Opublikowano 24 czerwca 20204 l Za granicą na elementy platformowe Doom Eternal mówią jump puzzle więc z mevkiem nie jest chyba jeszcze tak najgorzej.
Opublikowano 24 czerwca 20204 l Muszę przyznać że ten motyw z odsłoniętymi spoilerami jak się strona wczytuję jest świetny ....no (pipi)a
Opublikowano 24 czerwca 20204 l to wspaniałe AI, wystarczy jeden nabój a reszta typków leci jak po sznurku, żeby dostać kose Edytowane 24 czerwca 20204 l przez Shen
Opublikowano 24 czerwca 20204 l 20 minut temu, Shen napisał: to wspaniałe AI, wystarczy jeden nabój a reszta typków leci jak po sznurku, żeby dostać kose Hehe miałem w tej lokacji identyczna sytuacje. Odnosnie zagadek, wystarczylby poziom pierwszego Residenta, ale nawet to to za dużo dla typowego Januasza, bo ten by sie zacial i nie wrocil od gry nigdy. Ta zagadka z haslem w laboratorium byla w sam raz.
Opublikowano 24 czerwca 20204 l 56 minut temu, blantman napisał: Może przy 2 czy 3 sejfach trzeba było pokombinować z kodem a reszta to notatki. Wiem bo mam trofik za wszystkie sejfy. Trudno je pominąć i jak już jestem przy sejfie to wiem że mam szukać w pobliżu jakiejś notatki albo z kodem albo ze wskazówką. No ale co się dziwicie jak tu ktoś zachwalał zagadki w spider manie Chyba niektórzy nigdy nie grali w przygodówki z lat 90'tych tam to były ZAGADKI. Czasem tak po(pipi)one że bez poradnika nie dało rady dalej. Pamiętam jak w tamtych latach w dobie przed netem sdi czekało się na pomocną dłoń czy inny kącik z poradami w gazetach. Albo na giełdzie wymieniało się info o gierce. Czasem ziomuś pomógł mi z czymś a czasem ja miałem info dla niego. Ehhh dobre czasy. A teraz ludzie wszystko z poradnikami i youtube przechodzą. Więc tracą zdolność do logicznego myślenia i samemu dochodzenia nawet do najprostszych wniosków. Jest nawet gorzej niektórzy młodzi ludzie jakich poznałem u siebie w pracy (szczególnie praktykanci - studenci i z technikum) nie umieją wyszukiwać właściwych informacji w necie xD Pamietam zagadkę z pianinem w SH. 4 dni rysowałem na kartce klucz ptaków żeby skumać jak ma isc. Satysfakcja max!!! A teraz w każdej grze rozwiązanie jest obok.
Opublikowano 24 czerwca 20204 l Nie w każdej, po prostu gracie w takie gry w których nie ma co liczyć na prawdziwe zagadki Edytowane 24 czerwca 20204 l przez ASX
Opublikowano 24 czerwca 20204 l Rozumiem, że jak gra nie zatrzyma mnie na 4 dni to znaczy że nie ma zagadek?
Opublikowano 24 czerwca 20204 l 6 minut temu, ListuniO napisał: Pamietam zagadkę z pianinem w SH. 4 dni rysowałem na kartce klucz ptaków żeby skumać jak ma isc. Satysfakcja max!!! A teraz w każdej grze rozwiązanie jest obok. Czy cicha melodia z RE, człowiek, aż cieszył japę, gdy wpadł na coś, gdy miał naście lat.
Opublikowano 24 czerwca 20204 l 12 minut temu, ListuniO napisał: Pamietam zagadkę z pianinem w SH. 4 dni rysowałem na kartce klucz ptaków żeby skumać jak ma isc. Satysfakcja max!!! A teraz w każdej grze rozwiązanie jest obok. Najbardziej przehajpowana zagadka w grach ever. 10 minut i po robocie.
Opublikowano 24 czerwca 20204 l Może jak ktoś zna się na ptakach i ich nazwy własne po angielsku. Dla mnie jako 15-sto latka zajęło nieco dłużej aby to rozgryźć.
Opublikowano 24 czerwca 20204 l 2 minuty temu, XM. napisał: Najbardziej przehajpowana zagadka w grach ever. 10 minut i po robocie.
Opublikowano 24 czerwca 20204 l Godzinę temu, maciucha napisał: jezu przypomnijcie sobie jak mevek wygląda i przestańcie się nad nim znęcać No na finaliste 1 z 10 to nie wygląda
Opublikowano 24 czerwca 20204 l No bez przesady z tymi nazwami. Dove, pelican, swan, crow chyba znaliscie po angielskim w podstawowce. Trudnosc polegala na przypisaniu klawisza do dzwieku. Ja do dzis nie wiem z kokei jak sie rozwiazuje zagadle z tabliczkami z alicji. Dalem je po kolei jak szla historia. Szekspir? Downpour? Nie jestem pewien.
