Skocz do zawartości

Demon's Souls Remake


Rekomendowane odpowiedzi

19 godzin temu, Wojtq napisał:

Zakładam, że w tej grze też trzeba się ubiegać jak dureń od ogniska do bossa jakieś 5 km, unikając przy tym XX liczbę wrogów?

 

Zaliczyłem tylko DS3 od FromSoftware i choć gra była świetna, to te piesze wycieczki przed każdą próbą walki z bossem były potwornie irytujące.

 Przecież to esencja gier soulslike. Zresztą po 5 zgonach u bosa znasz do niego droge na pamięć i większość przeciwników mijasz sprintem, więc po max 2 minutach jesteś już u niego

Edytowane przez grabipl
Odnośnik do komentarza
19 godzin temu, Mejm napisał:

Jesli oczekujesz sejwa przed bossem a potem drugiego po zbiciu 50% paska to niestety ale gry od From nie sa dla ciebie.

 

  

43 minuty temu, grabipl napisał:

 Przecież to esencja gier soulslike. Zresztą po 5 zgonach u bosa znasz do niego droge na pamięć i większość przeciwników mijasz sprintem, więc po max 2 minutach jesteś już u niego

 

Przecież w Sekiro save point mamy bezpośrednio przed bossami (co prawda do niektórych subbossów trzeba kawałek przebiec od kapliczki, no ale jednak inaczej to wygląda, kiedy kierujesz szybkim ninja bez paska staminy). Można tłumaczyć na siłę patenty z Soulsów "konwencją" i naturą gier FS, co nie zmienia faktu, że niektóre są jak na dzisiejsze standardy upierdliwe i przestarzałe, co poniekąd samo From przyznało właśnie w wyżej wymienionej grze z 2019. I jak wiadomo, bynajmniej nie stała się przez to łatwa xd.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
45 minut temu, grabipl napisał:

 Przecież to esencja gier soulslike. Zresztą po 5 zgonach u bosa znasz do niego droge na pamięć i większość przeciwników mijasz sprintem, więc po max 2 minutach jesteś już u niego

No tak, więc jaki w tym sens, skoro i tak później omija się tych wrogów? To jest po prosty zły design.

 

Skoro Sekiro to poprawiło to o wiele chętniej się za to wezmę, ale to dopiero na PS5 w GLORIOUS 60 FPS.

Odnośnik do komentarza

Tutaj tak jest, bo daje szanse manipulowac tendencjami. Zawsze mozesz zostac najechany i zabic black phantoma lekko poprawiajac sobie tendencje charakteru i swiata. Do tego jest to tak zbudowane by po odkryciu tych glownych skrotow droga byla szybka lub bardzo szybka. W tym czasie masz szanse np na zabicie lizarda, bo te 3 razy sie respaunuja. 

Trzeba tez byc uwaznym, bo tak jak i tendencje oraz powrot do poczatku powoduje, ze smierci boisz sie bardziej. Nie jest tutaj tak, ze to meczy. 

Do tego jest brak loadingow, wiec biegniesz zamiast ogladac ladowanie po smierci. Czasowo i tak lepiej sie wychodzi teraz :Coolface:

Edytowane przez Inferi
Odnośnik do komentarza

No ok, czyli remake z nie zmienionym systemem respawnu = płacz, jakby zmienili ten system to byłby płacz, że gra teraz jest zrobiona pod casuali i jest teraz za łatwa.

 

Rozumiem po części wasze podejście, ale ma to drugie dno.. mi mimo wszystko podoba się "stare" podejście, sprawia to większe napięcie, skupienie.. w trakcie walki z bosem staram się wygrać z całych sił żeby mi.in nie biegać do niego znowu, no bo co? Zostanie mi kapke życia to powiem sobie "a, uj dobij mnie i tak za 3 sek znowu na jana spróbuje Cie dojechać. No i satysfakcje zwiększa za wygraną:)

 

  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza

Obejrzałem gameplay przegrywa.
No fakt już z wyglądu widać że ksywa trafiona ale to co on odperdala w tym dms to jest paraolimpiada xD.
Najpierw zaciął się w spójni( gdzie (pipi)a?) na 15min a później jak rozdawał statsy to kolejne xD.
Widać zero pojęcia nt gry i mechaniki.

No kabaret nieziemski.
Co do gry to widać że jest sztos.


Wysłane z mojego MI 8 SE przy użyciu Tapatalka



Odnośnik do komentarza

Jesli nic nie bedziesz sprawdzal w internecie to gra da Ci w kosc. W innym przypadku nie - jesli sie sprawdzi kilka rzeczy.

Ogladalem cale przejscie o dwoch streamerow - mianowicie Fighting Cowboya i Rurikhana, czyli graczy ktorzy wczesniej w Demonsy grali i sa fanami. 

Mimo tego, ze wiedzieli w wiekszosci przypadkow co i jak to kaleczyli strasznie. Wrecz wygladali jak nooby. Takze latwo nie jest, a bez wiedzy to juz calkiem :)

Odnośnik do komentarza

Kolejnosc jest zalecana od preferencji pod jakis build. Wiadomka jednak ktory swiat najlepiej robic bez wzgledu na to jaki build jako pierwszy.

No i wazna rzecza jest granie online oraz tak jak powinno sie grac czyli... 

Spoiler

...w ciele, bo wtedy kazda smierc moze i uczy, ale zmienia tendencje, a na pure black jest mocna jazda. No i jestem zdania, ze tutaj NG+ robi najwiekszy skok trudnosci ze wszystkich Soulsow.

 

Odnośnik do komentarza
21 hours ago, Inferi said:

Jesli nic nie bedziesz sprawdzal w internecie to gra da Ci w kosc. W innym przypadku nie - jesli sie sprawdzi kilka rzeczy.

Ogladalem cale przejscie o dwoch streamerow - mianowicie Fighting Cowboya i Rurikhana, czyli graczy ktorzy wczesniej w Demonsy grali i sa fanami. 

Mimo tego, ze wiedzieli w wiekszosci przypadkow co i jak to kaleczyli strasznie. Wrecz wygladali jak nooby. Takze latwo nie jest, a bez wiedzy to juz calkiem :)

 

Jak można sobie psuć zabawę oglądając całe przejścia gry. Film byś jakiś lepiej obejrzał.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...