Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Z narzekań mam w sumie jedną sporą uwagę - przez ten open world na początku to lore i cała otoczka "fabularna" wydaje się strasznie nijaka. Osobiście mam wrażenie dużo większego bełkotu niż w poprzednich grach studia.

 

Podobnie NPC-e, jak w takim np. Bloodborne słuchałem tych monologów z ciekawością to tutaj mi się na razie kompletnie nie chce. Generalnie pod tym względem to open world mnie lekko zawodzi na razie, ale mam nadzieję że późniejsze krainy będą lepsze pod względem budowania historii świata i pojawią się ciekawsze questy line'y. No i ten główny hub słabiutki.

 

Generalnie świetna gra, ale jednak póki co Bloodborne > Elden Ring

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Ja tam szczerze w BB lore za bardzo też nie odnalazłem a to moja ulubiona pozycja na PS4. 

 

@Faka To gra o biciu mobków w niebezpiecznym świecie a nie wiedźmin z miastami, gdzie trzeba od czasu do czasu rozmawiać z kurtyzanami i innym dziadostwem żeby mieć za co pić z Vesemirem. Jak weźmiesz przedmiot w np lewej ręce oburącz a broń masz w prawej to wtedy postać schowa.

Odnośnik do komentarza
Teraz, Dr.Czekolada napisał:

@Faka To gra o biciu mobków w niebezpiecznym świecie a nie wiedźmin z miastami, gdzie trzeba od czasu do czasu rozmawiać z kurtyzanami i innym dziadostwem żeby mieć za co pić z Vesemirem. Jak weźmiesz przedmiot w np lewej ręce oburącz a broń masz w prawej to wtedy postać schowa.

 

No wiem, BB zrobiłem całego, ale myślałem, że coś ruszyli z tym. Z początku wziąłem sobie Vagabonda, nie jest to taki zły wojak - co lepiej inwestować, pewnie siła, witalność i wytrzymałość?

Odnośnik do komentarza
5 minut temu, Dr.Czekolada napisał:

Ja tam szczerze w BB lore za bardzo też nie odnalazłem a to moja ulubiona pozycja na PS4. 

 

Cóż narracja w tych grach jest zawsze specyficzna, więc różnie z tym bywa. Ale jak w Bloodborne na początku miałem ten krótki quest line z dzieciakami i Ojczulkiem

 

Spoiler

gdy trzeba było się zastanowić czy powiedzieć o śmierci siostry. I później mindblown jak się dostawało pozytywkę i można było ją wykorzystać w walce z bossem.

 

to od razu człowiek złapał odpowiedni nastrój. :banderas: 

Odnośnik do komentarza

Zaczalem dzisiaj. 

 

Na razie po 2h gry wrażenia mocno mieszane. 

 

Dark Souls 3 czy Bloodborne miały lepszy opening.

 

Grafika znacznie gorsza niż w Demon's Souls 2020.  

 

Performance: po graniu ostatnio w Horizona te "60" fps w Eldenie to jakaś abominacja. Mam wrażenie, że nie trzyma nawet 40 czasami (tryb PS5 wydajnosc).

 

 

ALE: Otwarty świat, drobne poprawki w gameplayu (skakanie, kuń, nowe skille itp.) mapa, reszta po prostu trzyma poziom. Zapowiada się piękna soulsowa przygoda w otwartym wydaniu, z płotką!

 

Wstępna ocena: Elden Ring/10, juz sie zakochałem. :rofl:

Odnośnik do komentarza
2 minuty temu, mozi napisał:

Wpierdol na samym początku to wizytówka serii. Nie ma co się przejmować zginiesz nie raz to cześć mechaniki.

Przeszedłem wszystkie soulsy, niektóre kilka razy. Dalej podziwam tych, co ubijają tych "nieubijalnych" openingowych bossów jak ten z Eldena albo ten z Demon Souls. Ani razu mi się nie udała ta sztuka xD. 

 

 

Coś gdzieś ktoś słyszał na temat patcha na PS5 do performance? 

 

Serio tak ciężko im ściąć tę rozdziałkę, albo zasięg rysowania trawy dla betonowych 60 fps xD, skoro na wersji PS4 się da? To jedyna i największa wada tej gry jak na razie. 

Odnośnik do komentarza
Godzinę temu, MichAelis napisał:

Pytanie z samego poczatku gry

  Ukryj zawartość

Na openingu jakiś boss wyskakuje i rozkurwia, że spada się w dół i jest animacja, czyli domyślam się, ze tak ma być, ale bankowo da sie go pokonać. Co się wtedy dzieje?

 

Właśnie przed chwilą tam wróciłem xd Była jedna miejscówka na mapie i za cholerę nie wiedziałem jak się tam dostać, a jak się już udało to dopiero po zobaczeniu sraczkowatej chmury i jego wiedziałem gdzie się znajduje. Dostajesz parę przedmiotów i jeden z nich

Spoiler

Summon orła ale w przedmiotach fabularnych i pisze, że odmawia przyzwania. Nie mam pojęcia do czego będzie potrzebny.

 

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
6 godzin temu, Cedric napisał:

Podobnie NPC-e, jak w takim np. Bloodborne słuchałem tych monologów z ciekawością to tutaj mi się na razie kompletnie nie chce. Generalnie pod tym względem to open world mnie lekko zawodzi na razie, ale mam nadzieję że późniejsze krainy będą lepsze pod względem budowania historii świata i pojawią się ciekawsze questy line'y. No i ten główny hub słabiutki.

 

To też jeden z wielu aspektów, w których mam wrażenie, że Bloodborne i Sekiro nie istniały i wracamy do kontynuowania Dark Soulsów. 

 

W sumie to nie pamiętam ani jednej kwestii związanej z głównym wątkiem, włączając w to ten długi filmik początkowy, ani też nie wiem o co w żadnej z nich chodziło.

 

 

 

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...