Opublikowano 22 lipca 20204 l Napiszę tak. Dupy nie urwało. Ta gra może działać bardziej na sentyment niż faktycznie powalać w dzisiejszych czasach. Ja, w odróżnieniu do tutaj najczęściej udzielających się, prawdziwej styczności z oryginałem nie miałem, więc będzie to dla mnie pierwszy raz i wtedy się zobaczy, czy gra faktycznie wytrzymała próbę czasu i jest jakimś bóstwem gamingu.
Opublikowano 22 lipca 20204 l Tego nie zweryfikujesz, musiałbyś zagrać w oryginał w 2002 roku, lub w okolicach.
Opublikowano 22 lipca 20204 l Wiadomo, że to fajerwerki nie będą, ale liczę na dobre strzelanie, pościgi, fajne miejscówki i nutę nostalgii. A że od kilku lat jest posucha w kwestii gier typu Mafia, czy GTA to i tak jaranko.
Opublikowano 23 lipca 20204 l Zobaczymy jak to wyjdzie na premierę, nawet na tym filmiku widać sporo bugów i glitchy. Martwi mnie, że porzucili (oby nie) jeden z fajnieszych mechanizmów jedynki - przeładowując np Tommy Guna w połowie magazynka traciłeś drugą połowę magazynka. Realistyczne i czasami naprawdę każdy jeden nabój miał znaczenie. No i ten wóz opancerzony w pościgu na końcu ugh, mam nadzieję nie przegną z takimi akcjami bo pasuje to jak pięść do nosa. Edytowane 23 lipca 20204 l przez Bartg
Opublikowano 23 lipca 20204 l Moim zdaniem ten pościg i tak był w miarę stonowany, mogli z tego zrobić festiwal wybuchów, a tutaj radiowozy zatrzymywały się w mało efekciarski sposób. Pamiętacie ile misji w oryginale miało alternatywne wybory? Kojarzę jedną z Morello tj. Spoiler pościg za furą lub samolotem Było coś jeszcze?
Opublikowano 23 lipca 20204 l Ponoć na gameplayu prezentowali wersję sprzed kilku miesięcy. + Edytowane 23 lipca 20204 l przez Bigby
Opublikowano 23 lipca 20204 l Model strzelania, ktory bedzie w jedynce z Mafii 3 mnie odpowiada. Zaczalem ostatnio grać w tę część i trzeba przyznac, ze gra nie jest zla. Nie da sie ukryc, ze zrobiona na szybko bo jednak uklad misji daleko odbiega od tego co bylo w poprzednich odsłonach(monotonnia zadan) Mam nadzieję, ze sporo wnioskow wyciagna z trojki i jak moze się powtorze nie bedzie to festiwal bugow. Licze rowniez na oryginalny OST, ktorego chlonelo sie jak gąbkę. Ajj Lost Heaven czekam [emoji4]
Opublikowano 23 lipca 20204 l Jedynkę pamiętam jak przez mgłę, więc w sumie do tego "rimejku" podejdę na świeżo. Sama gra wygląda bardzo dobrze, fajnie, że wreszcie powstanie coś w klimatach gangsterskich, bo ostatnio straszna posucha z grami w tej tematyce.
Opublikowano 23 lipca 20204 l Ja tak samo. Ostatni raz probowalem chwilę grać w Mafię 1 na starutkim celeronie, więc będę się czuł jakby to była nowa produkcja. Pamiętam ten motyw z przeładowaniem broni, chyba żadna inna znana mi gra nie stosowała podobnej mechaniki.
Opublikowano 23 lipca 20204 l Ciekawe czy dalej będzie można unieruchomić samochód poprzez przestrzelenie baku
Opublikowano 23 lipca 20204 l Strzelanie w pierwszej części, choć momentami zbugowane, dawało sporo frajdy. Strzały ze strzelby potrafiły odrzucić przeciwnika, a przy strzelaniu z Tommy Guna celownik mocno uciekał i powodował odrzut. Tak coś mi się kojarzy.
