Opublikowano 27 kwietnia 20195 l Zayebiście dawno nie grałem w żadne post-apo z zombie.... A nie, czekaj...
Opublikowano 27 kwietnia 20195 l Jakiś czas temu ograłem Dying light i musze powiedzieć, że w solo grało mi się bardzo dobrze, a w coopie ta gra błyszczy. Wszystkie (chyba?) misje fabularne można zrobić w coopie. Do tego klimat jedynki był świetny, te ambięty przygrywające delikatnie w tle robily klimat, a noc w tej grze to jak jesteś na początku golasem to pewna śmierć. Dwójeczkę biorę na premierę, bo będzie z kim grać w coopie, pure fun onine
Opublikowano 27 kwietnia 20195 l 1 godzinę temu, Wredny napisał: Zayebiście dawno nie grałem w żadne post-apo z zombie.... A nie, czekaj... Z tym, że ta będzie fajna
Opublikowano 27 kwietnia 20195 l No tego właśnie oczekuję - jedyneczka to do czasu DG moja ulubiona gierka w tych klimatach, więc ciekaw jestem, jak te wszystkie zmiany wpłyną na mój odbiór DL2.
Opublikowano 27 kwietnia 20195 l Takie Dying Light 2 już bym przytulił z nową generacją konsol. Tak jak to zrobili, że już nie było sensu wypuszczać pierwszą część na poprzedniej generacji, bo konsole niedomagały. Edytowane 27 kwietnia 20195 l przez Faka
Opublikowano 27 kwietnia 20195 l Tylko, że pierwszy DL wyszedł kiedy nowe konsole były na rynku ponad rok. Teraz to maksymalnie pierwszy kwartał 2020.
Opublikowano 27 kwietnia 20195 l Spokojnie mogą jeszcze wydawać na obecnej. Zwłaszcza, że nie celują w rozdziałkę tylko szybkość. A na next-genach i tak się pojawi z czasem.
Opublikowano 27 kwietnia 20195 l Jedyneczka weszła mi bardzo miło i chyba faktycznie do niej powrócę niedługo bo grałem już dawno, a z przyjemnością pobiegam po mieście z zombiakami. Ale nocą było grubo
Opublikowano 27 kwietnia 20195 l Ja sie tylko obawiam tego podzialu dzien - ludzie, noc - zombie. Mam nadzieje, ze to dobrze siądzie. Edytowane 27 kwietnia 20195 l przez XM.
Opublikowano 28 kwietnia 20195 l Same here. Zabawa (już po wielu godzinach) z gromadami zgnilców w dzień sprawiała radość, a nocą to był survival. Też boję się czy ta zmiana podejdzie.
Opublikowano 28 kwietnia 20195 l No to teraz survival będzie o każdej porze, bo jeśli ludzie będą tak upierdliwi, jak ci z jedynki, to zwykłe yebanie maczetami nie wystarczy - być może będzie większy nacisk na broń palną w tej odsłonie
Opublikowano 28 kwietnia 20195 l Ja mam tylko nadzieję, że tym razem w końcu zrobią dobre strzelanie z łuku bo to co było w jedynce to istna padaka. Dobrej walki z łukiem mi brakowało w tej grze, żeby rozgrywkę jeszcze bardziej urozmaicić.
Opublikowano 28 kwietnia 20195 l Fak, to ja nawet nie wiedziałem o łuku w DL - pewnie w The Following, do którego nie dotarłem...
Opublikowano 28 kwietnia 20195 l Jakoś nie chce mi się wierzyć, że od samego początku - chyba dorzucili go z jakimś DLC, bo spędziłem tam masę czasu i mimo preferowanie broni białej, na pewno chociaż sprawdziłbym łuk, gdybym sie na niego natknął.
Opublikowano 28 kwietnia 20195 l Pamiętam, że w Bozak Horde chyba się jakiś dostawało, ale wtedy zajmowałem się czasówkami i zupełnie olałem temat. Widzę teraz po tym linku, że normalnie w podstawce też jest jakiś łuk - za 9. poziom Survivora - chyba faktycznie słabo grałem i możliwe, że nie osiągnąłem takiego levelu
Opublikowano 29 kwietnia 20195 l Fakt tez nie pamiętam, ale fajnie się leszczy załatwiało z buta po prostu
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.