Skocz do zawartości

Noob kupuje telewizor bądź monitor pod PS5/XSX


Antares

Rekomendowane odpowiedzi

5 godzin temu, MaZZeo napisał:

 

No nie można było przejść obojętnie :obama:

 

 

IMG_0265.jpeg

Łap ustawienia od chopców zza oceanu https://www.avsforum.com/threads/s95b-settings-thread.3253038/                                

Aaaaa i najwazniejsze,nie wiem jaką dostales wersje softu ale jesli nie uptejdnoles jeszcze do 14xx to nie rob tego!!! Najnowsza wersja softu jest zbugowana. Zdupiona jest miedzy innymi obsluga vrr. 

Edytowane przez Rash
Odnośnik do komentarza

4 stycznia tego roku zakupiłem TV, a dokładnie LG OLED65C11LB. Samą jakość obrazu, smart itp. oceniam bardzo dobrze, spełnia wszystkie moje oczekiwania. Taki Returnal czy GoW z kozackim HDRem robi robotę.

 

ALE! Wczoraj się zepsuł :) Pojawiły mi się dwa pionowe paski na całej matrycy z góry do dołu, nie jest to widoczne zawsze, ale przy jasnym tle widać to dośc mocno. Czasami jeden pasek znika, więc to też dziwne.

 

 

image.thumb.jpeg.f87c60c8a165b845337305078660d21c.jpeg

 

 

TV jeszcze na gwarancji + miałem wykupione dodatkowe ubezpieczenie, orientujecie się, z czego lepiej skorzystać? Gwarancja czy z ubezpieczenia? 

 

Odnośnik do komentarza
47 minut temu, sizacz napisał:

A ubezpieczenie działa w okresie gwarancyjnym? Ja mam takie wykupione na konsolę i w warunkach ubezpieczenia wyraźnie jest napisane, że obejmuje one naprawy/wymiany po okresie gwarancyjnym.

 

To co ja kupiłem, to tak. Niby nawet jak przy wieszaniu TVika bym go rozwalił, to ubezpieczenie pełne to obejmuje. No ale wiadomo, weryfikacja przyjdzie niedługo:P

 

Albo masz przedlużoną gwarancję, albo dodatkowo ubezpieczasz sobie sprzęt jeśli mnie pamięc nie myli to są dwie rózne rzeczy.

Odnośnik do komentarza
4 godziny temu, mozi napisał:

@FaranellPuść plansze testową z yt 

i będzie jasne co się dzieje 

 

O, dzięki! To rzucę okiem później :)

Sprawdziłem, na niebieskim tle to występuje.

 

Teraz albo korzystam z gwarancji, albo z ubezpieczenia, ubezpieczenie obejmuje od 2 roku w przypadku awarii więc jak zgłoszę po 4.01.2023 to niby wymiana na nowy bez żadnych przeszkód.

 

 

Edytowane przez Faranell
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...