Skocz do zawartości

Xbox Series - komentarze i inne rozmowy


ASX

Rekomendowane odpowiedzi

7 minut temu, MBeniek napisał:

Dlatego wydaje mi się, że najlepiej jakby m$ wszedł w jakieś partnerstwo z inną firmą, jeśli nie chcą produkować swoich własnych gogli vr. Zawsze to byłaby jakaś dodatkowa konkurencja dla psvr i oculusa, na czym zawsze skorzystają klienci.

no to byłby chyba optymalny scenariusz dla graczy. Załatwienie kompatybilności z producentami gogli 3rd party i danie wolnej ręki developerom w tworzeniu gier. Może w przyszłości kiedyś do tego dojdzie.

 

Ale na pewno nie chciałbym aby MS tworzył swoje gogle, obawiałbym się powtórki z Kinecta, kiedy to MS tak bardzo zajęty był promocją swojej nowej zabawki że ucierpiały na tym zarówno core'we gry jak i studia (takie Rare np. zaciągnięte do produkcji nad kinectem [*]). Dlatego moim zdaniem lepiej będzie jak teraz skupią się na zwykłych grach, bez niepotrzebynych eksperymentów z nowymi technologiami

 

Cytat

To co załączył Mat to było po 1h od premiery. Na tą chwilę najwięcej było już 42,858. Dla porównania Doom Eternal w przeciągu ostatniej doby najwięcej miał 56,565.

Co do twicha to się nie znam, więc nie wiem czy te ćwierć miliona to dużo czy mało.

Nie widziałem, 42 tys gracze jednocześnie w Alyx to dobry wynik, a ćwierć miliona oglądających na twitchu to wynik świadczy o ogromnym zaintereowaniu

Odnośnik do komentarza

Myślę, że Half-Life jest jednak bardziej wyczekiwanym tytułem, niż najnowszy DOOM. Stąd takie a nie inne liczby, czyt. normalne dla gry klasycznej, wysokie dla VR-owej.

Edytowane przez Paolo de Vesir
Odnośnik do komentarza
45 minut temu, MBeniek napisał:

Dlatego wydaje mi się, że najlepiej jakby m$ wszedł w jakieś partnerstwo z inną firmą, jeśli nie chcą produkować swoich własnych gogli vr. Zawsze to byłaby jakaś dodatkowa konkurencja dla psvr i oculusa, na czym zawsze skorzystają klienci.

 

No wszedł w partnerstwo z HP i z Valve, przy czym okulary są sygnowane logotypem HP. Zobaczymy co się z tego wykluje ;)

Odnośnik do komentarza
5 godzin temu, ASX napisał:

To nie tyle Spencer ale ogólnie gracze nie są przekonani do VR. Ludzie po prostu niechętnie grają na Vr i nawet tak dobre gry jak Alyx na razie nic na to nie poradzą

Coś w tym jest patrząc na sprzedaż VR na PS4. Gracze zawsze wybiorą tradycyjnego pada lub mysz+klawa. 

Wszelkie vr, ruchowe kontrolery, kinecty i inne bzdety to tylko chwilowe zainteresowanie...co nie zmienia faktu że opcjonalny VR się przyda.

Forzy, Halo czy MSFS 2020 zawsze by na tym zyskały, to nie muszą być gry robione w 100% pod VR jak gry RARE pod Kinecta.

Odnośnik do komentarza

Jak ktoś ma lepsze słuchawki i używa czatu to bluetooth z tv nie wchodzi w grę. Jedyne rozwiązanie to stacje od słuchawek podłączyć USB do konsoli i optyka pod tv. Ale czy to będzie działać jak teraz normalnie podłączone pod konsole? Czy poprzez USB będzie działać czat? Tego dowiemy się dopiero po premierze pewnie. Albo astro wymyśli jakąś przejściówkę. Sam posiadam słuchawki pod optyka i zastanawiam się jak to będzie w przyszłej generacji. Nie widzi mi się podłączać kablem pod pada. Ani nie chcę kupować nowych pod nową generację. 

1 godzinę temu, Paolo de Vesir napisał:

Zawsze myślałem, że sluchawki podłączało się do pada.

Pod pada to się podłącza tylko kabel do ładowania jak się rozładuje :p

Edytowane przez creatinfreak
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Może luki bezpieczeństwa, dostępność do zasobów itd, czyli zaraz po premierze będą przerabiane konsole i piractwo. A tak na poważnie co to znaczy dla konsumenta?

Będą mogli zdalnie włamać nam się na Xboxa i wykraść np dane karty płatniczej?

Edytowane przez creatinfreak
  • Haha 1
  • WTF 1
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...