Opublikowano 26 września 20222 l Gamespot to jakiś żart Tak jak pisałem, dla mnie fajny pifpaf, no ale bez przesady że dycha bez wad xd
Opublikowano 26 września 20222 l 2 godziny temu, _Red_ napisał: Tak jak pisałem, dla mnie fajny pifpaf, no ale bez przesady że dycha bez wad xd Zobaczyli ocenę TLoU Part 1 w PE. W dniu 25.09.2022 o 08:35, izon napisał: So far GOTY 2022 IMO 2021 chyba
Opublikowano 26 września 20222 l 5 godzin temu, Square napisał: Zobaczyli ocenę TLoU Part 1 w PE. 2021 chyba Napisałem IMO A recka to jakieś jaja, gra jest super ale swoje wady ma: beznadziejny wygląd przeciwników, bugi ( np. dzisiaj nie mogłem wziąć dopalacza po ubiciu wizjonera bo zablokował się w ścianie), pomimo swojej oryginalności, nie można odmówić jej odtwórczości z innych produktów Arkane, grafika jak na Only NextGen taka sobie i pewnie by się jeszcze parę znalazło. Edytowane 26 września 20222 l przez izon
Opublikowano 26 września 20222 l W nowym OS LG mam licznik FPS, wtrybie jakości na mapce zimowej wychodzisz przez drzwi, nic nie robisz i framerate spada do 50 fps
Opublikowano 26 września 20222 l Tak, już wcześniej widziałem w niektórych lokacjach, że framerate leci (jak miałem wyłączony VRR). Edytowane 26 września 20222 l przez SnoD
Opublikowano 27 września 20222 l Pograłem kilka godzin i póki co nie zrobiłem dużego progresu, zaledwie zabiłem jeden cel i głównie biegam po poziomach i uczę się gry. Strzelanie jest dziwne, nie czuć tutaj mocy, przeciwnicy są głupi, ale jak biegamy na pałę to w grupach mogą nas łatwo rozwalić. Podoba mi się narracja, zajebista muzyka i teksty Colta. Deathloop jest specyficzny, ale mam tak z każdą grą od Arkane i potrzebuję czasu by się wkręcić. Zmieniłem tryb z jakości na wydajność i feeling jest lepszy, aczkolwiek nie ma dużych różnic. Dla tych co grali już dłużej - musimy rozwalić wszystkie 8 celów w ciągu jednej pętli? Jak skończy się dzień to musimy polować na nich od nowa?
Opublikowano 27 września 20222 l 14 minut temu, Czoperrr napisał: Dla tych co grali już dłużej - musimy rozwalić wszystkie 8 celów w ciągu jednej pętli? Jak skończy się dzień to musimy polować na nich od nowa? Tak, wszystkich wizjonerów trzeba rozwalić w jednej pętli, czyli od rana do wieczora (do zrobienia pod koniec gry w max godzinę z tego co pamiętam). To jest początkowo nierealne, bo ich lokacje się wzajemnie wykluczają o tej samej porze dnia. Docelowo to jest proste, ale wymaga przygotowania, tj. zrobienia wszystkich questów głównych. Wtedy fabuła pozwoli ich wszystkich pozdejmować w odpowiednich porach dnia. I jeśli dobrze kojarzę, ten finalny run jest totalnie liniowy. To nie jest tak, że sobie sam kreatywnie musisz przygotować grunt pod ich ubicie jak w Hitmanach - fabuła tak ich ustawia, że jedna parka będzie razem w miejscu X rano, ktoś inny po południu, pozostałe osoby w miejscu Y w nocy na imprezie itp. Jedyne co od Ciebie zależy to czy wbijesz tam na pełnej, czy jak kot nindża. A i taki tip - wydaje mi się, że savegame robi się o danej porze dnia, więc jak coś spierniczysz w nocy na końcówce, to chyba da się zrestartować samą noc (imprezę), a nie lecieć od rana.
Opublikowano 27 września 20222 l Mam wrażenie, że ta gra w opisach Reda i reszty forumowiczów (te pozytywne) jest dużo fajniejsza niż w realu. Przynajmniej ja mam takie odczucia
Opublikowano 29 września 20222 l Ja jestem jakiś przewrażliwiony czy wy też czujecie input laga ? Gram xsx no i trochę dziwnie się steruje, tak jakby ruch odbywał się ze sporym opóźnieniem. Tryb graficzny "ładny" 60fps.
Opublikowano 29 września 20222 l W opcjach jest ukryte coś pod nazwą " progresywne przyspieszenie kamery" wyłączcie i dajcie znać jak odczucia. Edytowane 29 września 20222 l przez Dalhi
Opublikowano 29 września 20222 l wyłączyłem to już na starcie, ale dalej poruszanie, a przede wszystkim celowanie jest dalekie od responsywnego. Gry Arkane mają swoje zalety, ale strzelankami są średnimi.
