Skocz do zawartości

Xbox Series - komentarze i inne rozmowy


ASX

Rekomendowane odpowiedzi

28 minut temu, krzysiek923 napisał:

To w końcu okazuje się, że ten Redfall wcale nie był robiony przez twórców Dishonored, tak? No bo cały czas tak było pisane przy okazji dyskusji w temacie Redfall, że "jak po Disnhonored mogli takiego gówno wysrać".

Był robiony przez twórców Prey, czyli gry lepszej niż Dishonored. 

 

Widzę sporo komentarzy, jakoby to były jakieś lolki bez polotu, tymczasem oni zrobili całe Prey 2017 i część Dishonored 1 i 2. Ich zaledwie 2gim samodzielnym projektem był gaas przynoszący smród jak widać aż do śmierci studia, czyli Redfall. 

 

Widać warto kasować projekty zawczasu. 

 

Arkane Lyon (ten jeszcze istniejący):

1. Arx Fatalis
2. Dishonored (1 & 2)
3. Deathloop

Arkane Austin

1. Dishonored (1 & 2)
2. Prey
3. Redfall:xboss:

 

  • Plusik 1
  • Minusik 1
Odnośnik do komentarza
1 minutę temu, KrYcHu_89 napisał:

Był robiony przez twórców Prey, czyli gry lepszej niż Dishonored. 

 

Widzę sporo komentarzy, jakoby to były jakieś lolki bez polotu, tymczasem oni zrobili całe Prey 2017 i część Dishonored 1 i 2. Ich zaledwie 2gim samodzielnym projektem był gaas przynoszący smród jak widać aż do śmierci studia, czyli Redfall. 

 

Widać warto kasować projekty zawczasu. 

Dishonored wyszedł 12 lat temu. Ile tych samych osób robiło redfall? Pewnie garstka. Na tej samej zasadzie crap "Back 4 blood" był robiony przez "twórców" Left 4 Dead. Teraz nowe czasy bardziej diverse studio i pewnie nikogo kto się zna na gierkach nie zostało.

Odnośnik do komentarza
3 minuty temu, Chewie napisał:

Dishonored wyszedł 12 lat temu. Ile tych samych osób robiło redfall? Pewnie garstka. Na tej samej zasadzie crap "Back 4 blood" był robiony przez "twórców" Left 4 Dead. Teraz nowe czasy bardziej diverse studio i pewnie nikogo kto się zna na gierkach nie zostało.

Do sprawdzenia, aż tak nie będę szukał, ale z 15 z 15 letnim expem z Austin byś znalazł na Linkedin :). Większość odeszła w trakcie przejęcia przez Microsoft, o czym były w 2023 tematy. 

https://www.pcgamer.com/report-most-of-arkane-austins-prey-veterans-quit-during-redfalls-development-and-the-ones-that-stayed-hoped-microsoft-would-cancel-it/

 

 

Odnośnik do komentarza

Dobra, ale MS zamknął ich za to, że zrobili dobrą grę która się sprzedała? Ja wiem, że nie jest to powód do świętowania, ale gracze zagłosowali portfelem, a Tango za dobrze też sobie ostatnio nie radziło. Prawda leży zawsze po środku.

Odnośnik do komentarza
6 minut temu, Beelzeboss napisał:

a gamepass miał być ratunkiem dla mniejszych gierek. Mniejsze gierki to dla nich kupienie indies do abo, ktore nie radza sobie finansowo.

Przeciez oni kupili Bethesde dla Fallouta, Starfielda i TES, resztę tej firmy mają w dupie i do zaorania.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
13 minut temu, Paolo de Vesir napisał:

Dobra, ale MS zamknął ich za to, że zrobili dobrą grę która się sprzedała? Ja wiem, że nie jest to powód do świętowania, ale gracze zagłosowali portfelem, a Tango za dobrze też sobie ostatnio nie radziło. Prawda leży zawsze po środku.

 

Tylko sęk w tym, że jak im nie wychodziły większe gry to mogli np. Zmniejszyć Team do tego od HFR i tanim kosztem ciągnąć to IP, zupełnie inaczej by to wyglądało.

Odnośnik do komentarza
15 minut temu, KrYcHu_89 napisał:

Przeciez oni kupili Bethesde dla Fallouta, Starfielda i TES, resztę tej firmy mają w dupie i do zaorania.

