Opublikowano 29 października 20213 l o nie klasycznego Craiga zabrali, ciekawe czy będzie easter egg z nim w HI Edytowane 29 października 20213 l przez Daddy
Opublikowano 29 października 20213 l "in-engine character renders" porównywać do tego jak wygląda w gameplayu...
Opublikowano 29 października 20213 l Autor wiadomo że render in engine, ale i tak widać znaczną poprawę, lepsze shadery, textury, dodali mu włosy i brodę, a największą różnicę pomiędzy ostatnim gameplayem a tym sprzed roku robi fakt że nareszcie przeciwnicy mają animowane twarze. Swoją drogą drama o Craiga zawsze była dla mnie przesadzona, bo oprawa graficzna w Halo Infinite miała moim zdaniem znacznie większe problemy (jak np. doczytujące się na naszych oczach elementy otoczenia, nieistniejące shadery przez co wszystko wyglądało plastikowo, nieistniejące skyboxy, słabe oświetlenie), niż twarz jednego z randomowych przeciwników, których w grze spotkamy setki albo tysiące. No ale że go poprawili. BTW 2 nowe screenshoty i znowu ta sama lokacja z innego ujęcia xd
Opublikowano 29 października 20213 l A wiadomo czy w grze będą Proteanie z Halo 4 i 5? Mam nadzieję, że ich nie poświęcili. Wystarczy, że pozostali przeciwnicy zaliczyli w dużej mierze regres jeśli chodzi o design.
Opublikowano 29 października 20213 l Autor Nic o nich nie wiadomo, co prawda z ostatnio opublikowanego wywiadu wynika, że wciąż nie widzieliśmy wszystkich przeciwników, ale szczerze mówiąc nie liczyłbym na powrót prometean. Bo powszechnie uważa się ich za najgorszych przeciwników w serii i prawie nikt za nimi nie tęskni. No chyba że 343 postanowiło ich mocno przebudować... nie wiem.
Opublikowano 29 października 20213 l Tylko że prometeanie wnieśli jakąś nowość do serii, a skoro to jest kontynuacja Halo 5 to nie powinni porzucać tej rasy bez wyjaśnienia co się z nimi stało.
Opublikowano 29 października 20213 l Akurat design postaci czy bronie to właśnie najbardziej mi się podobało proteanie. Bo te krasnale czy przerośnięte jaszczurki bez ogona w kaskach to
Opublikowano 29 października 20213 l Autor Nie no panowie bądźmy poważni, te robociki to najgorsze co przytrafiło się serii od początku jej istnienia. Mieli przekomplikowany design, walka z nimi nigdy nie dawały tyle frajdy co z innymi przeciwnikami, a ich bronie w większości stanowiły kopie broni UNSC i Covenant. Pewnie jakoś wyjaśnią ich brak, bo w kilku ujęciach w ostatnim filmiku widać powalonego i zniszczonego Strażnika, ale główną role na pewno odegrają Banished, bo to po prostu znacznie bardziej interesujący przeciwnicy, mimo iż pojawili się tylko w Halo Wars 2.
Opublikowano 29 października 20213 l Na ten moment można śmiało już powiedzieć, że Infinite > 4 > 5 i to srogo. A ta rasa wyżej to tragedia.
Opublikowano 29 października 20213 l Prometeanie mieli bardzo spoko design. Do tego kapitalnie animowane bronie. Jak w Infinite nie będzie żadnej nowej rasy tylko 3 nowych przeciwników na krzyż, to żenada jak na 7 lat produkcji. Ile można klepać tych samych przeciwników w innych zbrojach. Edytowane 29 października 20213 l przez SnoD
Opublikowano 30 października 20213 l Autor Lumu to nazwa kodowa Halo Infinite w Microsoft Store, więc chyba niedługo szykują się zapowiedzi
Opublikowano 1 listopada 20213 l Przecież to Infinite to będzie mega sztos. Nie dość, że hołdują setiting Combat Evolved, to jeszcze Chief jak wyjęty z klasyka. Już widzę tą ostrość i wydajność na XSX.
Opublikowano 1 listopada 20213 l Zacne wyjaśnienie tych płaczących streamerów z Twitcha a propos braku BR w Halo:I.
Opublikowano 1 listopada 20213 l Kolejna mapa jak z edytora. Gdzie mapy na statkach i konstrukcjach obcych?
Opublikowano 1 listopada 20213 l Autor IGN ma ekskluzywność na wszystkie materiały przedpremierowe. Grali już na nowych mapach multi i singla więc można się spodziewac wielu materiałów w najbliższych tygodniach
Opublikowano 2 listopada 20213 l Typ macha rękami, bo stracił głos w walce. Ktoś wytłumaczy jakiś głębszy sens takiej "reklamy", czy ot pierdolenie dla pierdolenia?
Opublikowano 2 listopada 20213 l Autor ot po prostu prosta historia, która pokazuje ludzką stronę wojny. Mi się podoba, bo mocno nawiązuje do kampanii marketingowej BELIEVE poprzedzającą premierę Halo 3, która też skupiała się na tego typu osobistych historiach i która do dziś jest dla mnie najlepszą akcją marketingową przed związaną z grami.
Opublikowano 2 listopada 20213 l Nie czujesz tych emocji? Zobacz sobie komentarze na YT xd Marketingowo elegancko zagrali na graczach mocno jarających się uniwersum Halo.
Opublikowano 2 listopada 20213 l Przy następnej części jak nie będzie kuli u nogi w postaci konsoli z 1.3tfl, to będzie lepiej.
Opublikowano 2 listopada 20213 l 3 godziny temu, Figuś napisał: To jest słabe. Pewnie budżetu nie ma na marketing bo poszedł w grafikę. Kiedyś robili lepsze kampanie: https://www.youtube.com/watch?v=wjamhIPVvnI Edytowane 2 listopada 20213 l przez devilbot
Opublikowano 2 listopada 20213 l Tych trailerów do premiery jeszcze będzie sporo a ten nawet spoko, fajna muzyka
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.