Opublikowano 16 maja 20204 l Groznyj grad tylko w momencie jak juz dajemy dyla - pada taki delikatny śnieżek i te dźwięki w tle tej bazy robia niesamowity klimat
Opublikowano 17 maja 20204 l katakumby w Syphon Filter 2 pustynia w Shadow of The Colossus Raccon City w Resident Evil 3 (oryginal) wiejski teren w GTA San Andreas
Opublikowano 17 maja 20204 l Miejscówki w grach robiące wrażenie? Trochę ich było ale jeśli miałbym wybrać jedną to (bez zaskoczenia) będzie to wyspa Shores of Gold. Każdy kto choć od raz zetknął się z pirackimi motywami, ten zna ten klasyczny schemat. Legendarna nieoznaczona na żadnej mapie wyspa skarbów, pełna zagadek i pułapek do pokonania, do której drogi szukają bohaterowie historii. Niby banalne ale moc przeżywać taka historię wspólnie ze znajomymi (tzn. przez kilkanaście godzin przechodzić serie różnych questów by w finale samemu dotrzeć do legendarnej wyspy), to coś co na pewno zrobiło na mnie duże wrażenie.
Opublikowano 17 maja 20204 l Bożesz ty mój ile tego było przez 30 lat grania Tak na szybko to: Kronos jako cały lvl w GOW3, w ogóle w tej serii było tyle kapitalnych miejscówek, że łatwiej wymienić te, które nie robią wrażenia. Alan Wake i scena otwarcia jak wpływamy promem do miasteczka (ach ten klimat północnego USA i Twin Peaks. Te lasy, jezioro, kolory. Piękna miejscówka. No i Liberty City jako jedna wielka miejscówka z GTA IV, za ten mega „swojski klimat amerykańskiego snu” i piękne miasto. Edytowane 17 maja 20204 l przez balon
Opublikowano 17 maja 20204 l 4 godziny temu, michal napisał: wiejski teren w GTA San Andreas Nie ma dla mnie drugiej gry, która miałaby tyle fajnych i ciekawych miejscówek. Nawet GTA V wypada w tej kwestii gorzej, choć też jest bardzo dobrze.
Opublikowano 17 maja 20204 l Można tu setki lokacji wymieniać, kilka losowych: całe Rapture z Bioshocka gears 5 zamarznięte lab wioska w górach z uncharted 2 camino z forzy 3 earthworm jim lab metroid prime chozo ruins gow 2 jaskinie
Opublikowano 18 maja 20204 l Ogranicze sie do tej generacji: U4 i koncowa lokacja Gow i pierwsza lokacja W zasadzie cala mapa w Death Stranding
Opublikowano 18 maja 20204 l Z gier ostatnich miesięcy, to wrzuciłbym tu prawie całego Bloodborne'a. Zamki, lasy, areny walk. Piękne i klimatyczne. Naprawdę z chęcią zobaczyłbym podbitą wersję na konsole i w 60fps (bo chyba nie ma tyle na ps4?)
Opublikowano 18 maja 20204 l Ogólnie to cała Zelda BotW ale z tego co najbardziej zapadło mi w pamięci to Korok Forest i Wyspa. Kilka moich ujęć. 14 minut temu, drozdu7 napisał: Z gier ostatnich miesięcy, to wrzuciłbym tu prawie całego Bloodborne'a. Zamki, lasy, areny walk. Piękne i klimatyczne. Naprawdę z chęcią zobaczyłbym podbitą wersję na konsole i w 60fps (bo chyba nie ma tyle na ps4?) Niestety nie ma ale ostatnio trafiłem na filmik Digital Foundry. Pięknie to wygląda w 60 latkach z tym że gra lata w 720p
Opublikowano 19 maja 20204 l Grając w ME 2 lubiłem zawsze wracać do Afterlife Club, Purgatory w ME 3 było ch ujowe Edytowane 19 maja 20204 l przez Figuś
Opublikowano 19 maja 20204 l Przejrzałem na szybko screeny z tej generacji, które miałem na Xboxie (na PS4 niestety tylko na dysku zatrzymuje także tego nie chciało mi się przeglądać) i Destiny 2 Deus Ex HR - Golem trochę kiepskiego screena zrobiłem ale na koncept arcie i w grze podobnie to wyglada, esencja cyberpunkowej estetyki Doom Eternal Forza Horizon 3 - Kompletny opad szczęki spowodowany Australią Hyper Light Drifter Metro Exodus i Wołga Red Dead Redemption II i bagienka Wiedźmin 3 i Toussaint i oczywiscie lokacja z jednego questa pod koniec gry Spoiler
Opublikowano 19 maja 20204 l Ash Lake z pierwszych soulsów. Screen tego nie oddaje, ale pierwsze postawienie tam stopy to był taki banderas W żadnej lokacji w żadnej grze nie czułem tak intensywnej... samotności i pustki jak tutaj. Nie ma tam prawie nic, piach, woda i drzewa w tle, jedno ognisko, jakiś pojedynczy potworek, przechadzający się w okolicy i jeden większy... resztki życia w zapomnianym miejscu, które jest fundamentem reszty tego świata a muzyczka tylko podkreca klimat do 120%
Opublikowano 12 sierpnia 20204 l W dniu 19.05.2020 o 10:47, Dahaka napisał: Ash Lake z pierwszych soulsów. Screen tego nie oddaje, ale pierwsze postawienie tam stopy to był taki banderas W żadnej lokacji w żadnej grze nie czułem tak intensywnej... samotności i pustki jak tutaj. Nie ma tam prawie nic, piach, woda i drzewa w tle, jedno ognisko, jakiś pojedynczy potworek, przechadzający się w okolicy i jeden większy... resztki życia w zapomnianym miejscu, które jest fundamentem reszty tego świata a muzyczka tylko podkreca klimat do 120% Remaster?
Opublikowano 21 sierpnia 20204 l Nic już na mnie nie zrobiło większego wrażenia niż to gdy przekroczyło się te zabite dechami drzwi. Grafika głowy nie urwała ale klimat opuszczania schronu 101 tkwi mi w pamięci do dziś.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.