Opublikowano 30 września 20222 l Skończyłem tego bangera. Dyszka to przesada, ale arkane znowu dowiozło zajebisty kod. Prey > Deathloop > Dishonored. Wracając do poprzednich etapów można docenic ile drog prowadzi do celu i finalnie wybrac tę najbardziej optymalną. Wczoraj na kanale ign obejrzałem reakcje devow na speedrun i dowiedziałem się ze w etapie z hangarem mozna zastrzelic harriet przez dziurę w dachu. mind blown. Oby powstała druga czesc.
Opublikowano 30 września 20222 l Dopiero zacząłem, zdążyłem tylko mieszkanie odwiedzić i przejść do drugiej lokacji. Nie ma quick save, już zdążyłem się wkurwić, bo musiałem początek robić 2 razy (zalety posiadania dzieci, włączą coś innego i nara). Strzelanie trochę mi kiepsko idzie na padzie, no ale tyle lat na PC robi swoje. Mam nadzieję, że będzie lepsze niż Prey, bo to porzuciłem po przejściu gdzieś ok 2/3 gry, a grałem na PC. Edytowane 30 września 20222 l przez Shankor
Opublikowano 30 września 20222 l Już kończycie? Ło kurweczka a myslałem że ja dużo gram. 50 minut temu, Shankor napisał: Dopiero zacząłem, zdążyłem tylko mieszkanie odwiedzić i przejść do drugiej lokacji. Nie ma quick save, już zdążyłem się wkurwić, bo musiałem początek robić 2 razy (zalety posiadania dzieci, włączą coś innego i nara). Quick Resume z Xboxa to yobany next gen experience
Opublikowano 30 września 20222 l W dniu 29.09.2022 o 13:40, ASX napisał: wyłączyłem to już na starcie, ale dalej poruszanie, a przede wszystkim celowanie jest dalekie od responsywnego. Gry Arkane mają swoje zalety, ale strzelankami są średnimi. To graj w to na PC na M&K, zero problemów z responsywnością, strzela się bardzo fajnie.
Opublikowano 1 października 20222 l Kiedyś grałem w BioShock, było w pyte. Bawiłem się plasmidami i broniami jak opętany. Ograłem tytuł na wszystkie sposoby robiąc calaka jeszcze na x360. Potem pojawiło się Dishonored. Nie siadło, nie dość że grafika wyblakła i biedna to mechaniki toż to prawie BioShock był. Odtwórcze bardzo mi się już wtedy wydało i olałem. W Deathloop dalej widzę Dishonored(kieprawa oprawa<przeciwnicy> i mechaniki z Bioshock) czyli od czasów BioShocka nie zdobyło się te studio w mojej ocenie na nic oryginalnego. A szkoda bo klimat lat 70 lubie. Takie są moje odczucia. Ps: jestem blisko 40stki Edytowane 1 października 20222 l przez Szajka
Opublikowano 1 października 20222 l Wszystko jest w jakims stopniu odtworcze no ale zeby czepiac sie deathloopa z niespotykanym gameplay loopem i jednoczesnie jarac sie kotletami soulsami to już przeginka.
Opublikowano 1 października 20222 l 34 minuty temu, 20inchDT napisał: Wszystko jest w jakims stopniu odtworcze no ale zeby czepiac sie deathloopa z niespotykanym gameplay loopem i jednoczesnie jarac sie kotletami soulsami to już przeginka. Kolego może w Twych oczach to przeginka. W mojej opinii kazde Soulsy mają to co mnie jara,czyli angażujący gameplay,owszem wszędzie prawie ten sam. Aczkolwiek settingi tych gier z takimi mechanikami i z tym poziomem wyzwania to jest to co mi najbardziej siada. A mechanika tzw loopa chyba = rogaliki,a te poza Dead Cells mi nie siadają
Opublikowano 1 października 20222 l Mi klimatem trochę przypominało We Happy Few. Ogólnie gierka spoko, przeszedłem, aczkolwiek klepanie tych samych 4 miejscówek, mimo tego, że się zmieniają w zależności od dnia było już trochę męczące. Jak tylko gierkę przeszedłem, to od razu wyleciała z dysku.
Opublikowano 1 października 20222 l 39 minut temu, Szajka napisał: A mechanika tzw loopa chyba = rogaliki,a te poza Dead Cells mi nie siadają przeciez to nie jest roguelike
Opublikowano 1 października 20222 l Człowieku nie napisałem,że to jest rogalik tylko że mechanika loopa przypomina mi rogaliki
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.