Skocz do zawartości

Resident Evil 3 Remake

Featured Replies

Opublikowano

Bo tu nie chodzi o to żeby efekt końcowy miał być dokładnie takiej samej twarzy, mogą sobie później nanieść lekkie modyfikacje. Znane mordy były w grach już dawno np Jean Reno w Onimusha 3 a nie mieli wtedy takiej technologii. 

Imo takie twarze na pewno prezentują się realistyczniej niż z czasów RE 4 - Revelations 2.

  • Odpowiedzi 1,4 tys.
  • Wyświetleń 163,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Skończyłem   Hard, 20+ zgonów, około 10 godzin gry w sumie. Krótko, a na normalu bez powtórzeń i oszczędzania ammo pewnie pykłoby w 6 h. Jak najbardziej rozumiem żale, że gra trwa tylko tyle czasu i n

  • Uwaga, będą SPOILERY i nudna i trochę marudna ściana tekstu. Muszę gdzieś przelać emocje i wrażenia po skończeniu, podobnie jak rok temu po RE2. Ocena gry z perspektywy "psychofana" jak to kto

  • Czołobitna Jill i Nemesis z żydowskim kinolem. Teraz to już chyba widziałem wszystko.   Ciekawe co tym razem usuną z remake'o-reboot-o-remade'u i czy ponownie nie przegną z tymi idiotycznym

Opublikowano

@Dr.Czekoladachodziło tylko o przykład z poprzedniej strony, gdzie postać Jill ni (pipi)a nie jest podobna do modelki obok, na której niby się wzorowali. Chyba, że ją zeskanowali i zupełnie przemodelowali xD

Opublikowano

Przestancie psioczyc na nemesisa, bo uslysza i jeszcze przemodeluja mu face, a to sie wiaze z opoznieniami :notsure:   Ja chce w miare szybko w to zagrac :ohboy:

Edytowane przez MEVEK

Opublikowano

Jeżeli transformacja będzie tak udana jak w przypadku Sonica, no to chętnie poczekam. Chociaż moim zdaniem wystarczyłoby, gdyby spiłowali mu te zębiska. 

Opublikowano
Teraz, Josh napisał:

spiłowali mu te zębiska

Zobacz, jak wyglądają ludzkie zeby bez dziąseł :) Osobiście poproszę tylko o legendarną szramę na środku głowy.

Opublikowano
32 minuty temu, Bzduras napisał:

Zobacz, jak wyglądają ludzkie zeby bez dziąseł :) 

 

 

No przecież nie tak :teehee:

 

fototapety-klawisze-fortepianu.jpg.jpg

 

 

 

 

 

 

Edytowane przez Josh

Opublikowano

Konsolomaniacy jak zwykle nie zawodza. Juz pomijajac te komentarze psycholi ktorzy pisza ze jest paskudna Jill, to dla gry typu survival horror postacie zenskie robia robote bardziej jezeli sa "normalne". Lepsza bylaby Jill calkiem nieatrakcyjna, bo kierowanie dupeczka 10/10, typu zenskie postaci z DMC zaprojektowane przez chinczyka w stanie wylewu spermy do mozgu, jest groteskowe i tylko zrobiloby z tego taki typowy horror klasy B. Co prawda taka jest konwencja tej gierki ale mimo wszystko jednak straszy i ma klimat co widac po remaku czesci 2.

A Nemezis chu.jowy no ale miejmy nadzieje ze to jednak fanart.

Opublikowano

https://twitter.com/PlayStation/status/1202936041113604096?s=09

 

10.12 o 15:00 odbędzie się State of Play. Biorąc pod uwagę wcześniejszy przeciek odnośnie "prezentacji gry jeszcze przed TGA" oraz zapewnienia Geoffa o tym, że RE3 nie zostanie zapowiedziane na TGA to prawdopodobnym jest, że za tydzień zobaczymy coś oficjalnego od Capcomu :cool2:

 

edyta herbuś: yup, jest na co czekać - gość od leaka daje niewerbalną wskazówkę, że dokładnie SoP miał na myśli :ohboy:

9zgkrglxp0341.jpg

Edytowane przez Bzduras

Opublikowano

Gdyby faktycznie zrobili jakieś DLC z Bradem to byłby świetny łącznik między RE2 i RE3. Idealne zakończenie przygody z drugą częścią i od razu konkretny przedsmak tego co czeka nas w trójce. 

