Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 973
  • Wyświetleń 138,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • SunaGuidesPL
    SunaGuidesPL

    Udało mi się pokonać wszystkich boss(ów) w Nioh 2 bez obrażeń (poza dwoma z Bety - zrobiłem zresztą do nich poradniki i trochę bez sensu to powtarzać), bez Gnuśności, bez umiejętności Yokai czy bez wz

  • Skończyłem grę. Ostatnie 2 misje po prostu za(pipi)iste ( )   Widoki to jedno w jednej z tych misji ale wyzwanie i powrót starych znajomych perfect. Ja nie mam nic do recyklingu jeżel

  • Jest gameplay, wygląda jak dodatek do jedynki, ale i tak zapewne będzie grane.   

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Po zagraniu w demu mogę potwierdzić - preorder nie ulega anulowaniu :) 

 

EDIT: Jest wiele nowych elementów, których chyba nie do końca rozumiem, ale na wszystko przyjdzie czas.

Edytowane przez Sobies

Opublikowano

Mam podobnie jednak razi brak Williama i grafika gorsza od jedynki. 

Opublikowano

Jak ci go brakuje, to zawsze możesz wrzucić na postać jego skina.

Opublikowano

Po ograniu dema moje mocno subiektywne spostrzeżenia:
Zmiany na plus w stosunku do N1:
- more weapons = more fun. Kosa daje radę, ma fajny moveset i nieźle radzi sobie w temacie wyjaśniania kilku petentów jednocześnie. W kontekście crowd control niby podobna do odachi, ale jednak wydaje się być znacznie bardziej uniwersalna. Topory jakoś mi niespecjalnie siadły, kwestia gustu. W DLC pewnie wpadnie jeszcze 1-2 dodatkowe typy broni, więc powodów do narzekań tu pewnie nie będzie.
- zmiany w zachowaniu przeciwników. Widać to zwłaszcza w przypadku Yokai, które teraz mają większy wachlarz zagrań i są znacznie dynamiczniejsze w porówaniu do potworów z jedynki.

- więcej kombinacji (nie mam złudzeń, że w pełnej wersji będzie to jeszcze bardziej rozbudowane) w temacie buildów, co związane jest m.in. z możliwością zamiany w Yokai oraz korzystania z ich specjalnych umiejętności.

- wydaje mi się, że mocnemu przemodelowaniu uległo drzewko umiejętności - w sensie nie tyle same rodzaje skillów, ale ich dostępność. Generalnie odnoszę wrażenie, że teraz o wiele szybciej możliwe jest uzyskanie dostępu do wielu istotnych umiejętności, dzięki czemu w miarę prędko będzie można tworzyć sobie jakieś tam wstępne buildy postaci.

 

Na minus:

- grafika mam wrażenie jakby nieco słabsza. W pierwszej lokacji kilka razy trafiły mi się momenty ze spóźnionym wczytywaniem tekstur - mam nadzieję że w fullu takich problemów nie będzie.
- muzyka, a przynajmniej te kawałki które są w demie do pięt nie dorastają utworom z N1.

 

Rewolucji tu raczej nie będzie, ale myślę że fani poprzedniej części się na N2 nie zawiodą. Oby tylko DLC wydali w jednym pakiecie, a nie rozbili premierę trzech dodatków w czasie.

Opublikowano
1 godzinę temu, columbo napisał:

Oby tylko DLC wydali w jednym pakiecie, a nie rozbili premierę trzech dodatków w czasie.


W edycji specjalnej znajduje się season pass, co może oznaczać kilka rozbitych dodatków.

Opublikowano

jakas (pipi)ka do odblokowania w fullu za skonczenie tego dema ? ekskluzywana ? 

Opublikowano

Jakaś odznaka mi się odblokowała do pobrania z psstore. Chust wie, do czego to będzie służyć.

