Opublikowano 12 czerwca 20195 l Autor Cytat Direct sequels are rare in Zelda titles, but Aonuma saw something special about Breath of the Wild and wanted to create a new experience. "One of the reasons we wanted to create a continuation was because I wanted to revisit that Hyrule again and use that world again, while incorporating new gameplay and new story," he says. https://www.gameinformer.com/e3-2019/2019/06/11/breath-of-the-wilds-director-is-returning-for-the-sequel To brzmi trochę niebezpiecznie. Stara mapa + lekkie zmiany i ewentualnie jakiś dungeon pod mapa byłaby mega hóinia.
Opublikowano 12 czerwca 20195 l Po dłuższym zastanowieniu to trochę słabo ze robią kontynuacje, a nie nowy wątek, mi np majora nie siadła za bardzo, a tutaj może być zmęczenie materiałem dla osób które spędziły z gra 100h+
Opublikowano 12 czerwca 20195 l Cytat To brzmi trochę niebezpiecznie. Stara mapa + lekkie zmiany i ewentualnie jakiś dungeon pod mapa byłaby mega hóinia. Niekoniecznie stara mapa. Mogło mu chodzić po prostu, że ta linia czasowa, artstyle i game design. Nie uwierzę, że ojcowie Zeldy zeszliby tak nisko i zaczęli być ubisoftowymi wyrobnikami.
Opublikowano 12 czerwca 20195 l kubson-Tyle, że to nie będzie majora. Pierwsza część wyszła dwa lata temu, na drugą poczekamy jeszcze minimum dwa. Do tego czasu nie wyjdzie nic co zbliży się podejściem do tworzenia sandboksów, ograsz 100 innych gier. To aż dziwne, że można czuć zmęczenie tak... świeżym i niepowtarzalnym materiałem. Nie chodzi mi już o jakość, tylko odmienność tej gry od reszty. Właściwie żadna duża produkcja nie wychodzi poza oklepane schematy, nawet TLOU2 na które czekam wiem dokładnie czym będzie, a takiej Zeldy nie odważy się skopiować nikt inny (sprzedała się przecież doskonale). Co do ewentualnego powtórzenia tej samej mapy, to jest możliwe, ale ja bym w tym wypadku raczej szukał pozytywów. Nawet bym się ucieszył, że zobaczymy jak ten świat się zmienił. Niny raczej zrobi to tak, że nie będzie powodów do narzekania.
Opublikowano 13 czerwca 20195 l Co by pomogło kontynuacji to z pewnością zmiana klimatu na bardziej ponury i nieco straszny. Idę o zakład, że jako już Switch exclusive, to gra będzie miała coop. Nie chcą tego zdradzać ale też nie zaprzeczają. Może pozwoliłoby to na fajne urozmaicenie rozgrywki i mechanik. Edytowane 13 czerwca 20195 l przez MierzejX
Opublikowano 13 czerwca 20195 l No to sobie trochę poprzeczkę wysoko zawiesili dając 2 do tytułu, zamiast zrobić tak jak kiedyś z Ocaryną/Majorą. Co może wskazywać na to, że rzeczywiście użyją tej samej mapki odpowiednio ją wzbogacając i zmieniając miejscami. Mają silnik, wszystko co potrzebne, więc nie rozumiem, dlaczego by nie mieli zrobić mapki od podstaw? Kto ich tam wie.
Opublikowano 13 czerwca 20195 l Teraz, zdrowywariat napisał: No to sobie trochę poprzeczkę wysoko zawiesili dając 2 do tytułu no bardzo wysoko, biorąc pod uwagę, że nie dali "2" do tytułu
Opublikowano 13 czerwca 20195 l Ciekawe teorie powstają: - grywalna Zelda lub coop - Link chyba ma coś z ramieniem, a koncept arty z pierwszego BotW pokazują, że był pomysł na jedno ramię przerobione na broń :o - trailer puszczony od tylu ma w tle odgłosy ludzi - sprawdziłem i być może faktycznie można tam usłyszeć coś co daje nadzieję na jeszcze mroczniejszy klimat
Opublikowano 13 czerwca 20195 l Chciałbym, żeby ta gra była na tyle bezpośrednią kontynuacją, żeby zaczynała się zaraz po pokonaniu Ganona z BotW z możliwością przeniesienia sejwa. Gra np. wprowadziła by nas powoli w jakieś nowe elementy gameplayu, później jakiś twist w historii gdzie świat ulega zmianom (wybuch wulkanu, ruchy tektoniczne, tsunami, cokolwiek), pojawiają się nowe dungeony i jedziemy dalej. Strasznie brakowało mi jakiegokolwiek post-game w BotW. Edytowane 13 czerwca 20195 l przez estel
Opublikowano 13 czerwca 20195 l Ja tam czekam i daje ogromny kredyt zaufania. W końcu to gra mojego życia z którą spędziłem mnóstwo czasu. Liczę po cichu na grywalną Zeldę...