Opublikowano 23 lipca 20204 l 11 godzin temu, SlimShady napisał: Było coś jeszcze? jeszcze jeden pościg, bodaj za synem Morello miał dwa zakończenia
Opublikowano 23 lipca 20204 l 35 minut temu, krupek napisał: Strzelanie w pierwszej części, choć momentami zbugowane, dawało sporo frajdy. Strzały ze strzelby potrafiły odrzucić przeciwnika, a przy strzelaniu z Tommy Guna celownik mocno uciekał i powodował odrzut. Tak coś mi się kojarzy. Tak, generalnie gra miała pewien sznyt realizmu w strzelaniu, Tommy Gunem rzucało bardzo mocno i trzeba było odpowiednio strzelać serią najlepiej od korpusu, coś w tym gameplayu koleś mówił, że chcą aby strzelanie różniło się od tego w Mafii 3 gdzie Lincoln był zaprawionym w boju żołnierzem a Tommy zwykłym taksówkarzem, ale nie sądzę, że będzie to jakoś mocno zbliżone do jedynki sądząc po tym co pokazali.
Opublikowano 23 lipca 20204 l Mnie to najbardziej ciekawi czy zachowają te warianty zakończenia misji np. w misji z pościgiem za samochodem gdzie mogło się zdarzyć, że ścigane auto nie skręcało na lotnisko. Albo jak w misji na stacji paliw można było przestrzelić opony zaraz na początku, żeby nam ofiara nie uciekła Edytowane 23 lipca 20204 l przez Cedric
Opublikowano 23 lipca 20204 l No ja raczej się spodziewam, że ten Remake z jedynką będzie raczej powiązany fabularnie, zarysem mapy i to na tyle. W pierwszej części podobał mi się jeszcze model jazdy, był zupełnie inny niż GTA. O tych alternatywnych rozwiązaniach nawet nie wiedziałem. Edytowane 23 lipca 20204 l przez krupek
Opublikowano 23 lipca 20204 l Kurde, jedynka to gra mojego życia, w żadną inną tyle nie grałem, ale podrzucacie tu ciekawe smaczki odnośnie różnych zakończeń misji. Ja wiedziałem tylko o jednej, tej z samolotem, o innych nie miałem pojęcia. Aż sobie sprawdzę na poczciwym PC na strychu, gra wciąż na dysku. Gra może mieć dla mnie całkowicie inną mechanikę (w dwójkę i trójkę nie grałem), byle tylko przy fabule za wiele nie kręcili. Chociaż postacie Pauliego i Sama w porównaniu do oryginału wykastrowane jak stadnina w Janowie.
Opublikowano 24 lipca 20204 l Classic mode O tak tego ta gra potrzebuje dla ludzi pamiętających oryginał. Mam nadzieję będzie tak samo trudna i niewybaczająca błędów jak oryginał, czyli jeden strzał z obrzyna z bliska i Tommy leży.
Opublikowano 24 lipca 20204 l Gurwa, ile razy ja niektóre etapy powtarzałem Trudniejsze chyba było tylko The Getaway, tam to był hardkor. Szczególnie, że była to moja jedna z pierwszych gier na PS2.
Opublikowano 24 lipca 20204 l Najlepsze jest to, że powtarzanie tych etapów wcale nie było irytujące. Po prostu przyjmowało się strzał z shotguna w japę i próbowało dalej. Dla mnie kiedyś hardkorem była misja w dokach. Nawet jak ostatnio gralem, to musiałem się mocno pilnować a i tak dopiero za 3 razem się udało, nawet znając całość na pamięć.
Opublikowano 24 lipca 20204 l Ja nie pamiętam, ale była jakaś misja co się skakalo po dachach i tam mnie niszczyli.
Opublikowano 24 lipca 20204 l Tak - "The Whore". Najpierw się zaczynało w hotelu, potem ucieczka przez dach i strzelanina w kościele.
Opublikowano 24 lipca 20204 l Mafia była tak dobra, że prawie każda misja się czymś wyróżniała. Mało jest takich gier, nawet dzisiaj.
Opublikowano 24 lipca 20204 l Powiedziałbym, że gra była uczciwie trudna, tzn ginąłeś bo np poleciałeś na jana do przodu i szybko Cię ukarali, albo full auto z Tommy Guna w biegu. To było piękne. Czuło się ten klimat, że Tommy nie jest żadnym terminatorem z GTA co przyjmuję rakiete na klatę i leci szukać kamizelki za rogiem.
Opublikowano 24 lipca 20204 l Tam nawet z prostej na papierze misji o zbieraniu haraczu zrobili coś ekscytującego. Albo misja na statku, która klimatem bardziej przypominała Hitmana - znalezienie odpowiedniego przebrania, potem szukanie podłożonej broni, czekanie na ofiarę, wtopienie się w tłum .
Opublikowano 24 lipca 20204 l I te nawiązanie do Ojca Chrzestnego, w sumie Mafia 1 to taki growy Godfather, z kolei dwójka, to Goodfellas.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.