Skocz do zawartości

Red Dead Redemption 2


Gość Rozi

Rekomendowane odpowiedzi

Dobra, a czy tylko mnie denerwował brak jakiegokolwiek sensownego systemu zarządzania bronią? Nagromadzenie tych samych albo podobnych giwer robiło się zwyczajnie strasznie upierdliwe w dalszej części gry. Dodatkowo życie utrudniało to automatyczne odkładanie broni przez bohatera podczas dłuższej jazdy. Akurat jak np. przydałby się mały sztucer na wypatrzonego prima sort królika, to pan kowboj pukawkę wsadził w kaburę - więc wskakujesz znowu w to cholerne menu, przewalasz się przez cały arsenał, żeby ostatecznie spocony od nerwów palec ześlizgnął się z przycisku, a koń wdeptał futrzaka w ziemie... Już srał pies, że nie pomyślano o jakiejś obozowej skrytce, gdzie można by odłożyć niepotrzebny złom, ale żeby nie dać możliwości jego sprzedania albo chociaż wywalenia? Oczywiście gra życia, ale mimo wszystko mało co mnie w niej tak wkur***ło.

Odnośnik do komentarza

W którymś paczu właśnie wporwadzono skrytke i możesz odłożyć bronie których nie używasz więc jeden problem z głowy. Mnie zawsze wkurzało że na misjach dają jakieś przypisane z góry bronie jak schodzisz z konia nawet jak ich nie wybierałeś. Tak samo masz założony Karabin na pleckach ale Arthur po chwili wsadza go w juki. Dziwnie to wygląda jak potem schodzisz z kobyły i karabin magicznie się pojawia na plecach

  • This 1
Odnośnik do komentarza
18 minut temu, KrYcHu_89 napisał:

Ktoś się orientuje, jak wersja PC na dzisiaj? Wspiera to w ogóle 60 FPS/120 FPS i jakieś rzeczy typu ultrawide itp.?

 

Bo na konsolach to wiem, że oczywiście wielki R olał temat. 

 

A czemu miałoby nie być na PC 60/120 fps? Działa wszystko normalnie, jest DLSS, UW (do cutscenek jest fix), 2 mody na poprawienie ragdolla/animacji śmierci/gore i jest bajka. Z tymi modami w żadnej gierce się nie postrzelasz z AI tak jak tutaj, to jak reagują na strzały, ilość animacji, cieknąca krew, różne rodzaje reakcji w zależności od miejsca trafienia, lecące części ciała. No i jest świetny nowy mod graficzny Vestalgia.

 

 

 

  • Plusik 1
  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...

Gra ukończona, 91h, ogrywana na ONE X. Nie wiem dlaczego tak długo zwlekałem ale tak jakoś wyszło... Gra cudowna, niesamowite przeżycie, finał z łzą w oku... Ehhh :(

Dla mnie jeden minus to te "ogwiazdkowanie" jakości skór zwierząt - raczej wolałbym aby jeszcze utrudnić polowanie niż to co jest obecnie. Niesamowicie irytuje gdy zły strzał powoduje obniżenie jakości skóry czy losowe wyczekiwanie na zwierzaka z 3-ma gwiazdkami.

 

Pobiegałem w Epilogu nieco po tej pustynnej mapie (poniżej Black Water) i tam w sumie... nic nie ma. Olać to czy tam coś ciekawego jeszcze mnie czeka po zakończeniu gry?

Edytowane przez siudym
  • Lubię! 1
Odnośnik do komentarza
W dniu 8.12.2023 o 00:58, siudym napisał:

Olać to czy tam coś ciekawego jeszcze mnie czeka po zakończeniu gry?


Jest tam parę zdarzeń losowych, legendarne zwierzęta, kryjówki gangów czy ukrytych scenek 

Spoiler

Jak gość kopiący groby koło kościoła, co może być mrugnięciem oka do Undead Nightmare 

 

Warto też odwiedzić szeryfa w Tumbleweed, bo fajne są tam scenki.

 

Specjalnie dużo zawartości tam niestety nie ma. W głównej mapie wciąż po 200h odkrywam sekrety i nowe rozmowy. 

Odnośnik do komentarza
  • 3 miesiące temu...
  • 5 tygodni później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...