Opublikowano 14 czerwca 20195 l W dniu 13.06.2019 o 04:11, funditto napisał: Ciekawe teorie powstają: - grywalna Zelda lub coop - Link chyba ma coś z ramieniem, a koncept arty z pierwszego BotW pokazują, że był pomysł na jedno ramię przerobione na broń :o - trailer puszczony od tylu ma w tle odgłosy ludzi - sprawdziłem i być może faktycznie można tam usłyszeć coś co daje nadzieję na jeszcze mroczniejszy klimat Na tym trailerze przeciez ta magiczno energetyczna moc to ręka linka trzymająca ganona. dzwięk od tyłu nie był w zabiegiem w majoras mask? Edytowane 14 czerwca 20195 l przez Orzeszek
Opublikowano 15 czerwca 20195 l Ja tam się nawet cieszę, że robią BotW podejście drugie. Usprawnią wszystko, co nie siadło w pierwszej części, wyjdzie gra ostateczna i można zamykać branże.
Opublikowano 15 czerwca 20195 l Nie pamiętam czy w Majora’s Mask był dźwięk puszczony od tyłu, ale trafiłem na ciekawą teorię: Ganon w BotW to Puppet Ganon, a dopiero w drugiej części zmierzymy się z prawdziwym Ganonem. Skąd taki pomysł ? Na podstawie podobieństw między formami Puppet Ganona z Wind Wakera i formami Calamity Ganona z BotW
Opublikowano 15 czerwca 20195 l No będzie day one zakup, szkoda tylko, że nie wiadomo kiedy. Tyle teraz czasu czekać na Zeldę, bo ten nowy remake za nic Mnie nie przekonuje do kupna przez tę grafikę i styl. Edytowane 15 czerwca 20195 l przez Faka
Opublikowano 15 czerwca 20195 l W dniu 13.06.2019 o 11:33, P-chan napisał: Liczę po cichu na grywalną Zeldę... Jak wielu z nas. Edytowane 15 czerwca 20195 l przez ogqozo
Opublikowano 19 czerwca 20195 l Z wywiadu z Kotaku. Konkretów oczywiście zero. https://kotaku.com/breath-of-the-wild-is-getting-a-sequel-because-the-team-1835624233 "Breath of the Wild nauczył nas, jak świetny tytuł powstał, kiedy skupiliśmy się na stworzeniu lokacji z wielorakimi możliwymi rozwiązaniami. To jest jedna rzecz, którą chcę dopracować i traktować jako inspirację w dalszej pracy" "Gdy wypuściliśmy DLC do Breath..., zdaliśmy sobie sprawę, że świetnie można tak dodać więcej elementów do istniejącego świata. Ale technicznie rzecz biorąc, DLC to generalnie dane - dodajemy dane do istniejącego wcześniej tytułu. Więc kiedy chcieliśmy dodać większe zmiany, DLC nie wystarczy, i wtedy uznaliśmy, że sequel to dobre rozwiązanie" (...) "Mieliśmy wiele pomysłów i uznaliśmy: to jest za wiele pomysłów [na DLC], po prostu zróbmy nową grę i zacznijmy od zera" Edytowane 19 czerwca 20195 l przez ogqozo
Opublikowano 20 czerwca 20195 l Zaczniijmy od zera, ale wezmy cala mape z poprzedniej gry I tak bedzie sztos.
Opublikowano 20 czerwca 20195 l Już raz Nintendo zaczynało od rozbudowania swojej gry i ilość pomysłów doprowadziła do powstania drugiej części Mario Galaxy, więc o poziom sequela jestem spokojny
Opublikowano 20 czerwca 20195 l NIntendo właśnie tak rzadko tworzy oficjalne sequele, że jestem spokojny o jego jakość. Kto wie czy nie będzie tak, że mapa się znacząco powiększy. No i jestem ciekaw czy ze Switcha wycisną więcej niż przy porcie 1-nki.
Opublikowano 20 czerwca 20195 l Oby też bardziej zagęścili atrakcje na mapie i dodali kilka aktywności i będzie jeszcze lepsza Zelda. Zepsuć tego się nie da, fundamenty maja genialne.
Opublikowano 20 czerwca 20195 l 37 minut temu, chrno-x napisał: NIntendo właśnie tak rzadko tworzy oficjalne sequele, że jestem spokojny o jego jakość. Kto wie czy nie będzie tak, że mapa się znacząco powiększy. No i jestem ciekaw czy ze Switcha wycisną więcej niż przy porcie 1-nki. I w trybie hh gra będzie chodzić 1h
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.