Skocz do zawartości

Devil May Cry 5


Frantik

Rekomendowane odpowiedzi

Yyy, to mieli wymienne Devil Armsy i motocykl, V i jego moveset itp. ? Nie przesadzajcie w drugą stronę - nie machnęli tego w tydzień.

Absolutnie nie mówię, że sprzedaż jest słaba, jednakowoż nie ma co snuć mocarstwowych planów odnośnie przyszłości serii - będzie tak jak zawsze, klepną sobie Special Edition z zawartością która już jest ( chyba Capcom wykalkulowało, że bardziej im się opłaca wrzucić to do SE, bo unikną internetowej burzy, i będzie można mydlić oczy, że to nowa edycja, a nie remaster ), później nowa część, ewentualnie remake np. trójeczki na szybko.

 

 

edit - a co ja bym chciał,  to crossover uniwersum Devil May Cry i Hellsinga:obama:

Edytowane przez aph
Odnośnik do komentarza
15 minut temu, Bzduras napisał:

O ile Nero ma sporo ruchów z czwórki tak Dante? Sporo nowości dorzucili, bez przesady z tym gotowym systemem.

Idąc tą logiką przy Ninja Gaiden 2 i Bayonetta 2 też mieli gotowy system walki :xboss::reggie:

Jest tona making offu na YT widać, że włożyłi w ten projekt dużo miłości.

 

Special Edition pewnie kiedyś machną, na SE trójki i czwórki wiele lat czekaliśmy.

Na razie Capcom rzeźbi trójkę na switcha z możliwością przełączania styli w locie.

 

Edytowane przez Dr.Czekolada
Odnośnik do komentarza

Trochę się podpalam, ale wiadomo - DMC5 to jest gierka zrobiona z miłością, troską i zalotnie trącająca dzyndzla grającemu. Jeszcze do tego mody na pcmr - turbo, skiny, coopik w BP, a wszystko na silniku zoptymalizowanym tak, że obciąża sprzęt nie bardziej niż gierki z X360 :banderas: 

Odnośnik do komentarza
  • 5 tygodni później...

Jak dla mnie ta część jest nędzna. Dotarłem do "kapelusza" i mój żenadometr przekroczył skalę, a myślałem że trójki nic nie pobije w tej materii. Niesamowicie irytuje mnie skakanie po wydarzeniach w czasie, rozbicie narracji na kilka postaci, przekombinowany i toporny system walki, upgrade'y zrobione pod przeklęte mikro-transakcje, aberracja chromatyczna, darcie mordy pełniące rolę soundtracka i animacje menu/eventów których nie można pominąć. Jeszcze się przemorduję bo nie wierzę aby ta gra była aż tak zła, ale póki co to jak dla mnie 4/10. Do świetnej jedynki lata świetlne. :(

Edytowane przez Berion
  • Haha 2
  • Minusik 7
Odnośnik do komentarza
7 godzin temu, Berion napisał:

Jak dla mnie ta część jest nędzna. Dotarłem do "kapelusza" i mój żenadometr przekroczył skalę, a myślałem że trójki nic nie pobije w tej materii. Niesamowicie irytuje mnie skakanie po wydarzeniach w czasie, rozbicie narracji na kilka postaci, przekombinowany i toporny system walki, upgrade'y zrobione pod przeklęte mikro-transakcje, aberracja chromatyczna, darcie mordy pełniące rolę soundtracka i animacje menu/eventów których nie można pominąć. Jeszcze się przemorduję bo nie wierzę aby ta gra była aż tak zła, ale póki co to jak dla mnie 4/10. Do świetnej jedynki lata świetlne. :(

Narzekanie w stylu " kupiłem symulator farmy, miałem nadzieję na epickie bitwy- 2/10 nie dla mnie".

Odnośnik do komentarza

Nie wiem czy bardziej "flexible", ale nie wymuszał na mnie używania technik, których nie lubię. System był prosty i podtrzymywanie S było przyjemne. Tutaj jest kilka postaci, z czego dwóch nie lubię, każdą gra się inaczej i każda ma beznadziejne oprzyciskowanie (co to w ogóle za moda teraz w grach, na duety/tercety, co-opy, na jakieś idiotyczne rozmowy między nimi, na przeszkadzanie graczowi w graniu...). Poniekąd więc przyznam pierwszy raz rację @20inchDT, takiego DMC oczekuję, takiego jak dawniej.

Edytowane przez Berion
  • Minusik 2
Odnośnik do komentarza
12 godzin temu, Berion napisał:

@Nyu Skończyłem raz i wykupiłem sumarycznie jakieś 25% skilli (nie licząc tych za 3 miliony...). Wcale nie są pod MTX...

Są pod progresję, tak samo po skończeniu gry odblokowujesz dopiero jeden z głównych ataków, żeby mieć zachętę na następny poziom trudności. Po skończeniu gry 2 razy masz generalnie większość lub wszystkie ciosy i jest to tak rozłożone, byś nauczył się większości pod ostatni poziom trudności. Tylko 3 umiejętności wymagają dużo orbów (taunty) i sa po pierwsze najmniej potrzebne, po drugie są nagrodą dla wytrwałych za granie w hói, po trzecie od używania Fausta raz na czas samo tyle wpada + Blood Palace. Nic tu nie jest pod MTX, w jedynce po jednym przejściu też masz wykupioną max połowę skilli, w dwójce to samo, w trójce i czwórce mniej więcej tak samo jak w piątce, a wtedy nie było mikro. Przykro mi, zwyczajnie nie masz racji i nie rozumiesz pacingu gry i staranności jaką włożono, by gracz miał czas i ochotę na włączanie do walki nowych ciosów.

  • Plusik 5
  • Lubię! 1
Odnośnik do komentarza
  • 4 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...