Opublikowano

Mam platynę w pierwszej części i uwielbiam ten tytuł, ale muszę przyznać, że w trwającym demie nie pokonałem nawet pierwszego bossa :D:D 

 

Wiem, że jest banalny ponieważ ma ograniczony moveset, ale coś jednak zawsze mi przeszkadzało. Paradoksalnie mam wrażenie, że osoby ograne w pierwszej części mają trudniej przestawić się do dwójki. Największą nowością są nowe ruchy w formie yokai (w szczególności R2 + O). Na początku w ogóle nie umiałem tego używać i jak przeczytałem na spokojnie podpowiedzi w grze zacząłem z premedytacją używać tej kombinacji, aby w końcu zrozumieć... i wtedy muszę przyznać, że jest to baaardzo OP ruch. Praktycznie każdy atak jest do zablokowania co w mojej ocenie jest bardzo przegięte :P

 

Ale co z tego jak i tak pierwszego bossa nie pokonałem. Jest mi strasznie wstyd, ale gra wchodzi w dzień premiery bez zastanowienia - jeszcze 12 dni :)

Opublikowano

Też mam takie wrażenie, że R2 + O jest bardzo mocne. Zrobiłem ponad 20 podejść do pierwszego bossa bez używania tego ruchu. Jak tylko zacząłem go używać, to padł za 2 razem. Nagle się okazało, że mogę wyprzedić jego ataki i je przerywać. Jakoś specjalnie nie dbałem o timing, trochę na pałę, a jednak bardzo skutecznie zadziałało.

Opublikowano

Pograłem chwile i jest ok, ale bez rewelacji. Brakuje Williama no i grafika jest wyraźnie gorsza od jedynki.

Co by jednak więcej nie gadać czekam na fulla bo jedynka to top 3 tej generacji dla mnie.

Opublikowano

Model Williama można odblokować za posiadanie save'a z pierwszej części na dysku. Zawsze coś.

Opublikowano
W dniu 28.02.2020 o 13:29, mario10 napisał:

Daj znać jak coś ograsz jak wrażenia

nie mialem czasu w weekend na powazne giercowanie. Pobawilem sie doslownie 20 miutu przy dwoch pierwszych kapliczkach. Od zapowiedzi na granie Yokai mialem takie meh (osobiscie wolalbym kontynowanie watku Williama) no ale jak siadlo r2+o z finisherem to zmienilem zdanie xD Im wiecej mozliwosci na kontrowanie przeciwnikow tym lepiej. Wiem ze jak komus podobala sie jedynka to i dwojka siadzie. Bardzo mi przypadla do gustu kosa. 

Opublikowano

Nowe bronię na duży plus, na 90% będę biegał z kosą i toporkami. Katana tym razem na ławce rezerwowych. Fajnie przemeblowali zdobywanie nowych skilli. Działa to na takiej samej zasadzie jak w jedynce, ale wizualnie jest to milsze dla oka, przypomina mocno FFX. 

Edytowane przez YETI

Opublikowano

Jeśli nic nie zmienili od wcześniejszej betki, to działa inaczej, lepiej. Jest sporo ogólnych rzeczy oddzielonych od poszczególnych broni wrzuconych do 'ogólnego' worka (np. nie musisz wykupywać dla każdej broni oddzielnie odnawiania ki po uniku itp), a same drzewka broni levelujesz używaniem ich.

Opublikowano

dla mnie najwieksza wada jest ze juz wylaczyli demo i nie moglem sie pobawic :( ktos pisal ze muzyka slaba. Mi starsznie sie spodobala ta podczas walki 

Opublikowano

Demo też u mnie wyjechało I byłem zachwycony, przeszedłem je jak przecinak Ale nie podolalem walce z Bossem, nierówny poziom trudnosci, no i ta kontra R2+O, nie bardzo wiem kiedy ja używać, filmiki I wyjaśnienia niektórych rzeczy są bardzo nieprecyzyjne. Grafika bardzo przeciętna, wręcz poziom PS3, akurat przesiadlem się z GOW więc miałem dobre porównanie.

Opublikowano
5 minut temu, standby napisał:

kontra R2+O

u mnie siadalo to bez problemu mimo ze gralem malutko (testowane na tym pierwszym Yokai). Dosyc dobrze widoczny wydawal mi sie atak ktory mozna tym kontrowac (czerwona aura podczas ataku). Moze bedzie to kwestia ogrania i paru zgonow ;)

Opublikowano

Ja trochę żałuję, że nie ograłem dema, ale jakoś czasu nie było :(

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.