No, ale wyznawcy xboxa pisali, ze jak MS kupi acti to przestaną być fabryką cod, a niektore studia wroca do robienia innych, mniejszych gierek :beka:

Odnośnik do komentarza

Tak zrobili z Toys for Bob, a Sony z Japan Studio, gdzie zostawili tylko ludzi od Astrobota a resztę zwolnili. 

 

O ile Arkane Austin po Redfallu jeszcze jestem w stanie zrozumieć, chociaż Preya  uwielbiam, To decyzji o zamknięciu Tango w żaden sposób nie wybronić, beznadziejna decyzja, która odbije im się czkawką w przyszłości. 

 

Chyba skończyły się czasy dobrego wujka Spencera, dające devom szansę na projekty marzeń. I wraz z nadejściiem trudniejszych czasów dla branży i wydaniu 70 miliardów na Activision i Blizzard szykuje się uważniejsze oglądanie każdego dolara i ucinanie finansowania nieperspektywicznych zespołom. Ciekawe jak tam teraz atmosfera w Ninja Theory, Hellblade to ambitny, mniejszy projekt, ale podobnie jak HiFi Rush nie sprzeda się w milionach. 

  • beka z typa 1
Odnośnik do komentarza

Szkoda w chuj tego Tango, Evil Within i Ghostwire może nie były gierkami 10/10, ale to solidne tytuły przy których dobrze się bawiłem, już nie wspominając o Hifi rush, które jest jedna z najlepszych gier na xboxa. Goście nigdy nie wydali crapa, niezrozumiała dla mnie decyzja.

Odnośnik do komentarza
13 minut temu, SnoD napisał:

Tylko sęk w tym, że jak im nie wychodziły większe gry to mogli np. Zmniejszyć Team do tego od HFR i tanim kosztem ciągnąć to IP, zupełnie inaczej by to wyglądało.

 

To ten sam MS który odgórnie ma zarzucone, że kontraktorzy (czyli pewnie gros twórców w studiach) mogą pracować 1.5 roku przy jednym projekcie a potem out, więc nic mnie nie zdziwi. 

Odnośnik do komentarza

Jako gracze widzimy gry, historię tego co zespół wydał, ale nie widzimy jak dane studio pracuje, czy robi coś ciekawego, i ile tak naprawdę kasy kosztuje jego utrzymanie. A to tam się podejmuje główne decyzję.

I niestety bez tej wiedzy ciężko powiedzieć co stało że zamknięciem Tango, bo Arkane to zero zdziwienia.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

No finansowo się nie spinało, ale w każdej innej branży robisz przegląd projektów, restrukturyzację i dopasowujesz moce przerobowe do możliwości.

 

Tak jak tu piszą niektórzy, Arcane wydało crapa a na dodatek stracili masę pracowników więc może nie było co ratować, ale Tango to taki strzał na oślep.

 

XD

 

Edytowane przez SnoD
Odnośnik do komentarza
9 minut temu, Shen napisał:

Tango nigdy nie wydało crapa, solidne studio, jeszcze mogli im coś do gamepassa wyprodukować. Pojebana akcja. Może coś nowego jeszcze Mikami stworzy albo ktoś go przygarnie.

Przechwytywanie.JPG.8eb2e7a0abeeb0e67d8009a2d0adcf87.JPG

Przechwytywanie2.JPG.353765f96feeea229e68de1697e1c641.JPG

Przechwytywanie3.JPG.7374838e39f701cf0d95918630b2b35a.JPG

No nie byli to żadni wirtuozi gamingu ale każda ich gra była na tyle solida żeby zdobyć jakiś fanbase. Dla mnie tylko ghostwire mega średniak ale już przy hifi było widać że odejście od horrorów dobrze im zrobi. Spoiler nie zrobiło :wujaszek:

Odnośnik do komentarza

Starfield też chyba szału nie zrobił?

I co teraz? Ciekawi mnie jak tam oni widzą np następną konsole? Warto czy nie? Po co kolejny sprzęt który nie pójdzie w świat w ilości jak konkurencja? 

Ten Xbox to taka sinusoida. Zajebisty pierwsze xbox który sporo namieszał, świetna 360, potem One z debilnymi pomysłami już pod koniec 360. Zapowiadający się nieźle series x, a tutaj znowu lot dziobem do ziemi. 

Gry widma- kamerka w lasku, muzyczka, napis FABLE- może za rok a może za 2 lata, a może skasują- pojebana ta cała generacja. 

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...