Opublikowano 12 czerwca 20231 r Teraz to już będzie na 100% coś innego, ostatnio wrzucali ankietę na nintendolife czy ludzie chcieliby po raz 3 tej samej przemodelowanej mapy i średni był odzew. Obstawiam nawet całkiem inną Zeldę w sensie w nowym schemacie. Edytowane 12 czerwca 20231 r przez GearsUp
Opublikowano 12 czerwca 20231 r Mogą dać hyrule przebudowane jeśli będzie DODATKIEM do nowej dużej mapy. Zelde w innym schemacie może zrobią ale nie z takim rozmachem, jakaś mniejsza poboczna gra z serii. Już nie zrezygnują z tego schematu pewnie
Opublikowano 12 czerwca 20231 r No tak, tak. Chodzi mi o następną grę po prostu. To, że zobaczymy kolejnego open worlda prędzej czy później to nie ma wątpliwości.
Opublikowano 12 czerwca 20231 r Na premierę Switcha 2 mogliby dać coś mniejszego, jakiś remake klasyka pewnie.
Opublikowano 12 czerwca 20231 r Mi to pasi. Najchętniej widziałbym jakąś zelde z góry, super są te mniejsze części
Opublikowano 12 czerwca 20231 r A propo starszych gier to ja w pracy ostatnio sobie nadrabiam na you tubku różne smaczki związane z timeline tego uniwersum, jest nawet filmik z ewolucją Lyneli
Opublikowano 13 czerwca 20231 r Hej, szybkie pytanko. Gram obecnie w Zeldę BOTW i do szewskiej pasji wkurzają mnie czerwone i żółte serca w rogu ekranu tv (oled). czy w zelda TOTK jest możliwość ograniczenia HUD tak żeby nie było widać tez serc? W BOTW brak tej opcji…
Opublikowano 13 czerwca 20231 r 15 minut temu, Ken Adams napisał: Można wyrzucić wszystko z ekranu! O kurde super, tego mi brakuje w BOTW
Opublikowano 13 czerwca 20231 r Nigdy nie słyszałem żeby ktoś nie miał dostępnej opcji pro huda od premiery.
Opublikowano 13 czerwca 20231 r A rzeczywiście gadam głupoty ale w botw nawet na pro modzie serduszka są widoczne cały czas
Opublikowano 13 czerwca 20231 r 31 minut temu, Pupcio napisał: A rzeczywiście gadam głupoty ale w botw nawet na pro modzie serduszka są widoczne cały czas No właśnie są widoczne. Szkoda, że nie jest to dynamiczne pokazywanie tych serduszek np. tylko w walce..
Opublikowano 15 czerwca 20231 r Po 180 godzinach i miesięcznym detoksie od tematu, by odkrywać wszystko samemu, skończyłem i ja. Zrobione wszystko prócz korokow i no gierka wspaniała, ale to jednak dalej jest po prostu drugie podejście do BOTW. Poprawili wiele rzeczy, ale tez kilka nowych potknięć się pojawiło, możne napisze obszerniejsze wrażenia w własnie ukończylem. Jak BOTW dałem dyszkę, tak TOTK daje 9/10 i trzeciej części na tej mapie nie szczymie, wiec oby postawili na nową. I wcześniej niż za 6 lat
Opublikowano 15 czerwca 20231 r 6 lat to taki ficzer abyś zapomniał mapę i cyk trzeci raz to samo. Ja w połowie Twoich godzin stwierdziłem, że już widziałem na tyle dużo, że mogę skończyć.
Opublikowano 16 czerwca 20231 r Miałem takie momenty, ale content w tej grze balansuje dla mnie na granicy "można olać" i "trzeba zobaczyć" i jednak zawsze mi szkoda było coś pominąć, bo na 10 pierdołowatych questów zawsze znalazł się jeden fajniutki i ta ciekawość, co tam jeszcze fajnego można znaleźć trzymała mnie do końca. Z tych 6 lat to połowę pewnie spędzili na optymalizacji i próbie zmuszenia switcha do zrealizowania ich pomysłów, więc mam nadzieje, że na nowej konsoli pójdzie im to sprawniej.
Opublikowano 16 czerwca 20231 r Do mnie i tak to jest niepojęte by 6 lat robić silnik (tzn przekształcać obecny), który umożliwia zwiedzanie świata w trzech płaszczyznach (niebo, ziemia, podziemia) bez loadingow plus narzędzie do klejenia przedmiotów wraz z całą fizyką. Ciężko też porównać to do czegoś... nikt się nigdy na takie coś nie porwał na konsoli o mocy ziemniaka Może kiedyś w jakimś wywiadzie obszerniej szczerze powiedzą nad czym spędzili tyle czasu, bo na logikę wychodzi że właśnie nad rzeźbieniem by to switch wogole odpalil
Opublikowano 17 czerwca 20231 r Na szczęście na mocnych konsolach takie gry jak Zelda powstają w tydzień robione przez jedną osobę. A nie, czekaj, w większości gier na plejtejszyn szczytem interakcji jest że czasami są takie wyjątkowe płotki wysokości do kolan że można przez nie przeskoczyć, może ze dwa w grze, bo normalnie nie można. I nie ma kompletnie takiej gry jak 10% Zeldy. Dziwna sprawa, czyżby forumowicze nie byli ekspertami do robienia gier i po prostu mieli cieczkę na punkcie "mocy konsoli" i nazywali to logiką, któż wie.
Opublikowano 17 czerwca 20231 r Pamiętajcie gracze 0 wymagań. Chcieliście więcej wysp jak ta początkowa albo podziemia w których widać postaranko? Chyba was pojebało Może za 4 bomby wam zrobimy nową mapke za 3 bomby możecie liczyć na sklejanie wielkich kutasów z drewna
Opublikowano 17 czerwca 20231 r Autor - podziemia na jedno kopyto - 15 wysp na niebie które są identyczne + 3 obracające się kulki żeby wyciągnąć z nich kamień do shrine'a - parę zmian na mapie - recykling w postaci strojów, przeciwników i lokacji z botw Jedyne 6 lat developingu Inb4 - mam 140h, 143 shriny, multum misji zrobione i dokładnie zwiedzone skyisland i powierzchnię (choć samej fabuły jeszcze nie ukończyłem). Gra jest super, ale nie będę jej sztucznie bronił, że przez 6 lat nowego contentu w sumie tak o i to jeszcze na tej samej mapie. Fani yakuzy zachwyceni. Na pewno lwia część czasu zajęła optymalizacja (która notabene jest 10/10 jak na switch), ale mocna polaryzacja jest grając w ten tytuł pomijając właśnie jak to chodzi i fizykę. Przy trójce muszą się już bardziej postarać - mam nadzieję, że gracze po raz trzeci nie będą bronić takiego recyklingu, ale z drugiej strony jak się temu dziwić - chujowosci nowo zapowiedzianych gier na ostatnich konferencjach pokazuje gdzie jest branża i pewnie sam bym wolał grac po raz trzeci na tej samej mapie niż grac w niektóre nowe tytuły.
Opublikowano 17 czerwca 20231 r No bedzie zabawnie jak ktos bedzie sie jaral mapa NY bo dodadzą kilka dzielnic tak samo wyglądających budynków.
Opublikowano 17 czerwca 20231 r 18 minut temu, pawelgr5 napisał: No bedzie zabawnie jak ktos bedzie sie jaral mapa NY bo dodadzą kilka dzielnic tak samo wyglądających budynków. Tutaj się ludzie jarali nudnymi wyspami i podziemiami, wiec roznie bywa.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.