Opublikowano

Lol, smierdzi to na kilometr czyms jaki ci ocalali. Sprint a->b. Beka bedzie jak objective bedzie brzmial "dobiegnij do posterunku policji" :p. W takim razie po drodze powinnismy spotkac jill w barze. Swoja droga takie dlc z jedna cutscenka na placu rpd zrobiloby cliff hanger i ten trailer moglby sobie wyjsc pozniej

Opublikowano

Jedna rzecz, ktora marzy mi sie w Remake 3 to wprowadzenie stalego systemu zniszczen, ktore mozemy zaaplikowac Nemesisowi. Brakowalo tego bardzo w 2, gdzie walka z Mr X byla kompletnie bez sensu i nie bylo zadnego sposobu na powstrzymanie go na dluzej niz chwile.

 

Chcialbym, by wygladalo to tak ze przy kazdym spotkaniu z Nemmy gracz mialby wybor - uciekac (jak w 2) czy podjac walke (jak w oryginale), W tym drugim przypadku nagroda bylaby jakas forma nawiazania do zbierania unikatowych broni z oryginalu oraz zapewnienie sobie dluzszej chwili spokoju od naszego przesladowcy (pojawilby sie znow w ustalonych odgornie momentach, lub po jakims dluzszym czasie np 30minutach). Do tego gra powinna pamietac zniszczenia jakie mu zadalismy, przy kazdym kolejnym spotkaniu powinien byc widoczny slad po kulach, spalona skora, slady krwi. Moze nawet po zniszczeniu mu limitera (te rury wokol szyi) pojawia sie szybciej kolejne mutacje (oczywiscie naprawde grube przemiany beda zwiazane wciaz z postepem fabularnym). W ten sposob pod koniec gry Nemek moze wygladac jak wielka zmasakrowana kupa miecha, lub zachowac swoja w miare ludzka forme jezeli gracz unikal walki.

 

Niestety jesli gra jest tworzona od jakiegos czasu z mysla o obecnej generacji, to nic z tego nie dostaniemy :(.

 

Aa, no i nie obrazilbym sie jesli wy(pipi)a calkowicie bazooke. To bylo preludium do zombiakow biegajacych z giwerami w 4, a poza tym nie widze za bardzo jak mozna by ja zastosowac w gameplayu w sensowny sposob.

Opublikowano
24 minuty temu, smoo napisał:

To bylo preludium do zombiakow biegajacych z giwerami w 4

To nie są zombie.

Opublikowano

Wiadomo, skrót myślowy - powinienem użyć słowa "przeciwników".

Opublikowano

@smoo Nie, powinieneś użyć słowa majini, czy tam jakieś uroborosy. ;p

Edytowane przez Berion

Opublikowano

Nie jestem może jakimś wielkim fanem nowego designu Nemesisa ale jest on bankowo straszniejszy i bardziej monstrualny niż oryginalny. W grze taki ryj w połączeniu z gabarytami i agresywnym poscigiem za Jill przy tej grafice zrobi robotę jak uj.

Edytowane przez Nemesis

Opublikowano
W dniu 7.12.2019 o 18:21, Berion napisał:

@smoo Nie, powinieneś użyć słowa majini, czy tam jakieś uroborosy. ;p

Są to tzw. ganados. 

Opublikowano
5 godzin temu, Dr.Czekolada napisał:

Próbowali go wielokrotnie przedstawić w spinoffach czy filmie i zdecydowanie nie robił już żadnego wrażenia.

 

Mam nadzieję, że w Capcom zdają sobie sprawę jak wielką robotę robił głos Nemesisa w oryginale. Gość nawet nie musiałby się pojawiać na ekranie, wystarczyłby sam ryk "STARS!!!" gdzieś z daleka i gacie są już pełne. Trochę lipa, że facet odpowiedzialny za jego głos w RE3 już nie żyje, ale może uda im się zrobić coś podobnego, byle nie żadne metaliczne dźwięki jak w Darkside Chronicles, to było dopiero żałosne i niestraszne. 

 

 

 

Edytowane przez Josh

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.