Skocz do zawartości

Resident Evil 4 Remake


Popi

Rekomendowane odpowiedzi

27 minut temu, Bzduras napisał:

W pierwszym roku po wydaniu poszło 20 milionów?

 

Do kwietnia 2022. Mimo wszystko wynik robi wrażenie jak na gatunek survival horror. 

 

Czemu Residenty nie wykręcają takich liczb? Teudno powiedzieć, ale świadomość marki RE wydaje się być znacznie mocniejsza niż DL. Bo Residenty to nie tylko gry, ale filmy, animacje itd. 

Odnośnik do komentarza

DL a RE poza mózgojadami to kompletnie różne gry. Ten pierwszy to "ubiklon" z modyfikowaniem broni, parkourem i zombiakami a Residenty to w większości survival horrory. Ten gatunek ze względu na specyfikę zawsze będzie niszowy ponieważ większość ludzi nie lubi się bać ani stresować. Myślę, że jak na taki gatunek poradził sobie bardzo legancko całe te.

Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...

dla mnie remake to bardziej miks akcji i survival horroru, jest bardziej "survival" od oryginału. 

 

49 minut temu, Canarino napisał:

rozumiem ,że na średnim poziomie jest zbyt dużo amunicji i ogólnie się prawie nie ginie?

 

nie to nie tak. standard to taki prawdziwy normal, gdzie będziesz ginął i oszczędzał amunicję. gra nie będzie trywialna w żadnym razie. hardcore odpalasz, kiedy chcesz to wyzwanie dodatkowo podkręcić. jeśli w miarę pewnie czujesz się w residentach i w shooterach to graj na HC i jeśli będziesz dobrze dysponował ammo (w sensie nie walił z shotguna i rifle gdzie popadnie) to będzie dobrze.   

Odnośnik do komentarza
5 hours ago, Mecenas said:

Ktoś mi powie dlaczego  na pro lvl   na yt  na tych speedrunach co widze ta wielka ryba pada po  7 strzałach, a u mnie, nie pada ? wtf?

Wala 7 do 8 razy pada ja wale ponad jakieś 15  i chuj.

Speed runy to robione sa chyba tylko na PC a tam można dowolnie zmodowac gre. Czasami obejrze jakis run z pozamienianymi przeciwnikami, takie tryby ultra hardcore. Np chatkę atakuja tylko ci wiesniacy z piłą łańcuchową :obama: Więc nie ufalbym takim filmikom. Tylko cieszyl sie graniem. 

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
W dniu 15.02.2024 o 01:39, Mecenas napisał:

Ktoś mi powie dlaczego  na pro lvl   na yt  na tych speedrunach co widze ta wielka ryba pada po  7 strzałach, a u mnie, nie pada ? wtf?

Wala 7 do 8 razy pada ja wale ponad jakieś 15  i (pipi).

 

Zabijają go przed pierwszym zanurzeniem. Po zanurzeniu regeneruje HP.

Odnośnik do komentarza

Nie opłaca. Na łódce pośrodku jeziora masz Red9 za free, dosyć wolno strzela i jeszcze wolniej się przeładowuje, ale ma takiego kopa, że w zasadzie nie trzeba mu zwiększać damage'u do końca gry. Kamyczki bym zostawił na inne fanty.

 

 

Cytat

 

Ktoś mi powie dlaczego  na pro lvl   na yt  na tych speedrunach co widze ta wielka ryba pada po  7 strzałach, a u mnie, nie pada ? wtf?

Wala 7 do 8 razy pada ja wale ponad jakieś 15  i (pipi).

 

Jeżeli na pro ryba pada po 7 strzałach to ktoś ewidentnie cheatuje. Najlepsze speedruny jakie widziałem to jest 15 harpunów min. I jak ktoś już wyżej słusznie zauważył, ma to związek z fpsami, widać jak ziomki wchodzą do opcji i manipulują frameratem.

 

 

Edytowane przez Josh
Odnośnik do komentarza
Godzinę temu, Czoperrr napisał:

Kurde nie wiem co ze mną nie tak ale nadal wolę grać w oryginał niż remake. Remake skończyłem dwa razy i na więcej nie mam ochoty, a oryginał od prawie 20 lat ogrywam chętnie i często.

 

No niestety, RE4R ma problemy z niektórymi mechanikami. Detekcja trafień lubi zawieść, na poziomie PRO ogłuszanie wrogów strzałem jest mocno losowe w porównaniu do HC, Ashley raz przebiegnie bez problemu a raz przytula się z każdym wrogiem po drodze. Można by wymieniać.

 

A tu jeden dobry przykład z YT - ten pocisk wystrzelony z granatnika i to działanie osłony :banderas:

 

Odnośnik do komentarza

Ja na odwrót. RE4R robi tyle rzeczy lepiej, że od jego premiery ani razu nie wróciłem do oryginału. To nie sytuacja jak z RE2, że remake jest drastycznie inną grą i przez to warto cały czas szarpać w klasyczną wersję, bo tak mocno się od siebie różnią. Jedyne czego mu tu brakuje to QTE (tak, lubiłem je) i... w sumie tylko tego. Ciężko byłoby mi się teraz przestawić na brak mechanik związanych z nożem, skradania czy craftingu.

 

A to co wrzucił Agent, to są sytuacje sporadyczne, podczas casualowego przechodzenia gry praktycznie tego nie odczujesz. Co innego jeżeli rozkładasz grę na czynniki pierwsze bawiąc się w hardkorowe speedruny albo no damage run.

 

 

Edytowane przez Josh
Odnośnik do komentarza

@Josh Grałem sobie casualowo na pro i detekcja zawodziła w losowych momentach - jucha pryska jak przy odstrzeleniu kończyny i co? Wróg nie otrzymał obrażeń i dalej wesoło chce mi urwać głowę. To i AI Ashley nakłoniło mnie do powtórzenia HC i odblokowania paru przydatnych pierdół - zbroja dla siksy mocno ułatwia grę.

Edytowane przez Agent_Man
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...