kłopoty skrywają się pod gęstą warstwą efektów post-processingu. Niektóre z nich generowane są nawet w natywnej rozdzielczości 4K, jak filmowe ziarno obrazu.

Na PS4 Pro, oprawa Infinite Warfare przypomina nam Ryse od studia Crytek - to nadal grafika komputerowa, ale filmowe zacięcie potęguje realizm. Oznacza to, że absolutnie proste krzywe geometryczne praktycznie nie istnieją (co utrudnia liczenie pikseli), a również tekstury nie są specjalnie ostre i pełne detali. Stabilna płynność zabawy i imponująca dyrekcja artystyczna sprawiają jednak, że nie są to minuty - światło dobrze współgra z powierzchniami, a bogate efekty post-processingu są więcej niż udane. Wygląd Infinite Warfare definiuje więc nie liczba pikseli, a przejście z PS4 na PS4 Pro to wyraźna poprawa (jak przejście z Blu-ray na UHD Blu-ray), choć rozgrywka pozostaje identyczna.

Grafika jak w Ryse i nawet jest coś o ziarnie xD

http://www.eurogamer.pl/articles/2016-11-13-digital-foundry-i-call-of-duty-infinite-warfare-w-4k-na-ps4-pro

 

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Polityka prywatności.