Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Forum PSX Extreme

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Ratchet and Clank Rift Apart

Featured Replies

  • Odpowiedzi 1 tys.
  • Wyświetleń 122,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • kotlet_schabowy
    kotlet_schabowy

    Nie będę tu się bawił w adwokata gierki, której nawet nie mam, tym bardziej, że sam raczej lubię, kiedy płacąc za coś kasę dostaję uczciwą zawartość i satysfakcjonujący czas zabawy (to akurat mocno wz

  • Może otwarty świat z przejmowaniem dzielnic jako powiew świeżości.

  • Z photo mode.  

Opublikowano

Ten Rachet to jakis obled.  Ciezko przejsc obojetnie. Gdzie nie spojrzysz to wszystko wciska Cie w fotel. Na Horizona nie mam takiego parcia nawet. Chyba gra roku bedzie :ohboy:

Opublikowano

Dla mnie także masakra, wygląda bajecznie, tym bardziej że lubię platformówki, a tych jak na lekarstwo... 

Choć nie wiem jak Wy ale ja przy tak świetnej grafie często na początku gry bardziej podziwiam efekty niż skupiam się na samej rozgrywce. 

A tu widać że będzie na czym zawiesić oko... 

Opublikowano

Oj tak, to co dzisiaj będzie pokazane mogłoby być udostępnione do sprawdzenia.

Opublikowano

Aż z tego wszystkiego ponownie przeszedłem Ratcheta 2016 (w 60 fps to inna gra). Czekam na nowego z otwartymi ramionami.

Opublikowano

Cudownie to wygląda i się rusza. Fajnie, że gameplay będzie jeszcze dynamiczniejszy, brakowało dashy w poprzednich częściach, a może i elementy platformowe będą bardziej wymagające dzięki temu.

Opublikowano

Z tego co widzę na tym gameplay'u, to w tym trybie 30 fps gra używać będzie ray-traced reflections (bardzo ładnie to tutaj wygląda), podobnie jak Spider Man i Miles Morales.

 

W 60 klatkach zapewne zrezygnują ze śledzenia promieni i nieco obniżą rozdzielczość.

Edytowane przez Hal Emmerich

Opublikowano
3 godziny temu, yOGI79 napisał:

Aż z tego wszystkiego ponownie przeszedłem Ratcheta 2016 (w 60 fps to inna gra). Czekam na nowego z otwartymi ramionami.

Bez kitu, też pobrałem xd

Opublikowano

Chyba po raz pierwszy Ratchet zawalczy o GOTY. Ta metropolia wygląda genialnie i nawet planeta z poprzedniej części (ToD) ma całkiem inny design . Jeśli długość gry będzie standardowa dla Ratchetów (12-15h główny wątek, 30h maxowanie) to szykuje się must have.

Opublikowano

Do tego aby był to najlepszy Ratchet w historii brakuje tylko jednego, będzie kula dyskotekowa?

Widać, że miodziku będzie w grze pod dostatkiem, do tego świetne lokacje (dyskoteka). Kolejna gra na PS5, która otrzyma bardzo wysokie oceny. 

 

:obama:

 

 

Opublikowano

Będzie na bank, bo była w każdej dużej części odkąd została dodana. Liczę na jak zawsze wyśmienite animacje tańca.

Opublikowano

Mmmm, Piękny ten Ratchecik  - tak jak ktoś tu wspominał wcześniej, cieszy mnie że popracowali nad dynamiką (dash, elementy platformowe itp.). Będzie pięknie :obama: 

Opublikowano
11 godzin temu, łom napisał:

Jeśli długość gry będzie standardowa dla Ratchetów (12-15h główny wątek, 30h maxowanie) to szykuje się must have.

Myślę, że bez problemu jest to do osiągnięcia. Czekam z niecierpliwością, szykuje się kolejny świetny Ratchet!

Opublikowano

Ja mam właśnie obawy o do długości. Powtarzając ostatnio Ratcheta z 2016 roku byłem zaskoczony jak szybko go przeszedłem a do tego wcześniejszy Into the Nexus był króciutki. Obym się mylił, ale Insomniac ma jakieś zabójcze tempo prac nad grami. Ostatnio wydany Spider-Man (który był krótki jak DLC do podstawki), teraz Ratchet i powstający Spider-Man 2.

Opublikowano

O długość bym się nie martwił bo rachet z 2016 to byl remake gry która wyszła wiele lat wcześniej a jak wiadomo wtedy gierki nie były zbyt długie. 

Opublikowano

Ten Ratchet z PS4 był strasznie krótki i tak samo jak Into the Nexus to nie był pełnoprawny Ratchet (miał nawet niższą cenę premierową 40$).

Opublikowano

I był robiony w kilkanaście miesięcy ( 9 miesięcy pierwotnie, głównie przez film, ale ten był słaby, to dostali dodatkowy czas na szlify) - patrząc na ten urywek z wczoraj, to widzę, że skala i rozmach będą na zupełnie innym poziomie (nie tylko w stosunku do remake'u). Osobiście obstawiam, że Rift Apart będzie najdłuższą grą w serii, albo zbliżoną do tego (15-20h na main story + trochę dodatkowej zabawy, 30-40h na wszystko).

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.