Skocz do zawartości

The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom


XM.

Rekomendowane odpowiedzi

słowo o 

Spoiler

gleeoku królu smoków

 

Spoiler

bójki z tymi potworami no jakby to powiedzieć, nie szły często po mojej myśli

 

żeby nie było dowód obrazki z mojej ulubionej porażki:

 

IMG_6047.thumb.JPG.662997b8abceae9c0e54ce4845f3806e.JPG

 

ehe :D 

 

IMG_6048.thumb.JPG.d70a3bc645f21932c94b0b55b52bd071.JPG

 

:( 

 

grałem uczciwie, łuk w zwolnionym tempie + strzały z żywiołami, tarcza z rakieta na ostatnia fazę

 

nic po uczciwej walce jednak

 

dzisiaj na śniadanie spróbowałem tego z podziemiach króla i dostałem tak wpi*rdol...

aż spróbowałem łuku od Talona Tulina jak mu tam...

przecież to aż niewiarygodne, nawet nie musiałem wzlatywać ku górze w ostatniej fazie...

salwa strzałami naprowadzającymi, stojąc na ziemi, z tego łuku, sprowadza na ziemię w mig

 

Spoiler

tego potwora smoka

 

fraszka

 

Spoiler

a jeszcze mam jakiś łuk lynela (nie wiem skąd) co wystrzeliwuje PIĘĆ strzał, to chyba nawet szkoda mi z miejsca tych zwierzaków...

 

Odnośnik do komentarza

gdybym spotkał pierwszy raz trójgłowego smoka w BotW to bym się zastanawiał czy jestem odpowiednio przygotowany na walkę, czy może lepiej go ominąć

w TotK zastanawiałem się w jaki ciekawy sposób go pokonać - może użyć samonaprowadzających się strzał, a może wyciągnąć prawą rękę i stworzyć kilka maszyn zagłady, a może...

Spoiler

(okazało się, że w TotK jedną z broni OP jest właśnie ten 5-strzałowy łuk wraz z kilkoma odpowiednio spreparowanymi rodzajami strzał)

 

2 godziny temu, Ken Adams napisał:

grałem uczciwie

TotK na to nie pozwala, to jest BotW - ale na modach i cheatach

ja się bardzo szybko przestawiłem w myśleniu, że Link jest OP

tutaj wszędzie można iść na skróty - czy to w zagadkach w kapliczkach/świątyniach, czy w zwykłych potyczkach z przeciwnikami, czy w przemierzaniu otwartego świata

to przede wszystkim piaskownica: więcej zabawy - mniej wyzwań

Edytowane przez Damk
Odnośnik do komentarza

Trochę sobie gram, póki co jestem po sekwencji z budowaniem tratwy, a więc cały czas plansza tutorialowa i jest ok. Wizualnie czy gameplayowo raczej niczym szczególnym gierka nie zaskoczy, widać że to po prostu rozwinięcie tego co mieliśmy już w BotW, niemniej miło wrócić do tego świata i znowu szukać Koroków pod kamieniami i spadać blond-pedałkiem w przepaść, kiedy skończy się stamina. Fizyka robi robotę mocno, zwłaszcza po odblokowaniu nowych skillzów. Aż się nie mogę doczekać bardziej zaawansowanych szrajnów, bo te już w poprzedniej części dawały radę i w sumie był to najlepszy element gry, tutaj zapewne będzie podobnie. Cieszy też, że gra nie zrobi z gracza dałna i nie tłumaczy krok po kroku jak coś wykonać, tylko daje niezbędne narzędzia i mówi "radź sobie, ogranicza cię tylko własna wyobraźnia i czasem 20 fpsów".

 

Jedyne "ale" jakie mam to sterowanie. Skok pod "x" wydawał się mega nienaturalny więc zmieniłem na "b", ale teraz bieganie sprintem pod "x" mnie denerwuje :gayos: Tak samo konieczność wchodzenia do menu żeby się nażreć, mogli zrobić do tego jakiś skrót jak np. przy wyborze broni (chyba, że jest, a ja go nie widzę). Walki też wypadają nieco średnio, ataki pozbawione są impetu, przeciwnicy zachowują się głupkowato, a animacje są mocno drewniane. No, ale nie o walkę w Zeldzie chodzi tylko o przygodę, odkrywanie tego świata i zagadeczki, a pod tymi względami pewnie się nie rozczaruję.