Opublikowano 24 czerwca 20204 l 18 minut temu, XM. napisał: Najbardziej przehajpowana zagadka w grach ever. 10 minut i po robocie. Akurat SH 1 i 2 miały świetnie zrobione zagadki. Trudne, ale logiczne i satysfakcjonujące. A jak komuś mało to polecam zagadkę w bibliotece z SH3 na hardzie (Szekspir) Edytowane 24 czerwca 20204 l przez Josh
Opublikowano 24 czerwca 20204 l Ogólnie nie lubię w grach utykać na "zagadkach" bo spada wtedy tempo. Niestety to juz nie ta cierpliwość i dyspozycyjność czasu co kiedyś. Ale takie tomb raiderowe proste puzzle to zawsze z chęcią (ustaw snop światła za pomocą luster, wskocz gdzies by pociągnąć wajchę itp).
Opublikowano 24 czerwca 20204 l Da się zrobić w miarę prostą, acz satysfakcjonującą zagadkę, nie chodzi tylko o poziom trudności, a o pomysł. Przypomniało mi się, gdy trzeba było użyć w Splinter Cell termowizjera na panelu z przyciskami, zaraz po tym jak żołnierz otworzył drzwi. I po kolorach od ciepła wcisnąć odpowiednią kombinację :). Edytowane 24 czerwca 20204 l przez zdrowywariat
Opublikowano 24 czerwca 20204 l 5 minut temu, _Red_ napisał: Ogólnie nie lubię w grach utykać na "zagadkach" bo spada wtedy tempo. Niestety to juz nie ta cierpliwość i dyspozycyjność czasu co kiedyś. Ale takie tomb raiderowe proste puzzle to zawsze z chęcią (ustaw snop światła za pomocą luster, wskocz gdzies by pociągnąć wajchę itp). No wlasnie o tym mowa przeciez nie mozna byc deklem zeby wymagac zeby w liniowej grze przygodowej byly puzzle jak z silent hilla. No ale wydaje mi sie ze w tlou1 troche lepiej to wygladalo. Byly proste no ale cos tam trzeba bylo pomyslec tak w dwojce to wyglada jak dla retarda. No kurła wchodzisz do lokacji i widzisz drzwi zastawione smietnikiem na ktorym z 10m pojawia sie ikonka ze co z nim trzeba zrobic Nie zeby to byla jakas wielka wada bo nie o to w tlou2 chodzi no ale jednak widac uklon w strone januszowego konsumenta z gładkimi zwojami Edytowane 24 czerwca 20204 l przez kanabis
Opublikowano 24 czerwca 20204 l 2 minuty temu, kanabis napisał: No wlasnie o tym mowa przeciez nie mozna byc deklem zeby wymagac zeby w liniowej grze przygodowej byly puzzle jak z silent hilla. No ale wydaje mi sie ze w tlou1 troche lepiej to wygladalo. Byly proste no ale cos tam trzeba bylo pomyslec tak w dwojce to wyglada jak dla retarda. No kurła wchodzisz do lokacji i widzisz drzwi zastawione smietnikiem na ktorym z 10m pojawia sie ikonka ze co z nim trzeba zrobic Nie zeby to byla jakas wielka wada bo nie o to w tlou2 chodzi no ale jednak widac uklon w strone januszowego konsumenta z gładkimi zwojami Nie no sh i tlou maja wiele wspólnego. SH tez miał sporo akcji w sobie wiec sorry ale bardziej hardcorowe zagadki w tlou spokojnie mogły by być. 28 minut temu, Dr.Czekolada napisał: Rozumiem, że jak gra nie zatrzyma mnie na 4 dni to znaczy że nie ma zagadek? Zle rozumiesz
Opublikowano 24 czerwca 20204 l Teraz, ListuniO napisał: Nie no sh i tlou maja wiele wspólnego. SH tez miał sporo akcji w sobie wiec sorry ale bardziej hardcorowe zagadki w tlou spokojnie mogły by być. Szczególnie, że teraz są inne czasy, i kto się zatnie może se wejść na youtube, dawniej nie było takiej możliwości, a zagadki dawały radę.
Opublikowano 24 czerwca 20204 l W latach 90' bez dostępu do neta. To było męczenie materiału. Godziny szukania rozwązania, lub niekończące się powtarzania levelu. A teraz - w chwili słabości ręka sama sięga po telefon z błękitną wróżką znającą każdą odpowiedź na każde pytanie o każdej porze dnia i nocy niczym... Spoiler
Opublikowano 24 czerwca 20204 l Co do sejfów to jak nie chce sie komuś szukać kodu to każdy można otworzyć na słuch.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.