  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza
3 godziny temu, Josh napisał:

Jedyne "ale" jakie mam to sterowanie. Skok pod "x" wydawał się mega nienaturalny więc zmieniłem na "b", ale teraz bieganie sprintem pod "x" mnie denerwuje :gayos:

Jak gram przenośnie to palec wskazujący spoczywa u mnie na X, a kciuk na B. Jak na TV to używam 8bitdo z tylnymi przyciskami :banderas:

Odnośnik do komentarza

Ciagle próbuję no i w (pipi) mi się to budowanie nie podoba. Nigdy w grach video nie lubiłem tego elementu, tak samo w innych grach jak karcianki, gdzie zawsze wolałem burn czy aggro niż kontrolę

czy combo. A tu jestem do tego zmuszany na każdym kroku. I nie, nie jest to opcjonalne, czy minimalne. Na tym oparta jest gra. Kurde, Zelda to była zawsze dla mnie gra przygodowa, a tu zrobili logiczna o rozwiazywaniu zagadek. Oczywiście nie twierdzę, że jest słaba, ale po prostu wyjatkowo mi nie podpasowała. A wszelkie poprzednie Zeldy z dużych konsol i niektóre małe kończyłem kilkukrotnie. A tutaj klops. No szkoda. Pewnie w końcu zmęczę i przejdę chociażby dla lore, którego jestem ogromnym fanem. Ale to nie jest tytuł do którego będę wracał. No chyba, że coś wreszcie kliknie

  • Plusik 3
  • beka z typa 1
  • Smutny 1
Odnośnik do komentarza

U mnie przeciwnie, budowanie mocno mnie wkręciło, a łamigłówki wprost uwielbiam, więc cieszę michę z każdego napotkanego szrajna. Spoko jest też to, że już w zasadzie na początku gry otrzymujemy dostęp do większości mechanik, co bardzo szybko otwiera szeroki wachlarz skillzów i pozwala się bawić niemalże bez ograniczeń. Druga sprawa to wysiłek jaki deweloper włożył w stworzenie i zaprojektowanie tego wszystkiego, nawet sobie nie potrafię wyobrazić ile potu, łez i roboczogodzin musiało tych ludzi kosztować, aby zrobić tak wielki świat, z tak działającą fizyką i TAKIMI możliwościami oddanymi do dyspozycji gracza. Już BotW pod tymi względami kosiło, a tutaj Nintendo poszło o krok dalej. Niemniej rozumiem, że nie każdemu taki styl zabawy odpowiada, zwłaszcza jeżeli jest fanem klasycznych Zeld. 

  • This 1
Odnośnik do komentarza
7 godzin temu, Pupcio napisał:

Dlatego fajnie by było gdyby rozbili tę serie na jedne gry w stylu botw/totka z zabawą w otwartym świecie i drugie w stylu klasycznych zeld i to najlepiej tych 2d bo te 3d to wiadomo że tylko okemi jest dobrą zeldą :)

 

Ja nigdy nie grałem w żadną Zeldę poza BotW i teraz TotK, dlatego nie obraziłbym się jakby poszli w tym samym kierunku co Capcom z Residentami ---> co kilka lat nowa, pełnoprawna odsłona, a pomiędzy jakieś remaki Okaryny albo Wind Wakera. 

Odnośnik do komentarza

Botw jednak bardziej w pamięci zostanie. W totk grałem w sumie 2 miesiące po botw, więc wrażenie słabsze. Moce fajne i dużo pomagają, robią z gry prostą przygodówkę. Zero wyzwanie w porównaniu do botw. 

 

Zdrowy wariat obiecał fabułę,  a w sumie nic z niej nie pamiętam już. 

 

Pewnie gra zdobędzie Goty, bo na ten moment nie ma aż tak dużego megahitu. Chociaż zobaczę po ukończeniu FF16.

  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza
12 godzin temu, Donatello1991 napisał:

Ukończone. 8/10. Żadne Goty.

Ja dałem naciągane 9, finał fajny, ale samo dojście do głównego bossa skipowałem (tzn. omijałem tych przeciwników, miałem za mało potionów itp. dramat).

 

A ja myślę, że gra podzieli los RDR2 i dostanie wpierdol od takiej jednej gry, która aspiruje bardzo wysoko i wychodzi 31 lipca dla posiadaczy preorderów na PC, jedyne co tego drugiego może rozjebać to jak niszowa jest to produkcja i jak wiele gówno portali po prostu nie zrobi jej recenzji i da GOTY Linkowi albo Finalowi/Starfieldowi/Spidermanowi...

 

FF XVI stawiam osobiście wyżej na razie od Zeldy (ale jeszcze nie skończyłem, 70% gry gdzieś), ma więcej high i więcej low, ale wolę coś takiego niż to co pokazała Zelda - szczególnie w kwestii fabuły i walki. 

 

W dalszym ciągu nie mogę wyjść z podziwu recenzjom tej Zeldy, o ile BoTW zapewne zaslużył na swoje, tak tego tutaj nie rozumiem, przecież gdyby to była gra na PC/ duże konsole z miejsca dostałaby max 9, a o 10 nikt by nawet nie myślał. 

 

Gra sprzedała się bardzo dobrze, może w nowej Zeldzie zobaczymy nagrane dialogi, albo chociaż fabułę, bo ileż można jarać się tym samym światem i 4-godzinnym wspinaniem się na wieżyczki, mit Zeldy i Switcha został przez ToTK obalony, pozdrawiam cieplutko :). 

  • Plusik 1
  • beka z typa 2
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...